Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2004 #1 Del Skrevet 13. september 2004 Hvor mye koster en dobbeltseng, vannseng? Hadde fint med sånn ca pris på brukte, og nye. Hvor får man tak i dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2004 #2 Del Skrevet 13. september 2004 Nye kjøper man nok i en møbbelbutikk, men jeg tror ikke det er så mange som selger det lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. september 2004 #3 Del Skrevet 13. september 2004 Prøv loppemarked. Der havnet min vannseng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 13. september 2004 #4 Del Skrevet 13. september 2004 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 13. september 2004 #5 Del Skrevet 13. september 2004 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 13. september 2004 #6 Del Skrevet 13. september 2004 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 14. september 2004 #7 Del Skrevet 14. september 2004 hm...ville tenkt meg godt om før jeg kjøpte en vannseng både i folhold til ryggen m.m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karianne Skrevet 14. september 2004 #8 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg betalte 800 kr for posen. 150 cm bred. Dette var i 1995. Det var kjempedeilig å ligge å skvulpe. Hadde ALDRI vondt i ryggen, hørte om mange som sa jeg burde passe meg for dette. Pappa snekret kassen rundt. Har vanlig seng nå, da jeg er på hybel. Vannseng er toppen!! (men tror det er best om man er alene..). Men...mamma og pappa har forresten vannseng, hatt i 15 år, og det går veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 15. september 2004 #9 Del Skrevet 15. september 2004 hm...ville tenkt meg godt om før jeg kjøpte en vannseng både i folhold til ryggen m.m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå