Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akk, jeg må nok bare innse at det regner mye i Bergen :-(

Har nå bodd her i fire uker og har enda ikke kjøpt meg regntøy eller støvler.... Nå er jeg lei av å bli våt og tenkte derfor at jeg skulle kjøpe et par stilige støvler

-noen som vet hvor jeg skal gå for å finne det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

På Telegrafen, Ihlse Jacobsen( riktig navn?) på Bystasjonene eller NoaNOa v siden av Galleriet

Skrevet

brukte mine dna gummistøvlar i bergen eg idag...:)

Men dei er nok ikkje av kjempekvalitet...men søte:)

Skrevet

Jeg er litt motstander av å bruke veldig mye penger på støvler, rett og slett fordi det ikke er prioriterte plagg....

Kjøpte meg derfor et par helt lave i grå gummi på SparKjøp til 99 kr her forleden. De har jeg av en eller annen grunn fått flere komplimenter for de siste dagene, to ganger fra relativt motebevisste venninner som ikke vil bli sett i hva som helst.

De finnes i blått også.....

Skrevet

DNA (Torgallmenningen eller Exibition f.eks)har søte støvler til 300 kr med rosa prikker eller med tegneseriemotiv. De har også Killah-støvler til 600 kr i turkis, rødt eller sort.

"Akselsen i Dræggen" (i enden av Strandgt) har de nye Vikingstøvlene i gult, rødt eller blått, høye med hvit snøring og matchende paraply!

Ihlse Jacobsen (Bergen Storsenter) har flere lekre varianter av hennes forede litt grove støvler med snøring. De har kommet i mange nye farger og er nå både i ankel- og knehøyde.

NoaNoa (Starvhusgaten) har søte mintgrønne og rosa støvler.

Den tøffe damebutikken i Hollendergaten har lekre blekrosa eller sorte støvler med rosemønster. Jeg tror de selger de samme i skobutikken ikke langt fra Japan Photo også.

Skrevet
"Akselsen i Dræggen" (i enden av Strandgt) har de nye Vikingstøvlene i gult' date=' rødt eller blått, høye med hvit snøring og matchende paraply![/quote']

Unnskyld at jeg flisespikker, men de heter Aksdal i Muren. (fordi butikken ligger i den muren der Gågaten begynner)

Skrevet
:ler: Selvfølgelig gjør de det. Thi-hi. Jeg følte det var noe der ja.. Det er ikke den butikken jeg henger mest i for å si det sånn! Jeg er mer i Malebutikken i Dræggen :ler:
Skrevet

Nei, det er ikke akkurat fast stoppested på shoppingturen :wink: Det var bare pedanten i meg som måtte få slippe til :ler:

Skrevet
"Akselsen i Dræggen" (i enden av Strandgt) har de nye Vikingstøvlene i gult, rødt eller blått, høye med hvit snøring og matchende paraply!

Vet du hvor mye disse koster?

• 3 uker senere...
Skrevet

Unnskyld at jeg flisespikker, men de heter Aksdal i Muren. (fordi butikken ligger i den muren der Gågaten begynner)

Ligger butikken inni den hvite mur-tingen du ser rett på når du står i gågaten og ser inn mot sentrum? Hvor er inngangen isåfall? :klø:

Litt dårlig forklart men håper noen skjønner :-)

Skrevet

Hva med å kjøpe noe i goretex?

Da kan du velge mellom flere pene støvletter, mer vanlige sko, joggeskovarianter, litt tyngre turskovarianter etc.

Skrevet

Ligger butikken inni den hvite mur-tingen du ser rett på når du står i gågaten og ser inn mot sentrum? Hvor er inngangen isåfall? :klø:

Litt dårlig forklart men håper noen skjønner :-)

En del av butikken ligger der, det er blant annet de som står ute ved inngangen til gågaten med de bordene.

Ellers ligger butikken på strandkaien. Akkurat på hjørnet ved siden av den lille nipsbutikken. Rett over gaten fra hurtigbåtene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...