Fame Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Ja, er det? Jeg har 3 katter som stort sett er ute, og skal flytte til et litt billigere sted. Vil virkelig ikke bo i fellesskap, men kan virke som om det blir eneste løsning... Noen som vet?
Hoppetaujenta Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Det er forskjellig fra sted til sted. Du må nok spørre dem der du har tenkt å bo....på forhånd.
Fame Skrevet 13. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2015 NEI! Sniker med meg kattene inn først.. 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Det beste er nok å komme på godfot med naboene dine med en gang....
pinar Skrevet 13. august 2015 #5 Skrevet 13. august 2015 Jeg har hatt katt i kollektiv, men det var bare en katt da. Og da har jeg jo sagt fra på forhånd at jeg har katt.
Million Skrevet 13. august 2015 #6 Skrevet 13. august 2015 Om det er lov, kommer helt an på to ting; den leiligheten eller boligen som bofellesskapet er i, har en eier. Hva har eieren sagt om husdyr? Ja eller nei? Det andre er om de øvrige i bofellesskapet er interessert i å få en katteeier inn i huset. Noen er redd for røyting osv, og at katten kan tisse på ting, og sier nei av den grunn. 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #7 Skrevet 13. august 2015 Noen kan tilogmed være allergisk mot katter.Anonymous poster hash: 1b05a...86b
Tibbie Skrevet 13. august 2015 #8 Skrevet 13. august 2015 Det kommer an på de andre i fellesskapet og huseieren. Står ingenting i Norges Lover om dette (PS; meld deg inn i veganergrupper på Facebook og finn et bofellesskap der. Der er det garantert ok med katter ) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå