AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #1 Del Skrevet 13. august 2015 Hei. jeg har naturfag 5. kan den brukes til naturfag for og få generell studiekompetanse? Jeg har 4 og skal ha 6 i naturfag. Jeg har både senit og naturfag5. Hvilken brukte du? Ved eksamen jeg hadde i vår fikk jeg flere spørsmål jeg ikke kunne huske noe av, og da brukte jeg senit. Føler jeg kjenner litt mere igjen av spørsmål sensor stilte når jeg leste fort igjennom neturfag 5. Anonymous poster hash: af252...8b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #2 Del Skrevet 14. august 2015 dytt Anonymous poster hash: af252...8b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #3 Del Skrevet 14. august 2015 Går studiespes, hadde naturfag 5Anonymous poster hash: 72e48...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #4 Del Skrevet 14. august 2015 Vi har Nexus. Anonymous poster hash: 018ba...1b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IsabellllebasI Skrevet 14. august 2015 #5 Del Skrevet 14. august 2015 Hei. jeg har naturfag 5. kan den brukes til naturfag for og få generell studiekompetanse? Jeg har 4 og skal ha 6 i naturfag. Jeg har både senit og naturfag5. Hvilken brukte du? Ved eksamen jeg hadde i vår fikk jeg flere spørsmål jeg ikke kunne huske noe av, og da brukte jeg senit. Føler jeg kjenner litt mere igjen av spørsmål sensor stilte når jeg leste fort igjennom neturfag 5. Anonymous poster hash: af252...8b0 Vil anbefale Nexus. Den er lettlest. Du MÅ også sjekke ut NDLA sine videoer på youtube! Det er korte filmer laget spesifikt etter pensum. Forklarer alt fra hvordan varmepumpe fungerer, til celler på molekylærnivå. Hilsen jente som nettopp fikk 6'er på naturfagseksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå