Gå til innhold

Hvorfor lukter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker stortsett nylonstrømper når jeg er på jobb,jobber som kontordame.

Jeg vet dette kan høres litt ekkelt ut,men når jeg tar av meg hælene mine så stinker jeg opp hele rommet,dette skjer ikke når jeg bruker vanlige strømper/sokker eller visst jeg går uten,er det vanlig at nylonstrømper stinker mer en andre typer strømper og hvorfor.Legger også merke til at strømpene er helt stive i tå og hælpartiet når jeg skal vaske dem:(

Anonymous poster hash: 25b45...965

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svette+syntetisk stoff = lukt.

Anonymous poster hash: cd9b4...210
  • Liker 2
Skrevet

Kjøp strømpebukser av bedre kvalitet. I billige nylonstrømper stinker føttene mine, men i strømpene mine fra Wolford og Falke lukter de ingenting (og de varer mye lenger og).

Anonymous poster hash: 07280...efc
Skrevet

Kjøp strømpebukser av bedre kvalitet. I billige nylonstrømper stinker føttene mine, men i strømpene mine fra Wolford og Falke lukter de ingenting (og de varer mye lenger og). Anonymous poster hash: 07280...efc

Ja jeg bruker faktisk billige strømpebukser som jeg kjøper på butikken de er av merke pierre robert.

Har ikke tenkt over at dette kan være problemet,men skal gå å kjøpe meg noen skikkelige strømpebukser og prøve det,takk for svar:)

Gjest Morello
Skrevet

Lukter litt mer av strømper ja men ikke så mye som du beskriver hos meg iallefall. Synes også det var rart at de er stive når du tar de av, det er ikke mine. Ta et fotbad eller noe? Litt lukt blir det uansett men det skal ikke stinke opp hele rommet. ^^

Skrevet

Lukter litt mer av strømper ja men ikke så mye som du beskriver hos meg iallefall. Synes også det var rart at de er stive når du tar de av, det er ikke mine. Ta et fotbad eller noe? Litt lukt blir det uansett men det skal ikke stinke opp hele rommet. ^^

De er ikke stive når jeg tar dem av,men blir det etter å ligget noen timer/dager før vask.

Gjest Morello
Skrevet

De er ikke stive når jeg tar dem av,men blir det etter å ligget noen timer/dager før vask.

Mine blir ikke det i hvert fall.. Og jeg vasker dem sjeldent så de skal holde lenger  :laugh:

Skrevet

Mine blir ikke det i hvert fall.. Og jeg vasker dem sjeldent så de skal holde lenger  :laugh:

hvor mange dager bruker du dem før du vasker dem,jeg bruker mine i 2 dager for at dem skal holde lengre,men de stinker etter en dags bruk:(

Skrevet

Jeg vasker alle strømpebuksene mine (5-6 stk) en gang i måneden, hver blir brukt 1-3 ganger i uka. Vasker de på ullprogram i vaskepose og lar de henge til tørk. Hver strømpebukse lever i hvertfall 6 måneder. Pleier å kjøpe en ny runde rundt mars og oktober (tynnere til sommer, tykkere til vinter)

Jeg hadde det du beskriver med at føttene "stivner" om de blir liggende med billige strømpebukser, men ikke nå som jeg har gått over til bedre kvalitet.

Anonymous poster hash: 07280...efc
Gjest Morello
Skrevet

hvor mange dager bruker du dem før du vasker dem,jeg bruker mine i 2 dager for at dem skal holde lengre,men de stinker etter en dags bruk:(

Bruker ikke sånne så ofte og sjeldent gjennom en hel dag så bruker dem et par dager ^^ 

Skrevet

Bruker ikke sånne så ofte og sjeldent gjennom en hel dag så bruker dem et par dager ^^

litt sånn som meg det,bruker dem 2 ganger før vask

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...