Gå til innhold

Blødningsforstyrrelser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde "normal" mens for ca 2 uker siden. Hadde en ukes opphold, men så startet det på igjen. Jeg har nå holdt på en uke i dag med dette og det er brun-rød utflod daglig og et par små blod-drypp innimellom. Dette har jeg aldri hatt før. Jeg er mer enn nok beskyttet med å bruke den minste tampongen/truseinnlegg, men likevel inderlig irriterende. Jeg er ellers veldig oppblåst i magen (ballong mage) og alle andre symptomer som "tilsier mensen i farta". Et par tre ganger om dagen kommer det menskramper. Det er da bare en krampe, men den er tilgjengjeld smertefull. Jeg er konstant tørst, og blir kvalm rett etter at jeg har spist - bestandig. Ellers kommer kvalmen i perioder i løpet av dagen.

Jeg tok en gravtest her om dagen for å sjekke sånn for sikkerhetsskyld, men den var som forventet negativ. Jeg bruker heller ikke noe form for hormonell prevensjon.

Noen andre som har opplevet dette her?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det kan være eggløsningsblødning. Jeg hadde det slik en gang, men var frisk i følge legen. Hun mente at jeg måtte ha hatt en eggløsningsblødning. At hormonene av og til surrer litt... Og jeg fikk mensen til normal tid etterpå også..

Skrevet

Har nå vært innom legen og fått konstatert PCO. Skal til "blodsugeren" (laboratoriet) i morgen og videre oppfølging igjen om 3 uker. Skriver fortsettelsen på dette i dagboka mi, så er det bare å ta en tur innom der....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...