Gå til innhold

Hjelp! Frakt av tunge ting

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

(Håper dette er riktig forum, hvis ikke får en mod flytte den.)

Beklager uklar overskrift, men jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle formulere meg. Saken er at jeg har bestilt en veldig stor og tung ting på nettet, og betalt for frakt hjem. Nå skal tingen leveres snart, og jeg har fått epost fra leverendøren om jeg har truck/traktor tilgjengelig, eller mulighet for å leie kranbil i nærheten for å få lempet den store tingen av lastebilen som kommer. Jeg ble litt satt ut når jeg fikk det spørsmålet. Hvor mange er det som har sånn tilgjengelig? Når man har betalt for frakt så er det vel forventet at sjåføren har mulighet for å få tingen ned av lasteplanet?

(Er snakk om noe som veier mange hundre kg)

Endret av MarenogAron
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags ting er det snakk om, og hva står i vilkårene for frakten?

Skrevet

Hva slags ting er det snakk om, og hva står i vilkårene for frakten?

Byggesett til hagestue. Har lest gjennom salgskontrakten, men det står bare spesifisert hva selve pakken inneholder. Frakt er ikke nærmere beskrevet enn "prisen er inkl frakt".

Skrevet

Er vel bare å leie noen som kan hjelpe deg?

Anonymous poster hash: f6448...cce
Skrevet

Er vel bare å leie noen som kan hjelpe deg?

Anonymous poster hash: f6448...cce

Klart det er mulig, men det blir jo mye dyrere. Har betalt for frakt allerede, og da burde vel det være ferdig avlevert på døra. Ellers burde det vel vært spesifisert i vilkårene at mottager må stå for avlossing selv?

Skrevet

Klart det er mulig, men det blir jo mye dyrere. Har betalt for frakt allerede, og da burde vel det være ferdig avlevert på døra. Ellers burde det vel vært spesifisert i vilkårene at mottager må stå for avlossing selv?

Står det bare at prisen er inkludert frakt ville jeg forutsatt at de leverer den på min eiendom ja. Hva har du svart dem?

Skrevet

Står det bare at prisen er inkludert frakt ville jeg forutsatt at de leverer den på min eiendom ja. Hva har du svart dem?

Det jeg også ville forutsatt. Har ikke svart ennå. Fikk mailen i dag, så tenkte jeg kunne høre her før jeg svarte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...