lille_fiol Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Vi må kvitte oss med to rammemadrasser som vi har hatt stående på gulvet da vi ikke har bein til dem, den ene madrassen har begynt å få litt grønt på siden da den før sto inntil veggen. Jeg mener dette er noe vi må kaste , dermed må vi betale noen til å kjøre dem på søppeldynga for oss, mens kjæresten min mener vi skal prøve å gi dem vekk tror dere virkelig det er noen som vil ha noe sånt? Ikke er de gode å ligge i heller. Følger med en overmadrass.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Spørre noen uteliggere.Anonymous poster hash: 6fe37...055
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 Få de på fyllingaAnonymous poster hash: e32d1...790 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Jeg lever etter den regelen at jeg ikke gir bort noe jeg ikke kunne brukt selv. Ødelagte og mugne madrasser er ikke noe jeg ville brukt selv, ergo ville jeg ikke gitt det bort heller. Man gir ikke bort søppel.Anonymous poster hash: 404c9...a08 8
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #5 Skrevet 20. august 2015 Brenn dem Anonymous poster hash: 86416...e96
peppermyntete Skrevet 20. august 2015 #6 Skrevet 20. august 2015 Dere kan ikke med god samvittighet gi bort muggete madrasser! De må på dynga!
Jolene Skrevet 20. august 2015 #7 Skrevet 20. august 2015 Jeg lever etter den regelen at jeg ikke gir bort noe jeg ikke kunne brukt selv. Ødelagte og mugne madrasser er ikke noe jeg ville brukt selv, ergo ville jeg ikke gitt det bort heller. Man gir ikke bort søppel.Anonymous poster hash: 404c9...a08 Helt enig med deg. Vi har hatt brukte madrasser her hjemme, men mugne har de slettes ikke vært! Det ville jeg aldri tatt i hus! Hadde jeg kommet for å hente noen madrasser som viste seg å være mugne, hadde jeg snudd i døra... 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #8 Skrevet 20. august 2015 Huff, nei, ikke mugne! Kast dem. Ellers har jeg gitt bort et par gamle madrasser, men de var hverken skitne eller mugne - bare godt brukte og fortsatt brukbare. Man kan ikke gi bort søppel ... Anonymous poster hash: bad4f...aec
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #9 Skrevet 20. august 2015 Dere kan ikke med god samvittighet gi bort muggete madrasser! De må på dynga! Hvem har sagt at de er muggete? Grønnfargen har kommet fra veggen (maling?) Anonymous poster hash: 6a92c...fec
peppermyntete Skrevet 21. august 2015 #10 Skrevet 21. august 2015 Hvem har sagt at de er muggete? Grønnfargen har kommet fra veggen (maling?)Anonymous poster hash: 6a92c...fec Ingen sa vel det, men det var sånn jeg oppfattet det med tanke på at madrassene har stått uten bein og inntil veggen = lite luft = sannsynlighet for mugg. Leser ingenting om at det bare var maling i HI heller. Men da er det jo oppklart Synes fortsatt ikke brukte madrasser er noe man gir bort da. 1
Gjest Matronella Skrevet 21. august 2015 #11 Skrevet 21. august 2015 Det finnes mange kjøp og gjenbruksgrupper på Facebook, sjekk om det er en gruppe for ditt område og legg inn et innlegg.. da får du se om noen vil ha dem. Får du ingen respons, så er det bare å kaste madrassene. Jeg kvittet meg med en madrass på den måten her om dagen, gratis så klart. Den var verken nedligget eller stygg. Det hender at det er noen som etterspør madrasser, f.eks. skumgummi. Brukes ofte i sånne nymoderne hagehjørner av partytelt e.l., nye eiere trekker om og lager hagesofahjørner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå