Gjest Løsmus Skrevet 13. september 2004 #1 Skrevet 13. september 2004 Trenger forslag til hva man kan gjøre på date, litt utenom det vanlige. Trenger ikke være så veldig uvanlig, bare litt annet enn å ta en kaffe sammen.
chardonnay Skrevet 13. september 2004 #2 Skrevet 13. september 2004 Har ikke vært på så mange dater i mitt liv, men her er noen forslag fra meg: -Piknik, sånn ordentlig en med god mat og champagne -Fotballkamp/ishockey kamp. Kan være utrolig gøy selv om man ikke er sportsintressert. -Go-cart -kjøretur til nabobyen, eller et annet sted man ikke har vært så ofte. Så kan man late som om man er på ferie langt vekk! -Massasje institutt, deilig for begge to -hoppe i fallskjerm eller i strikk, glemmes aldri!
Gjest Hillary.. Skrevet 13. september 2004 #3 Skrevet 13. september 2004 -Massasje institutt, deilig for begge to
Gjest Poirot Skrevet 13. september 2004 #4 Skrevet 13. september 2004 Jeg har vært på klatre date i klatrevegg, det var kjempekult.
pusla Skrevet 13. september 2004 #5 Skrevet 13. september 2004 Har vært på en del dater de siste årene, de fleste har vært ganske standard da. Kafè og sånt. Fotballkamp er et godt tips, eller biljard/bowling kanskje. Har også vært på salsa-kurs på en date engang, det var ganske gøy. Har vært på konsert, det var koselig men man får jo ikke pratet så mye da.
Gjest Liljedugg Skrevet 13. september 2004 #6 Skrevet 13. september 2004 Middag med vin og forhåpentligvis en dypere samtale er vel det vanligste, og det jeg foretrekker, i alle fall i begynnelsen av et forhold. Men kino (kjedelig kanskje, siden man ikke kan snakke og er for gammel til å sitte og kline på bakerste benk), sopptur (sjekk soppene på soppkontroll dersom dere ikke har kunnskaper selv), bestille ridetime (en av dere bør kunne hest) og ri en tur i skogen, fisketur, kunstutstilling, selvplukk av poteter /gulrøtter (økologisk dyrket)...bowling, sykkeltur, picnik i det grønne... gå og titte på hundeustilling (eller bil-treff) Det er jo mange ting man kan gjøre, avhengig av hva man liker og kan tenke seg... Tidlig lunsj hjemme hos seg selv på senga: røket laks, champagne... Tja...
lille mor Skrevet 13. september 2004 #7 Skrevet 13. september 2004 -svømmehall -harrytur til Sverige -togtur -sykkeltur -shoppingtur Tja kommer ikke på mer i farta. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå