Gå til innhold

Glemt 3 p-piller på rad! :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å hjelp!! Oppdaget nettopp at jeg har glemt å ta 3 p-piller!!! Jeg hadde mensen forrige uke, og begynte på nytt brett på lørdag. Jeg tok altså p-pille lørdag, søndag og mandag, men glemte å ta tirsdag, onsdag og i dag! SHIT! Går på mercilon 28, og har brukt det i 5 år. Har så og si aldri glemt en pille før, og nå glemmer jeg piller i 3 dager :O Hvis jeg husker rett så hadde jeg sex lørdag kveld og tirsdag kveld. 

Leste pakkningsvedlegget og der står det at jeg må rådføre meg med lege :( Må jeg bestille legetime? 

Shit, jeg er sykt stressa nå! Noen som har gjort det samme før? 

Anonymous poster hash: 89c7f...ce7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hater når det skjer.

Når dette skjer meg så tar jeg ikke flere før mensen kommer, 1 mensdag starter jeg på pilla igjen.

Husk prevensjon i denne tiden :)

Skrevet

Ville tatt en angrepille asap i hvert fall, og snakket med legen.

Anonymous poster hash: ff062...99e

Skrevet

Hehe, er dette historien du skal fortelle samboeren din når du blir gravid?

Anonymous poster hash: c8e38...e26
Skrevet

Bør jeg kontakte lege før jeg tar angrepille? Eller kan jeg løpe til apoteket med en gang? 

Leste at det finnes to typer angrepiller: levonorgestrel og ulipristal. Antar at jeg bør ta den som gjelder for 5 døgn siden jeg hadde sex på lørdag? 

Skrevet

Bør jeg kontakte lege før jeg tar angrepille? Eller kan jeg løpe til apoteket med en gang?

Leste at det finnes to typer angrepiller: levonorgestrel og ulipristal. Antar at jeg bør ta den som gjelder for 5 døgn siden jeg hadde sex på lørdag?

Tror ikke du trenger å dra til legen for dette altså..

Men det er opp til deg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...