AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Trenger litt hjelp.. . Jeg er akkurat i gang med normal trening etter 2,5 uke ferie. Før ferien trente jeg 3-5 ganger i uken, løping og styrke, pluss lange turer med hunden. I gjennomsnitt går jeg mellom 5-10 km hver dag, pluss trening. Jeg spiser normalt, uten for mye sukker, og er lite glad i brød. Nå etter ferien er det akkurat som om kroppen er ekstra tung, og det ikke er noe "juice" i musklene? jeg er vant med å kunne løpe flere minutter på 15% stigning på mølle med 10-11 km/t i fart, men på mandag på trening måtte jeg ned i 7,5 km/t i fart... . I går løp jeg ute, og måtte gi meg etter 3 km, da gikk jeg resten av løypen. Var også på tur med hunden og gikk 9 km, og merker jeg har veldig, veldig lit eå gi i oppoverbakkene? Har ikke fått trent noe i ferien, men vi har da gått over 1 mil hver dag på storbyferie, og lange turer i fjellet med både stigning og mange kilometer... Normalt opplever jeg at kroppen reagerer positivt på en slik pause, og jeg har mer å gi når jeg starter igjen. Har hatt feriekost disse 2,5 ukene, med potetgull, rundstykker, is hver dag og et par glass vin hver kveld. Men har siste uken levd normalt, med et par glass vin i helgen, havregrøt eller cottage cheese til frokost, og eggerøre til lunsj på knekkebrød. Så mitt spørsmål; hvordan finne rjeg tilbake til en kropp som orker? Har lagt på meg 4 kilo siste mnd, men har det så mye å si? Anonymous poster hash: 5c5a6...9f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå