Gå til innhold

Dramakurs for barnet ditt - hva kunne du betalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For barneskolebarn, et helgekurs som så slik ut: 

Fredag 17 - 19

Lørdag 11 - 15

Søndag 15 - 18

Forestilling søndag 18 - 19

Altså totalt 10 timer

Et "minimusikalkurs" som inneholdt dramaleker, skuespill, sang og dans og som kulminerte i en ca. 30-40 minutter lang musikalforestilling. Inkluderer bruk av kostymer og teatersminke, bruk av sanganlegg/mikrofoner. 

Hva synes du et slikt kurs hadde vært verdt, for ungen din? :)

Anonymous poster hash: ef153...921
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville nok hatt betalt selv.

Anonymous poster hash: c18f9...4c9

• Liker 1
Skrevet

Kom litt an på hvor proffe de som ledet kurset var og hvor interessert det aktuelle barnet var. For middels bra opplegg/ instruktører og et middels interessert barn, ville jeg betalt 600-800 kroner. Dersom barnet var superinteressert i teater og dette var et helt supert opplegg, kunne jeg betalt 1200-1400 inkludert tilgang på mat og drikke.

Skrevet

Ville nok hatt betalt selv.

Anonymous poster hash: c18f9...4c9

Jeg visste ikke at barneskoleelever hang her på Kvinneguiden, men hjertelig takk for innspillet ditt! ;)

• Liker 1
Skrevet

Kom litt an på hvor proffe de som ledet kurset var og hvor interessert det aktuelle barnet var. For middels bra opplegg/ instruktører og et middels interessert barn, ville jeg betalt 600-800 kroner. Dersom barnet var superinteressert i teater og dette var et helt supert opplegg, kunne jeg betalt 1200-1400 inkludert tilgang på mat og drikke.

Takk for innspill!

Jeg tør påstå at opplegget er veldig bra, har etterhvert fått et godt navn & rykte. Har bare ikke holdt helgekurs før. :)

Skrevet

Noen flere som kan antyde noe? :)

ts

Skrevet

600

Anonymous poster hash: 9a3e0...b5f
Skrevet

Jeg visste ikke at barneskoleelever hang her på Kvinneguiden, men hjertelig takk for innspillet ditt! ;)

Her lærer vi barneskoleelever drama helt gratis! :D

Anonymous poster hash: c35f7...ab5

• Liker 1
Skrevet

Siden det er opplegg alle tre dagene, synes jeg det er greit med 800-1000. Spørs litt på alderen til barna, jeg er litt gjerrigere for de minste barna som gjerne ikke får med seg like mye, og litt rausere med de som har kommet godt opp på barneskolen og får med seg mer av opplegget.

Skrevet

Enig med de andre her. 800-1000 kunne jeg nok betalt - men da ville jeg forventet et solid opplegg, ikke bare masse barn som løp rundt og kledde seg ut.

God idé, forresten, om du tenker på å arrangere noe slikt, TS! Høres spennende ut.

Anonymous poster hash: 8c574...be6
Skrevet

Hvorfor er tidspunktene så forskjellige?

Jeg foretrekker at de er på sånn noenlunde samme tid hver dag.

Altså at søndagens opplegg starter på samme tid og med samme varighet som lørdagens, med

kurs kl. 11.00 - 14.00 og forestilling kl. 14.00 - 15.00.

Fredagskurset skjønner jeg selvsagt ikke er så lett å flytte på. :)

Anonymous poster hash: 3c86e...1ce
Skrevet

Det er ti timer. Regner med at opplegget er bra og for skolebarn. Først tenkte jeg at jeg ville betalt mer for en liten gruppe, men for barnets del er det ofte mer interesant hvis det er store grupper og veldig proft gjennomført. Er det flere instruktører, er det musikk, ordentlig scene, egnede lokaler, erfarne instruktører?

Eller kun deg, men du er veldig "hands on" den enkelte? Tror jeg ville begynt billig, og skrudd opp prisen etterhvert som pågangen ble større og ryktet gikk om at dette var noe å få med seg. Hørtes igrunn veldig gøy ut. Hvis barnet mitt ønsket, kunne jeg betalt 1000. Men da ville jeg ha visst fra andre at det var verdt det.

Men jeg hadde blitt muggen hvis foreldre, søsken og andre måtte betale for forestillingen, den ville jeg inkludert i prisen eller tatt en helt symbolsk sum (30,-kr eller noe) for.  

Anonymous poster hash: 4dc92...44b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...