Ayesh Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Hei har sett på videoer og lest på nettet om microblading av øyenbryn. Men en ting jeg ikke har skjønt at er microblading for de som har veldig tynne bryn så de slipper å tegne. Eller er microblading for også de som har tykke nok men vil slippe å Nappe/forme hver 3. 4. dag
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #4 Skrevet 27. august 2015 Synes du sluttresultatet er fint? Hvordan gjør de det? Er det en slags tatovering? Anonymous poster hash: f911b...3f6
Djungelvrål Skrevet 27. august 2015 #5 Skrevet 27. august 2015 Hvordan gjør de det? Er det en slags tatovering? Anonymous poster hash: f911b...3f6 Så sånn ut, med de enorme vippene og påtegnede brynene så hun ut som noe fra en tegneserie.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #6 Skrevet 27. august 2015 Så sånn ut, med de enorme vippene og påtegnede brynene så hun ut som noe fra en tegneserie. Takk for svar! Jeg ville ikke gjort noe slikt med brynene mine. Lignet på teatersminke el.l. ja Anonymous poster hash: f911b...3f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå