Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man legge ut fult navn og informasjon om seg selv?

Anonymous poster hash: 78c25...c8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

altså; kan hele verden se det, eller er det bare for sign up sin del?

Anonymous poster hash: 78c25...c8f

Skrevet

Jeg lurer på det samme faktisk, vurderer å lage noe idiotisk som noen tullinger der ute kan gi meg penger for. Men vil ikke akkuratt bli kjent for dette, det er veldig i gråsonen vil jeg si...

Anonymous poster hash: 0e6d1...337

Skrevet

Jeg bruker å gå å sjekke siden for saker å støtte, og jeg synes det er bedre at folk er ærlige om at de f.eks trenger penger til en ny Macbook Pro, enn at de kommer med noe løgn for å få penger. 

Skrevet

Jeg lurer på det samme faktisk, vurderer å lage noe idiotisk som noen tullinger der ute kan gi meg penger for. Men vil ikke akkuratt bli kjent for dette, det er veldig i gråsonen vil jeg si...

Anonymous poster hash: 0e6d1...337

Du vil prøve å legge ut noe tull selv, men du vil ikke oppgi navn? Så du blir som andre scammere?

Anonymous poster hash: 1dea4...153

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker å gå å sjekke siden for saker å støtte, og jeg synes det er bedre at folk er ærlige om at de f.eks trenger penger til en ny Macbook Pro, enn at de kommer med noe løgn for å få penger. 

Forsåvidt enig, men jeg synes lite om folk som samler inn penger til noe man kanskje kan bruke lengre tid på å spare seg til.

Kan også nevne at jeg kjenner folk som har vært ærlige om hva de samler inn til, men måten de har gjort det på og hva de samler til blir for dumt.

Skrevet

Forsåvidt enig, men jeg synes lite om folk som samler inn penger til noe man kanskje kan bruke lengre tid på å spare seg til.

Kan også nevne at jeg kjenner folk som har vært ærlige om hva de samler inn til, men måten de har gjort det på og hva de samler til blir for dumt.

Jeg skjønner hva du mener.

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener.

Jeg føler at i Norge blir det for dumt å samle inn penger fordi man har lyst til å reise på ferie når man er voksen, ingen barn og har en OK betalt jobb.

Eller å samle inn penger til å kunne ta førerkortet.

Skrevet

Jeg føler at i Norge blir det for dumt å samle inn penger fordi man har lyst til å reise på ferie når man er voksen, ingen barn og har en OK betalt jobb.

Eller å samle inn penger til å kunne ta førerkortet.

Det hadde vært en sak jeg hadde støttet, den som ville på ferie derimot får ingen penger av meg.

Skrevet

Det hadde vært en sak jeg hadde støttet, den som ville på ferie derimot får ingen penger av meg.

Når man har jobb og det egentlig ikke er noen spesiell grunn til det?

Flertallet av oss må jo spare til ting selv.

Skrevet

Når man har jobb og det egentlig ikke er noen spesiell grunn til det?

Flertallet av oss må jo spare til ting selv.

Flertallet av oss har ikke tenkt over at vi kunne få noen til å finansiere ting over en slik side.  :fnise:

Skrevet

Flertallet av oss har ikke tenkt over at vi kunne få noen til å finansiere ting over en slik side.  :fnise:

Det er forøvrig sant ;)

Skrevet

Det er forøvrig sant ;)

Men jeg har ingen problemer med at folk prøver seg, det er jo uansett opp til folk selv om de vil gi. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...