Gå til innhold

Programmer og nettleser som blinker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplever ett veldig irriterende problem med datamaskinen og nettleseren min. Når jeg går inn på nettet er en tynn blå linje helt øverst, blant annet med den røde X-knappen helt til høyre. Rett under ligger selvfølgelig adresse-feltet til nettstedet jeg er inne på. Men dette kan plutselig begynne å blinke slik at den først er blå slik den skal være, og så blir den hvit / grå-aktig, og så blir den blå igjen. Dette kan pågå en god stund blå, hvit-grå, blå igjen, hvit-grå, blå og så videre og så videre. Hver gang den blir sånn hvit og grå-aktig så blir det umulig å skrive noe som helst inn i adresse-feltet.

Eller hvis jeg er inne på ett diskusjonsforum på internett, så er det umulig å skrive noe som helst hver gang dette  blinker til hvitt / grått. Men det er fremdeles mulig å skrive noe, hver gang den blinker tilbake til blått igjen. Men jeg får jo bare tid til å skrive en bokstav eller to av gangen før den blinker til hvit / grå, og så må jeg vente ett sekund eller to før den blir vanlig blå igjen. Da kan jeg skrive ett par bokstaver til, før den blir grå / hvit enda en gang - og slik fortsetter det.

Men det er ikke bare med nettet at dette skjer. Hvis jeg har ett skrive-dokument (Open Office) åpent, og prøver å skrive en tekst. Så kan heile sulamitten plutselig begynne å blinke, akkurat på samme måte som når jeg har en nettleser oppe. Dette kan også stoppe like plutselig som det stoppet, og etter en kort stund (alt fra tretti sekunder til ett par minutter) så begynner dette å blinke igjen. Jeg holder faktisk på å bli litt små-sprø av alt dette. :bond:

Anonymous poster hash: 7a9e0...b1a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår hva du mener

Ta bilde eller ta opp med mobilen din.

Om jeg skulle tippe. Så har du et program som kjører i bakgrunnen, som til tider begynner å jobbe og gjør vinduet du skriver i inaktiv (blinke)

Skrevet

Så det er ingen andre forslag da ?

Jeg var redd det skulle være noen virus eller noe.

Anonymous poster hash: 7a9e0...b1a
Skrevet

Pc'n henger seg. Prøv å fjerne problemet. Kan være lettest å installere alt åå nytt

Anonymous poster hash: 6d662...0b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...