babydoll Skrevet 13. september 2004 #1 Skrevet 13. september 2004 Jeg og min kjære snakker om å gifte oss, og har kommet frem til at vi isåfall ønsker å ha et tredagers bryllup. Dvs uformelt selskap fredag kveld hvor gjestene blir kjent, vielse og fest på lørdag, og felles lunsj på søndag. Vi ønsker å losjere inn gjestene på et hotell, hvor vi også kan ha selskapet. Det blir nok kostbart med overnatting og kost, så vi prøver å ikke bli flere enn 50 gjester. Er det noen der ute som har forslag til hvor vi kan ha bryllupet? Vi bor i Trondheim, men ønsker ikke å gifte oss her i byen. Ser for oss et gammelt, men staselig hotell, det finnes jo noen av dem her i landet. Ønsker at det skal være litt "herskapelig". Tips mottas med takk. :-)
Cajsa Skrevet 13. september 2004 #2 Skrevet 13. september 2004 Hva med Losby Gods? Herskapelig Ellers så er jo Madserud Gård veldig flott da...
lampeskjerm Skrevet 13. september 2004 #3 Skrevet 13. september 2004 Bårdshaug Herregård på Orkanger er et flott og herskapelig hotell. Det ligger jo ikke så idyllisk til, men selve hotellet er virkelig et av de fineste jeg har sett.
Cr@sh Skrevet 13. september 2004 #4 Skrevet 13. september 2004 Hei... Moro med bryllupsplaner da... Foreslår Hotel Refsnes Gods i Moss. Det er et flott og herskapelig hotell!
Cajsa Skrevet 13. september 2004 #5 Skrevet 13. september 2004 Hei... Moro med bryllupsplaner da... Foreslår Hotel Refsnes Gods i Moss. Det er et flott og herskapelig hotell! Enig!
Ingeborg Skrevet 14. september 2004 #7 Skrevet 14. september 2004 Bårdshaug Herregård på Orkanger er et flott og herskapelig hotell. Det ligger jo ikke så idyllisk til, men selve hotellet er virkelig et av de fineste jeg har sett. Bårdshaug er veldig bra - hvis dere bor i Trondheim, er det vel også ganske praktisk.
Lala Skrevet 14. september 2004 #9 Skrevet 14. september 2004 Absolutt! Jepps! Dersom min kjære og jeg gifter oss, blir det der vi skal ha festen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå