Gå til innhold

Ønsker hjelp til facebook: Hvordan kan jeg gjøre det slik at andre ikke ser hva jeg liker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om det i det hele tatt er mulig, men nå har jeg vært inne og sett på personvern o.l og finner ingenting om å kunne skjule grupper og hva jeg liker. 

Noen som kan forklare det med teskje for meg? :)

Anonymous poster hash: fc0cf...00c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke meningen at andre skal se hva du liker? Jeg mener, hva er egentlig poenget i en like om du bare skal se det selv?

Anonymous poster hash: a260c...406
  • Liker 1
Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Er det snakk om statuser eller at du liker sider? Hvis jeg trykker like på en side pleier jeg å gå inn i aktivitetsloggen min og trykke "skjul fra vegg" eller noe. Syns ikke kollegene mine trenger å vite hva slags type klær jeg liker... ;)

Skrevet

Er det ikke meningen at andre skal se hva du liker? Jeg mener, hva er egentlig poenget i en like om du bare skal se det selv?

Anonymous poster hash: a260c...406

Poenget er selvsagt at man får oppdateringer fra sidene man liker. Det er vel derfor man liker ulike sider :vetikke:

Anonymous poster hash: e77d7...e77

• Liker 1
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Venstre side er det en boks som heter "likes" som viser diverse sider du har trykt liker på. Der kan du redigere hvem som skal se. Du kan sette diverse kategorier til "only me", men jeg vet ikke om det stopper folk fra å se det øyeblikket du liker en side og heller ikke om de kategoriene dekker alt av sider man kan like.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...