reogsk Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 (endret) Etter samlivsbrudd og flytting og en haug med blæh, har kiloene rast på. Jeg trenger noen tips og råd til hva jeg kan finne på. Jeg jobber 8-16, levere i bhg kl.7-ish og er hjemme rundt kl.17. Da er det middag og litt lek, før legging. Jeg har "barnefri" annenhver helg og hver torsdag. Hva kan jeg finne på, bortsett fra gå til/fra kollektivt, for å få trent litt? Treningssenter blir litt dyrt når man kun kan i snitt en gang i uken. Hva kan jeg gjøre hjemme - om det finnes noe? 😖 Litt rådvill... Endret 13. august 2015 av reogsk
tørkestativ Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Kjøpe yogamatte og diverse utstyr som medisinball, vekter osv feks? 1
Gjest Overrasket Skrevet 14. august 2015 #3 Skrevet 14. august 2015 Du trenger bare en matte å trene på. Så setter du av 25 minutter annenhver dag f.eks. til trening, og kjører høyintensiv intervalltrening. Det betyr at du har mange øvelser der du bare bruker kroppssvekt og kroppbalanse som motstand. Hver øvelse må du kjøre veldig hardt, og pausene må være korte! 18-20 sekunder, maks. Hardt arbeid i 25 minutter er alt som skal til for å føle deg sprekere. Det finnes mange øvelser du kan gjøre. Jeg har ikke tid til å beskrive alle. Men søk etter HIIT på internett. (high-intensity interval training).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå