AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Hvor lang tid har du gått uten å høre fra en date? Og allikevel har det ordnet seg på et vis etterpå? Hvor lang tid er "gi opp alt håp"? Date er på ferie med dårlig dekning og sine barn. Så hans fokus er tydligvis ikke på meg. Men hvor lenge kan jeg la det gå før jeg må innse at slaget er tapt? Alt var jo så supermegabra siste gang vi så hverandre, rett før ferien hans Anonymous poster hash: 71bf7...0e3
Gjest BethD Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Jeg vet ikke altså , men jeg må bare si at selv om jeg er på ferie med barnet mitt så klarer jeg helt fint å ha fokuset på en eventuell mann også. Syns det er litt for mange her inne som ikke mener det er naturlig..
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 Jeg vet ikke altså , men jeg må bare si at selv om jeg er på ferie med barnet mitt så klarer jeg helt fint å ha fokuset på en eventuell mann også. Syns det er litt for mange her inne som ikke mener det er naturlig.. Enig med deg!!!!! Tror litt for mange prøver å finne en "unnskyldning" på at daten ikke tar kontakt. Anonymous poster hash: 1bde4...93e 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Ja ikke vet jeg Menn sier jo at de ikke har bevoh for samme type kontakt som det vi damer har. Menn fokuserer på en ting av gangen. Multitasking er ikke deres sterkeste side Men hele greia er snodig her. Kontakten har vært så bra. Jeg har vært så trygg på han. Jeg har ikke trengt å bekymre meg. Han var der - alltid. Han valgte meg. Og ga så sterkt utrykk for dette. Og vips borte vekk... Han ba meg også om ikke å ringe, men sa han ville ringe meg, siden han er på et ganske utilgjengelig sted. Så noe fishy pågår her. Jeg har vel innerst inne gitt opp nå. Snart to uker med stillhet. Etter noen måneder i himmelen, så ligger jeg nå her med nesa grusa ned i elendighet. Søvn? Hva faen er det? Mat? Orker ikke... Anonymous poster hash: 71bf7...0e3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #5 Skrevet 13. august 2015 Uff, at ting skal være så vanskelig. Dating er en ekstremsport, og denne fasen er en ufyselig tid egentlig... Anonymous poster hash: 1bde4...93e
Gjest BethD Skrevet 13. august 2015 #6 Skrevet 13. august 2015 (endret) Ja ikke vet jeg Menn sier jo at de ikke har bevoh for samme type kontakt som det vi damer har. Menn fokuserer på en ting av gangen. Multitasking er ikke deres sterkeste side Men hele greia er snodig her. Kontakten har vært så bra. Jeg har vært så trygg på han. Jeg har ikke trengt å bekymre meg. Han var der - alltid. Han valgte meg. Og ga så sterkt utrykk for dette. Og vips borte vekk... Han ba meg også om ikke å ringe, men sa han ville ringe meg, siden han er på et ganske utilgjengelig sted. Så noe fishy pågår her. Jeg har vel innerst inne gitt opp nå. Snart to uker med stillhet. Etter noen måneder i himmelen, så ligger jeg nå her med nesa grusa ned i elendighet. Søvn? Hva faen er det? Mat? Orker ikke... Anonymous poster hash: 71bf7...0e3 Han har bedt deg om å ikke ringe,han ringer deg ? Det høres meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeget fishy ut spør du meg.... Hvor godt kjenner du han ? Endret 13. august 2015 av BethD
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #7 Skrevet 13. august 2015 Datet i ca tre måneder. Snakket mye. Daglig. Flere ganger om dagen. Hele tiden med hans bekreftelser ovenfor meg og oss sammen. Fremtidsplaner mm. Men han sa tidlig at denne perioden ville han ha for seg selv og at han ikke ville kunne gi meg noe. Men at han så klart skulle ringe meg. Men igjen så har jeg ikke sett så mye av hans daglige liv, da han alltid har kommet til meg, eller vi har reist bort sammen. Så kanskje han har noen skjeletter i heimen... noe han har "glemt" å fortelle. Men litt snodig også siden jeg alltid fikk natta-snap og go'morgen-snap og han var da alltid alene i senga. Når han kommer tilbake så må jeg snakke med han og fortelle hvor kjipt dette har vært Anonymous poster hash: 71bf7...0e3
Gjest BethD Skrevet 13. august 2015 #8 Skrevet 13. august 2015 Datet i ca tre måneder. Snakket mye. Daglig. Flere ganger om dagen. Hele tiden med hans bekreftelser ovenfor meg og oss sammen. Fremtidsplaner mm. Men han sa tidlig at denne perioden ville han ha for seg selv og at han ikke ville kunne gi meg noe. Men at han så klart skulle ringe meg. Men igjen så har jeg ikke sett så mye av hans daglige liv, da han alltid har kommet til meg, eller vi har reist bort sammen. Så kanskje han har noen skjeletter i heimen... noe han har "glemt" å fortelle. Men litt snodig også siden jeg alltid fikk natta-snap og go'morgen-snap og han var da alltid alene i senga. Når han kommer tilbake så må jeg snakke med han og fortelle hvor kjipt dette har vært Anonymous poster hash: 71bf7...0e3 Man kan alltids få ting til å se annerledes ut enn de egentlig er,på snap og sms osv.. Det er ikke så vanskelig om man går inn for det vil jeg tro. Jeg tror jeg ville snakket med han om hva du tenker,og det virker som om du tror at ting ikke er helt som han sier.... Jeg ville holdt på den følelsen,...
Gjest ashanti Skrevet 13. august 2015 #9 Skrevet 13. august 2015 Ja ikke vet jeg Menn sier jo at de ikke har bevoh for samme type kontakt som det vi damer har. Menn fokuserer på en ting av gangen. Multitasking er ikke deres sterkeste side Men hele greia er snodig her. Kontakten har vært så bra. Jeg har vært så trygg på han. Jeg har ikke trengt å bekymre meg. Han var der - alltid. Han valgte meg. Og ga så sterkt utrykk for dette. Og vips borte vekk... Han ba meg også om ikke å ringe, men sa han ville ringe meg, siden han er på et ganske utilgjengelig sted. Så noe fishy pågår her. Jeg har vel innerst inne gitt opp nå. Snart to uker med stillhet. Etter noen måneder i himmelen, så ligger jeg nå her med nesa grusa ned i elendighet. Søvn? Hva faen er det? Mat? Orker ikke...Anonymous poster hash: 71bf7...0e3 Altså.. her hadde jeg lett mistet interessen og gått videre om jeg var i din situasjon. Med mindre han jobber for CIA så er dette uholdbart spør du meg.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #10 Skrevet 13. august 2015 Altså.. her hadde jeg lett mistet interessen og gått videre om jeg var i din situasjon. Med mindre han jobber for CIA så er dette uholdbart spør du meg. Ikke bare-bare å snu ryggen til og gå videre. Ikke når vi hadde kommet så langt som å begynne å snakke om samboerskap. Men jeg prøver. Virkelig. Prøver å gjøre morsomme ting. Anonymous poster hash: 71bf7...0e3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #11 Skrevet 13. august 2015 Ikke bare-bare å snu ryggen til og gå videre. Ikke når vi hadde kommet så langt som å begynne å snakke om samboerskap. Men jeg prøver. Virkelig. Prøver å gjøre morsomme ting. Anonymous poster hash: 71bf7...0e3 Hvis dere snakker om samboerskap syns jeg det høres veldig rart ut at han skal ha "denne tiden for seg selv". Hadde han vært på knærne etter deg hadde han savnet deg og ringt. Beklager TS, men det høres ikke så lovende ut. Anonymous poster hash: 99a41...af1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #12 Skrevet 13. august 2015 Hvis dere snakker om samboerskap syns jeg det høres veldig rart ut at han skal ha "denne tiden for seg selv". Hadde han vært på knærne etter deg hadde han savnet deg og ringt. Beklager TS, men det høres ikke så lovende ut.Anonymous poster hash: 99a41...af1 Ja det er noe som skurrer. Hadde jeg bare visst hva. Men jeg får nok et svar en vakker dag (eller vakker og vakker fru Blom). Kan bare ikke fatte hva som har skjedd. Fra å vite alt hva han gjorde, hele dagen, til total stillhet, suger sure og hårete baller. Og de smaker ikke godt Anonymous poster hash: 71bf7...0e3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #13 Skrevet 13. august 2015 7 måneder, men så verdt det! Han sendte meg endelig facebookmelding i går og spurte meg ut på andre date. Han er sykt drømmefyr, kan hende det blir hanky panky på han i morgen kveld. Anonymous poster hash: 1966e...f4e
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #14 Skrevet 13. august 2015 7 måneder, men så verdt det! Han sendte meg endelig facebookmelding i går og spurte meg ut på andre date. Han er sykt drømmefyr, kan hende det blir hanky panky på han i morgen kveld. Anonymous poster hash: 1966e...f4e Kult håper det ordner seg for dere Anonymous poster hash: 71bf7...0e3
Gjest BethD Skrevet 13. august 2015 #15 Skrevet 13. august 2015 7 måneder, men så verdt det! Han sendte meg endelig facebookmelding i går og spurte meg ut på andre date. Han er sykt drømmefyr, kan hende det blir hanky panky på han i morgen kveld. Anonymous poster hash: 1966e...f4e Ehm.. hæ? Seriøst..?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #16 Skrevet 13. august 2015 Jaja. Moralen er - ikke stol på menn før de virkelig har bevist at de er oppriktige? Menn klager på at de aldri får oppmerksomhet fra damer. At vi kan velge og vrake. Men vi prøver så hardt vi kan å finne en troverdig mann men lar oss sjarmere av feil menn hele tiden. Vi er den tapende part her fordi vi legger våre hjerter åpent. Vi tror jo på de som lover gull og grønne skoger. Ikke på de som sitter borti en krok og skjuler på oss og ikke tør å snakke med oss. Jeg innser at jeg har såpass dårlig dømmekraft når det gjelder menn, så neste gang må mannen bevise sånn ca tusen ganger at han vil være med meg før jeg gjør noe som helst. For å bli såra gjør så inn i helvetes vondt. Det går på helsa løs her. Anonymous poster hash: 71bf7...0e3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #17 Skrevet 13. august 2015 Datet i ca tre måneder. Snakket mye. Daglig. Flere ganger om dagen. Hele tiden med hans bekreftelser ovenfor meg og oss sammen. Fremtidsplaner mm. Men han sa tidlig at denne perioden ville han ha for seg selv og at han ikke ville kunne gi meg noe. Men at han så klart skulle ringe meg. Men igjen så har jeg ikke sett så mye av hans daglige liv, da han alltid har kommet til meg, eller vi har reist bort sammen. Så kanskje han har noen skjeletter i heimen... noe han har "glemt" å fortelle. Men litt snodig også siden jeg alltid fikk natta-snap og go'morgen-snap og han var da alltid alene i senga. Når han kommer tilbake så må jeg snakke med han og fortelle hvor kjipt dette har vært Anonymous poster hash: 71bf7...0e3 Han har satt standarden på en måte han umulig kan følge opp om ....vi ER ikke slik som du beskriver der med å sende natta, morgen, formiddag, ettermiddags og kveld snaps ...det blir FOR MYE og kunstig. Det holder med en melding til dagen MAKS eller 2-3 i en ellers vanlig og travel uke om så er ..få deg et liv og slutt å være så usikker på deg selv at du må ha bekreftelser hver 3rd time! ......argh frustrerende vi mannfolk er ikke kvinnfolk. vi er opptatte med å lage ting, tenke opp nye ting...osv osv hjelpe det meg. Anonymous poster hash: 8582b...aac
Gjest BethD Skrevet 13. august 2015 #18 Skrevet 13. august 2015 Han har satt standarden på en måte han umulig kan følge opp om ....vi ER ikke slik som du beskriver der med å sende natta, morgen, formiddag, ettermiddags og kveld snaps ...det blir FOR MYE og kunstig. Det holder med en melding til dagen MAKS eller 2-3 i en ellers vanlig og travel uke om så er ..få deg et liv og slutt å være så usikker på deg selv at du må ha bekreftelser hver 3rd time! ......argh frustrerende vi mannfolk er ikke kvinnfolk. vi er opptatte med å lage ting, tenke opp nye ting...osv osv hjelpe det meg. Anonymous poster hash: 8582b...aac Haha :D Jeg elsker når menn gir meg en realitysjekk Så har jeg det fint i noen minutter,til neste stressebyge kommer over hvorfor han ikke sender mer melding
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #19 Skrevet 13. august 2015 Han har satt standarden på en måte han umulig kan følge opp om ....vi ER ikke slik som du beskriver der med å sende natta, morgen, formiddag, ettermiddags og kveld snaps ...det blir FOR MYE og kunstig. Det holder med en melding til dagen MAKS eller 2-3 i en ellers vanlig og travel uke om så er ..få deg et liv og slutt å være så usikker på deg selv at du må ha bekreftelser hver 3rd time! ......argh frustrerende vi mannfolk er ikke kvinnfolk. vi er opptatte med å lage ting, tenke opp nye ting...osv osv hjelpe det meg. Anonymous poster hash: 8582b...aac Nå har han sendt alt dette helt frivillig da. Jeg har aldri mast på han om noe. Tvert imot vært veldig fri. Jeg har hatt mitt liv og gjort mine ting og aldri krevd noe av han. Aldri frika ut om han ikke har svart fordi jeg har vært så trygg på han. Anonymous poster hash: 71bf7...0e3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #20 Skrevet 13. august 2015 Ehm.. hæ? Seriøst..? Jepp, vi skal møtes etter han har vært på byen. Anonymous poster hash: 1966e...f4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå