Gå til innhold

Pus har vært borte i et døgn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pusen min har vært på utflukt i over et døgn nå. Han pleier å holde seg rundt huset, men i det siste har han tatt lengre og lengre turer.

I forigårs kom han ikke hjem til kvelden, og jeg og samboer ropte og lette etter han lenge uten  svar. Men i går morges stod han utenfor døra kl. 07.

Han kom ikke hjem i gårkveld heller. Siden han hadde vært på tur natten før, tenkte vi han ville dukke opp tidlig idag, og gikk og la oss. Nå begynner klokka å bli litt, og vi har fortsatt ikke sett snurten av han.

Jeg begynner å bli bekymret. Jeg vet hannkatter kan gå litt lengre enn hunnkatter, men er ikke likt han. Jeg tenker kanskje noen naboer har begynt å ta han inn til seg? Jeg vet ikke jeg.. Burde jeg spørre naboer? Hvor lenge burde jeg vente før jeg setter opp lapper osv?

:(

Anonymous poster hash: ba98e...9d5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min katt er som regel alltid ute om natta på denne årstida. Mange katter er borte i to-tre døgn når de er blitt godt vant til å være ute. 

Skrevet (endret)

Den kommer tilbake snart!

Hadde vært morsomt å koblet en radar til kattene våre å se hvor de faktisk går :P   Tror vi kunne blitt overrasket!

Endret av EDM
Skrevet

Er han kastrert? Det hjelper.

• Liker 2
Skrevet

Er det ikke løpetidsesong? Da er det mye spennende som skjer, lett å glemme innetiden :)

Anonymous poster hash: c4759...5f4
Skrevet

Jeg har tenkt på det i blant. Hadde vært gøy med GPS i chippen, så vi kunne sett hvr de dro via en app eller noe sånt :)

Løpetidsesong? Trodde katter hadde det uavhengig av hverandre? Men han er kastrert, så tror ikke han er så opptatt av sånt.

Trodde jeg hørte han uutenfor istad, løp ut, men fant han ikke :(

ts

• Liker 1
Skrevet

Ja, kunne også godt tenkt med GPS. Hvis det er like bra vær hos deg som hos meg, ville jeg ventet litt med å etterlyse ham og sette opp plakater. Men skjønner veldig godt at du blir bekymret.

Skrevet

Ene katten vår er også glad i å vandre , har maks vært borte ett og ett halvt døgn ett par ganger , og ett døgn noen ganger. Han er kastrert, og jeg skulle gjerne satt på ett actionkamera eller gps sender på han, for å se hva han egentlig utforsker

Anonymous poster hash: 73d9c...c3d

Skrevet

Katten vår er ute nesten hele tiden, umulig å få inn.

Hun var inne i forgårs og spiste litt, så ut igjen. Kom inn igjen i dag morges, sov en liten time og fór ut igjen. Er inne nå og sover.

Nytter ikke uansett hvor mye matmor roper og ber, men nå har hun holdt på slik en stund, så jeg er mer vandt til det nå :)

Håper pus kommer hjem snart, TS :)

Anonymous poster hash: 93938...1b1

Skrevet

Han kom hjem på ettermiddag Igår :) tok ikke lang tid før han løp ut igjen, men han var inne i natt :) rakk for fine ord!!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...