AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Hei. Noen som har tips til hva som kan gi meg mer energi i hverdagen. Jeg er "normal-vektig", spiser regelmessig (og sunt), men har plutselig blitt så slapp og giddaløs i det siste. Har begynt å ta ekstra vitaminer og håper det etterhvert blir å hjelpe. Trener 1-2 dager i uka, pluss at vi sykler sammen med sønnen vår hver helg eller drar på skogsturer. I det siste har jeg vært så trøtt og slapp, at jeg nesten ikke orker å gå opp trappa hjemme. Kroppen føles rett og slett tung og rar. Noen som har tips til å få mer energi og overskudd? Anonymous poster hash: cddd2...eea
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Havregrøt fungerer for meg Anonymous poster hash: fbbb6...54c
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 Pass på at du får i deg nok jern!
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Gå til legen og få tatt en blodprøve så finner du ut om du har mangler Anonymous poster hash: f317d...13f
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #5 Skrevet 13. august 2015 Jeg har hatt gode erfaringer med å spise litt mer fett gjennom dagen, avocado i lunsjsalaten, en bit fetaost til middagen e.l. Jeg merker også at jeg trenger en del karbohydrater for å få energien opp om morgenen. Spiser alltid en banan ved siden av frokosten. Funker gull for meg! Jo grønnere/mindre moden bananer er, jo tregere tar kroppen opp karbohydrateneAnonymous poster hash: 8a219...97e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå