Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er som meg, med tanke på at du aldri blir sjekket opp på gaten selv om du synesselv at du ser pen ut?. Jeg har ikke mange venner. Er 38 år. Og jeg er singel igjen etter et brudd. Jeg har tenkt å forsøke nettdating men jeg gruer meg til å gå på dater og synes at den situasjonen er kjedelig. Kunne ønske at han som jeg var sammen med ville fortsette så hadde jeg sluppet dette styret. Er redd å date for jeg er redd for å ikke bli likt.

Har dårlig selvtillit etter å ha blitt dumpet og.

Noen som kjenner seg igjen?

Anonymous poster hash: c7669...2ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som er som meg, med tanke på at du aldri blir sjekket opp på gaten selv om du synesselv at du ser pen ut?. Jeg har ikke mange venner. Er 38 år. Og jeg er singel igjen etter et brudd. Jeg har tenkt å forsøke nettdating men jeg gruer meg til å gå på dater og synes at den situasjonen er kjedelig. Kunne ønske at han som jeg var sammen med ville fortsette så hadde jeg sluppet dette styret. Er redd å date for jeg er redd for å ikke bli likt.

Har dårlig selvtillit etter å ha blitt dumpet og.

Noen som kjenner seg igjen?

Det er mange som er og har vært i din situasjon. Se bare hvor mange frustrerte mennesker det er her inne.

Du har jo bare en vei å gå og det er fremover.

Det å være redd for å ikke bli likt vil ikke hjelpe deg, med mindre du gjør det til noe konstruktivt.

Det samme gjelder datingen.

Ta deg den tiden du trenger for å kjenne på det å være alene. Pass på at du har det fint med deg selv først. Da er det lettere å møte nye mennesker.

Anonymous poster hash: b9a19...ac6

• Liker 2
Skrevet

Det er mange som er og har vært i din situasjon. Se bare hvor mange frustrerte mennesker det er her inne.

Du har jo bare en vei å gå og det er fremover.

Det å være redd for å ikke bli likt vil ikke hjelpe deg, med mindre du gjør det til noe konstruktivt.

Det samme gjelder datingen.

Ta deg den tiden du trenger for å kjenne på det å være alene. Pass på at du har det fint med deg selv først. Da er det lettere å møte nye mennesker.

Anonymous poster hash: b9a19...ac6

Vet. Er bare å stå på og se om jeg klarer å kjempe meg videre. Jeg tenkte å ligge ut profil på nettet, og får alltid mange svar på slike profiler, men jeg har ikke orket det ennå. Jeg sliter fortsatt med avvisningen fra han som jeg var i forhold med. Sliter med selvbilde, og jeg kjenner at jeg må jobbe med den først. Ta meg tid til meg selv. Komme meg ut å trene, og gjøre ting som får meg til å få opp psyken igjen. Det tror jeg er viktig før man begynner å date igjen. Jeg er ikke helt i lodd nå til å møte en ny en. Jeg må få opp tro og energi først :)

Takk for svar. Og trøsten det er nok flere enn bare meg som sliter med dette. Ser jo at det er mange her inne. 

• Liker 1
Skrevet

Ja kjenner meg veldig godt igjen. Du er IKKE alene,langt i fra.

Anonymous poster hash: b0b40...3da
  • Liker 2
Skrevet

Ja,jeg kjenner meg veldig igjen trådstarter!Møtte en som såret meg skikkelig og etter det har jeg slitt med å komme meg videre.Dessuten er jeg redd for å rote meg bort i enda verre tilfeller neste gang.Synes det er så mye rart på nettetmen samtidig har jeg liten omgangskrets og føler nettdating er min eneste sjanse.

Anonymous poster hash: aa31e...940
  • Liker 2
Skrevet

Ja kjenner meg veldig godt igjen. Du er IKKE alene,langt i fra.

Anonymous poster hash: b0b40...3da

Da er jeg ikke alene om å ha det sånn. Føler det er helt forferdelig kjipt å være singel igjen. Og jeg føler meg ikke noe glad i å gå på datemarkedet, og det vil jeg vente med å gjøre til jeg har fått brudd og skuffelser litt på avstand. 

Ja, ser at jeg ikke er alene. Jeg kan av og til føle meg som den eneste kvinnen i verden som har blitt dumpet, men det er jeg jo ikke. 

Ja,jeg kjenner meg veldig igjen trådstarter!Møtte en som såret meg skikkelig og etter det har jeg slitt med å komme meg videre.Dessuten er jeg redd for å rote meg bort i enda verre tilfeller neste gang.Synes det er så mye rart på nettetmen samtidig har jeg liten omgangskrets og føler nettdating er min eneste sjanse.

Jeg synes selv at jeg ser pen ut når jeg ser meg i speilet. Pen ut med tanke på alderen min, men.... jeg har blitt såret mange ganger i livet. Og denne gangen så varte forholdet en stund, men jeg ble fryktelig såret igjen. Jeg har møtt nesten alle mennene på nettet. Og det er mye rart der. Jeg har også liten omgangskrets så nettdating er min eneste sjanse også. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes selv at jeg ser pen ut når jeg ser meg i speilet. Pen ut med tanke på alderen min, men.... jeg har blitt såret mange ganger i livet. Og denne gangen så varte forholdet en stund, men jeg ble fryktelig såret igjen. Jeg har møtt nesten alle mennene på nettet. Og det er mye rart der. Jeg har også liten omgangskrets så nettdating er min eneste sjanse også. 

Hvilke nettsider har du brukt,om jeg kan spørre?

Jeg har brukt Møteplassen mest,men vurderer å prøve Sukker og OkCupid nå.Synes jeg har møtt noen trivelige menn på Møteplassen men også noen som sliter psykisk.Han jeg har hatt lengst forhold til der hadde mange psykiske problemer og jeg føler det dro meg ned.Ble veldig deprimert i den perioden og lot han behandle meg dårlig.Nå har jeg kuttet han ut og prøver å komme meg videre.Jeg kjenner likevel at jeg har mistet mye selvtillit og motivasjon til å date.Hadde store planer om å date mange men har ikke orket.Synes hele bli kjent fasen er slitsom.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har brukt Møteplassen mest,men vurderer å prøve Sukker og OkCupid nå.Synes jeg har møtt noen trivelige menn på Møteplassen men også noen som sliter psykisk.Han jeg har hatt lengst forhold til der hadde mange psykiske problemer og jeg føler det dro meg ned.Ble veldig deprimert i den perioden og lot han behandle meg dårlig.Nå har jeg kuttet han ut og prøver å komme meg videre.Jeg kjenner likevel at jeg har mistet mye selvtillit og motivasjon til å date.Hadde store planer om å date mange men har ikke orket.Synes hele bli kjent fasen er slitsom.

Jeg møtte de på møteplassen og. Og tror det er mange menn der som sliter psykisk. Jeg har ihvertfall møtt mange som virker til å ha problemer enten på den ene eller andre måten. Jeg har blitt dumpet av en del menn selv, men de har jeg ofte funnet meg i for mye av, og egentlig burde jeg forstått at de bare var useriøse mot meg. 

Jeg føler meg veldig dradd ned etter siste forhold. Fyren sier at han ville være venner, og jeg håpet at alt skulle fikse seg. Forsøkte å kommunisere med han om det gikk å fikse det som var galt, men da ble han sur, og sier at jeg må la han være i fred en stund, for han orker ikke med det lenger. Jeg føler meg ganske oppgitt... og nedpsyket av dette. Har ikke overskudd til å gå videre med det første. 

• Liker 1
Skrevet

ja, jeg føler at det siste forholdet dro meg så langt ned, at jeg har også mistet selvtillit og motivasjon til å i det hele tatt gå på date igjen. Jeg får se... Kanskje jeg en dag føler at det går bedre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...