Gå til innhold

Ingen besøkende på OkCupid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd meg på en profil på OkC, og denne har jeg hatt nå i bortimot en ukes tid. Jeg har bilde og tekst og har svart på en drøss med spørsmål, og har også vært innom endel profiler for en nærmere kikk.

Men, jeg har enda ikke et eneste besøk på sida mi!

Altså, det kan for all del hende at bildet mitt ikke frister til besøk, eller noe sånt, men kan det være noe annet jeg har missa?

Jeg har jeg gått inn for profiler jeg har sett jeg har høy matchprosent med, og en del av meg synes det er litt snodig at det er null niks og ingenting av besøk hos meg..

Jeg har også sjekket opp om det kan være inaktivitet som er grunnen, men det er jo folk som er pålogga støtt og stadig.

Og, nei, jeg har ikke prøvd å sende melding til noen enda!

Anonymous poster hash: 30f92...21e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er spørsmålet, er du mann eller kvinne? Og bor du i et område med mange folk?

Anonymous poster hash: 03c26...66e
  • Liker 1
Skrevet

Det hadde kanskje vært greit å få med, ser jeg.

Er jente, og selv om jeg ikke bor på den største plassen, så er det jo noen som dukker opp i området her!

Men - nå slo det meg akkurat, på grunn av spørsmålet ditt: Hvis de fleste søker i et mindre område rundt seg selv enn jeg gjør, så luker det jo ut endel! Det har jeg faktisk ikke tenkt på før nå.

Men sjekker ikke folk hvem som har vært innom profilen sin, da? Jeg hadde i hvert fall vært nysgjerrig på hvem som hadde besøkt meg.

Skrevet

Du er ikke pen nok.

Anonymous poster hash: 16e6b...506

Skrevet

Det hadde kanskje vært greit å få med, ser jeg.

Er jente, og selv om jeg ikke bor på den største plassen, så er det jo noen som dukker opp i området her!

Men - nå slo det meg akkurat, på grunn av spørsmålet ditt: Hvis de fleste søker i et mindre område rundt seg selv enn jeg gjør, så luker det jo ut endel! Det har jeg faktisk ikke tenkt på før nå.

Men sjekker ikke folk hvem som har vært innom profilen sin, da? Jeg hadde i hvert fall vært nysgjerrig på hvem som hadde besøkt meg.

Som du sier, er nok pga at du er utenfor søkepreferansene til de fleste. Jeg fikk mange besøkende, men jeg er fra Oslo så er nok litt flere brukere fra det området der..

Det er det eneste minuset med OKC; først nylig at flere nordmenn har kommet seg dit. Håper flere kommer etterhvert

Anonymous poster hash: 2086d...9c4

Skrevet

Du er kanskje bare utenfor søkeområdet til folk ja. Jeg liker alltid å se på profilene til de som besøker meg, men med en melding får man som regel mye mer gjort. Nå bor jeg i Oslo da, så jeg søker egentlig ikke utenfor Oslo og det er sikkert mange andre som gjør det samme.

Anonymous poster hash: 03c26...66e
Skrevet

Du er ikke pen nok.

Det er absolutt en mulighet!

Skrevet

Enten det, eller så har mange betalingsversjonen der de kan surfe uten at man ser at de har vært inne på profilen din. Hvis de er interessert vil de ta kontakt. Er de ikke det, nei da gjør de jo ikke det.

Jeg kan ikke relatere meg overhodet, jeg hadde 2000 profilvisninger den første dagen med masse meldinger og følgende 1500 hver dag i to uker før det jevnet seg ut til "kun" å være 300 profilvisninger hver dag i 3 måneder.

Skrevet

Enten det, eller så har mange betalingsversjonen der de kan surfe uten at man ser at de har vært inne på profilen din. Hvis de er interessert vil de ta kontakt. Er de ikke det, nei da gjør de jo ikke det.

Jeg kan ikke relatere meg overhodet, jeg hadde 2000 profilvisninger den første dagen med masse meldinger og følgende 1500 hver dag i to uker før det jevnet seg ut til "kun" å være 300 profilvisninger hver dag i 3 måneder.

Det var jo ikke dårlig!

Det er jo ikke sånn at jeg forventer å bli nedrent av besøk og meldinger, jeg synes bare det er snodig at det ikke er en eneste.

Men igjen, det kan jo være som nevnt over, at jeg rett og slett ikke er pen nok ;-)

Skrevet

Det var jo ikke dårlig!

Det er jo ikke sånn at jeg forventer å bli nedrent av besøk og meldinger, jeg synes bare det er snodig at det ikke er en eneste.

Men igjen, det kan jo være som nevnt over, at jeg rett og slett ikke er pen nok ;-)

Nei, det behøver ikke være grunnen.

Skrevet

Nei, det behøver ikke være grunnen.

Neida, men det kan være. På samme måte som det kan være at jeg bare bor på et lite sted med få registrerte. Årsakene kan være mange!

Men det kunne også hende det var noe jeg hadde gått glipp av, ikke hadde skjønt, osv. :-)

Skrevet

Besøker du andre da? Skriver du til dem?

Anonymous poster hash: f0d9e...bb3
Skrevet

Jeg er en mann, og får vanligvis ikke høy traffikk på profilen min. For litt over en måned siden reiste jeg til New York, innboksen ble rett og slett sprengt...

Anonymous poster hash: d4678...033

Skrevet

Det var jo ikke dårlig!

Jeg tipper heller det er at du har dårlige bilder. Jenter er, om mulig, enda dårligere til å plukke ut profilbilder enn menn, har jeg funnet ut. Har blitt gledelig overrasket flere ganger på Tinder f.eks, der de ser så mye penere ut på en usminket snap enn på profilbildene de var så fornøyd med.
  • Liker 1
Skrevet

Besøker du andre da? Skriver du til dem?

Anonymous poster hash: f0d9e...bb3

Jeg har besøkt mange! Men ikke skrevet til noen enda, nei.

Litt pysete, tror jeg ;-)

Skrevet

Jeg tipper heller det er at du har dårlige bilder. Jenter er, om mulig, enda dårligere til å plukke ut profilbilder enn menn, har jeg funnet ut. Har blitt gledelig overrasket flere ganger på Tinder f.eks, der de ser så mye penere ut på en usminket snap enn på profilbildene de var så fornøyd med.

Jeg har egentlig bare ett bilde av meg selv, altså profilbildet. Jeg sto nok ikke først i køen da utseende ble delt ut, men jeg tror da ikke jeg var helt bakerst, heller!

Kanskje det betyr at dette ikke er min greie - i hvert fall ikke enda ;-)

Skrevet

Jeg har egentlig bare ett bilde av meg selv, altså profilbildet. Jeg sto nok ikke først i køen da utseende ble delt ut, men jeg tror da ikke jeg var helt bakerst, heller!

Kanskje det betyr at dette ikke er min greie - i hvert fall ikke enda ;-)

Mer enn ett bilde er nok en god idé. Få bilder ser fort litt halvhjertet ut, på nivå med "skal skrive noe snart" som profiltekst.

Skrevet

Jeg gjorde det veldig enkelt, og deaktivere hele kontoen min :-)

Ble for mye styr for noe jeg egentlig ikke er klar for å begynne med enda uansett, fant jeg ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...