Gå til innhold

hvilken naturfagsbok til generell studiekompetanse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. jeg har naturfag 5. kan den brukes til naturfag for og få generell studiekompetanse? Jeg har 4 og skal ha 6 i naturfag. Jeg har både senit og naturfag5. Hvilken brukte du? Ved eksamen jeg hadde i vår fikk jeg flere spørsmål jeg ikke kunne huske noe av, og da brukte jeg senit. Føler jeg kjenner litt mere igjen av spørsmål sensor stilte når jeg leste fort igjennom neturfag 5. 

Anonymous poster hash: af252...8b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. jeg har naturfag 5. kan den brukes til naturfag for og få generell studiekompetanse? Jeg har 4 og skal ha 6 i naturfag. Jeg har både senit og naturfag5. Hvilken brukte du? Ved eksamen jeg hadde i vår fikk jeg flere spørsmål jeg ikke kunne huske noe av, og da brukte jeg senit. Føler jeg kjenner litt mere igjen av spørsmål sensor stilte når jeg leste fort igjennom neturfag 5.

Anonymous poster hash: af252...8b0

Vil anbefale Nexus. Den er lettlest. Du MÅ også sjekke ut NDLA sine videoer på youtube! Det er korte filmer laget spesifikt etter pensum. Forklarer alt fra hvordan varmepumpe fungerer, til celler på molekylærnivå. Hilsen jente som nettopp fikk 6'er på naturfagseksamen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...