AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Jeg vet ikke om det i det hele tatt er mulig, men nå har jeg vært inne og sett på personvern o.l og finner ingenting om å kunne skjule grupper og hva jeg liker. Noen som kan forklare det med teskje for meg? Anonymous poster hash: fc0cf...00c
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Er det ikke meningen at andre skal se hva du liker? Jeg mener, hva er egentlig poenget i en like om du bare skal se det selv? Anonymous poster hash: a260c...406 1
Gjest Gjest_Idja Skrevet 14. august 2015 #3 Skrevet 14. august 2015 Er det snakk om statuser eller at du liker sider? Hvis jeg trykker like på en side pleier jeg å gå inn i aktivitetsloggen min og trykke "skjul fra vegg" eller noe. Syns ikke kollegene mine trenger å vite hva slags type klær jeg liker...
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #4 Skrevet 14. august 2015 Er det ikke meningen at andre skal se hva du liker? Jeg mener, hva er egentlig poenget i en like om du bare skal se det selv? Anonymous poster hash: a260c...406 Poenget er selvsagt at man får oppdateringer fra sidene man liker. Det er vel derfor man liker ulike sider Anonymous poster hash: e77d7...e77 1
Gjest Trollkarlen Skrevet 15. august 2015 #5 Skrevet 15. august 2015 Venstre side er det en boks som heter "likes" som viser diverse sider du har trykt liker på. Der kan du redigere hvem som skal se. Du kan sette diverse kategorier til "only me", men jeg vet ikke om det stopper folk fra å se det øyeblikket du liker en side og heller ikke om de kategoriene dekker alt av sider man kan like.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå