Gå til innhold

Hvordan oppbevare "hemmelige" ting som dagbøker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten skal endelig bli samboere :D Og i den forbindelse har man jo alle sine problemer. Jeg er veldig privat av meg. Jeg skrev i mange år dagbøker. Disse har jeg temmelig angst for at folk skal se i, samtidig som jeg ikke vil kaste dem. 

Hvordan oppbevarer man da slikt? I en eske, og sier bare at dette er privat? Det får jeg litt noia av. Og hva om man får barn, det nytter jo ikke å bare si slikt til dem, de snoker ihvertfall.. 

Anonymous poster hash: b28e1...63c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og kjæresten skal endelig bli samboere :D Og i den forbindelse har man jo alle sine problemer. Jeg er veldig privat av meg. Jeg skrev i mange år dagbøker. Disse har jeg temmelig angst for at folk skal se i, samtidig som jeg ikke vil kaste dem. 

Hvordan oppbevarer man da slikt? I en eske, og sier bare at dette er privat? Det får jeg litt noia av. Og hva om man får barn, det nytter jo ikke å bare si slikt til dem, de snoker ihvertfall.. 

Anonymous poster hash: b28e1...63c

Er det noen du stoler skikkelig på? Kan du ikke eventuelt spørre om du kan få sette en kasse på loftet hos dem? 

Skrevet

Hva med foreldre? Foreldrene dine kan sikkert oppbevare noe av tingene dine :)

Skrevet

Arkivskap.

Anonymous poster hash: 419fd...061

Skrevet

Nattbordskuffen? Er vel ingen som går der.

Anonymous poster hash: 8335f...cd7
Skrevet

Safe

Anonymous poster hash: 4eca5...e24
Skrevet

Wow, dette kunne jeg skrevet for et halvt år siden :P

Jeg har lagt mine dagbøker der han aldri går. De to eldste står i bokhylla. Hemlighetene og tankene jeg hadde da jeg var 17 er ikke så hemmelige lenger. En annen ligger nederst i en kurv jeg har hobbysaker i, mens jeg har de andre i klesskommoden og et par i en ryggsekk han kaller for en "jentete hippiesekk". Det betyr altså at han synes den er stygg  :fnise:  Så bøkene er ganske trygge her!

Skrevet

Har den der jeg føler for. Han snoker ikke i tingene mine, det skulle tatt seg ut :P

Skrevet

Jeg oppbevarer dem i en liten koffert med lås på,men vurderer egentlig å brenne dem.Litt synd er det jo, for det er mange bøker.Jeg skrev dagbok fra jeg var ca.10 år til jeg var over 20.Det eneste jeg bekymrer meg over er hva som vil skje når jeg dør.Vil ikke at andre skal lese det som står der.

Anonymous poster hash: e8767...f4f
  • Liker 2
Skrevet

Jeg oppbevarer dem i en liten koffert med lås på,men vurderer egentlig å brenne dem.Litt synd er det jo, for det er mange bøker.Jeg skrev dagbok fra jeg var ca.10 år til jeg var over 20.Det eneste jeg bekymrer meg over er hva som vil skje når jeg dør.Vil ikke at andre skal lese det som står der.

Anonymous poster hash: e8767...f4f

Jeg har brent mine. Føltes egentlig veldig deilig. Jeg husker jo selv alle de gode tingene, og de kjipe tingene har jeg uansett ikke lyst til å ha påminnelser om.

Anonymous poster hash: dd56b...39f

Skrevet

Nattbordskuffen? Er vel ingen som går der.

Anonymous poster hash: 8335f...cd7

Unger går der. Ihvertfall gjorde jeg det da jeg var unge :P 

Anonymous poster hash: b948d...a29

• Liker 1
Skrevet

I en skuff som kan låses?

Skrevet

Selv har jeg oppbevart de hos foreldrene mine og i esker hvor det ligger mye annet uinteressant over. 

Var alltid sikker på at jeg skulle oppbevare dagbøkene i evig tid, men har i det siste lest en del av de gamle bøkene. Det meste var totalt uinteressant, en del var bare flaut og pinlig - og de gode historiene fikk jeg frisket opp og de satser jeg på ligger godt bevart i hodet nå. Jeg har derfor bestemt meg for å kvitte meg med de, og tror det blir ganske godt! :)

Anonymous poster hash: 46568...03f
Skrevet

Anonymous poster hash: 858ec...d34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...