AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Å hjelp!! Oppdaget nettopp at jeg har glemt å ta 3 p-piller!!! Jeg hadde mensen forrige uke, og begynte på nytt brett på lørdag. Jeg tok altså p-pille lørdag, søndag og mandag, men glemte å ta tirsdag, onsdag og i dag! SHIT! Går på mercilon 28, og har brukt det i 5 år. Har så og si aldri glemt en pille før, og nå glemmer jeg piller i 3 dager :O Hvis jeg husker rett så hadde jeg sex lørdag kveld og tirsdag kveld. Leste pakkningsvedlegget og der står det at jeg må rådføre meg med lege Må jeg bestille legetime? Shit, jeg er sykt stressa nå! Noen som har gjort det samme før? Anonymous poster hash: 89c7f...ce7
Sillicious Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Ja, hater når det skjer. Når dette skjer meg så tar jeg ikke flere før mensen kommer, 1 mensdag starter jeg på pilla igjen. Husk prevensjon i denne tiden
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 Ville tatt en angrepille asap i hvert fall, og snakket med legen.Anonymous poster hash: ff062...99e
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Hehe, er dette historien du skal fortelle samboeren din når du blir gravid? Anonymous poster hash: c8e38...e26
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #5 Skrevet 13. august 2015 Bør jeg kontakte lege før jeg tar angrepille? Eller kan jeg løpe til apoteket med en gang? Leste at det finnes to typer angrepiller: levonorgestrel og ulipristal. Antar at jeg bør ta den som gjelder for 5 døgn siden jeg hadde sex på lørdag? Anonymous poster hash: 89c7f...ce7
Sillicious Skrevet 13. august 2015 #6 Skrevet 13. august 2015 Bør jeg kontakte lege før jeg tar angrepille? Eller kan jeg løpe til apoteket med en gang? Leste at det finnes to typer angrepiller: levonorgestrel og ulipristal. Antar at jeg bør ta den som gjelder for 5 døgn siden jeg hadde sex på lørdag? Anonymous poster hash: 89c7f...ce7 Tror ikke du trenger å dra til legen for dette altså.. Men det er opp til deg :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå