Gå til innhold

Hund to år slapp og raskt sliten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hunden vår på to år har alltid vært bedagelig å ha med å gjøre... hun trasker gjerne lang bak på tur, og sover store dele av dagen.. Vi har fått en valp nå og erfarer at hun faktisk sover mer enn valpen!

Dette er ikke fordi hun er deperimert av miljøforandringer pga valpen, men hun har alltid vært sånn.

Skal til veterinær i morgen, men lurer på hva folk tenker likevel. Har aldri vært noe særlig glad i mat, men i det siste ha hun blitt mer glupsk (mulig fordi valpen får så mye mat) og maser på mer mat om kvelden, selv om har fått litt mer enn hva hun skal. Drikker ikke ofte, men i store mengder.

Kan det være stoffskiftet, diabetes eller en hjertefeil?

Anonymous poster hash: 6ffc4...974
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Hvordan gikk det til veterinæren i dag?

Jeg har en hund på 10 mnd nå som lider av en alvorlig hjertefeil... Det var slik vi merket det: ofte slapp, dårlig kondisjon, puster og peser, rask puls, drikker mye og en veldig stille og rolig valp  som ikke gjorde så mye ut av seg.. vi går nå å må forbrede oss på døden når som helst..

Dyrlegen sa han bare hadde uker igjen, men han har levd 3 mnd etter det. Vi har akkurat skaffet oss en valp til, og det har økt livsgleden hans ser jeg. Han har blitt en gladere hund og både matlyst og turlyst har dukket opp igjen.

Nå sier jeg ikke det at din hund har en hjertefeil, ville bare fortelle min erfaring om denne sykdommen. Er så vondt å gå å bekymre seg for dyrene sine. klem.

Anonymous poster hash: 50d5d...607
Skrevet

Lurer også på hvordan det gikk i dag.

Erfaringsmessig kan det være flere ting, men er stoffskifte og kolesterolnivået sjekket i dag eller tidligere?

Vår gamle setter slet med stoffskiftet, vi trodde først bare det var alderdommen (begynte ved 9-års alder), hun ble så god som ny når vi fant riktig dose på medisin for stoffskifte. Har og vært borti relativt unge hunder som har slitt med stoffskiftet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...