Teardrop Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Den har gått fra frisk lilla til tørr brungrå, men det er først NÅ den lukter lavendel! Er den død og må kastes? Den er jo ikke pen lenger. Er det for seint tørke den å bruke i duftpose eller lignende? Tips?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Hvor har du den? Ute? Inne? Plantet i jorden ute eller i potte? Hvor mye lys/vann? (Osv.) Vanskelig å svare deg når jeg ikke vet mer enn det du skriver. Anonymous poster hash: 1674d...77c
Teardrop Skrevet 13. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2015 Den står i jord i en stor potte ute på verandaen. Har kanskje 4 timer sollys direkte på seg hver dag. Vanner et par ganger i uka nå, vannet hver dag tidligere i sommer. jeg har aldri hatt denne planten før, jeg fikk den i gave så jeg vet ikke hva du trenger å vite.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Mye sol, lite vann. Helst meget sandholdig jordAnonymous poster hash: 3e70e...0b4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå