AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Jeg gir opp. Jeg har forsøkt meg på nett-dating, og blir så skuffet over menn som hele tiden er nødt til å nevne sex i alle mulige settinger. Det er sånt jeg forventer av en 22-åring, ikke menn på 40 år. Eksempelvis har jeg snakket med èn som jeg likte veldig godt, men så blir det så mye sexuelle undertoner og hentydninger (uten at jeg har vært i nærheten av å legge opp til det), og jeg mister interessen totalt. Dette dreier seg om menn jeg ikke har møtt enda, vi er på forstadiet til å møtes i virkeligheten. For meg oppleves det respektløst, er jeg sær da? Hvordan opplever dere andre damer sånt, og dere mannfolk; hva får dere tro at sånt er ok? Anonymous poster hash: f73b6...6d3 4
annebanane Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Det viser bare at de hovedsakelig er der for sex. Så da styrer en unna dem om en ikke er interessert i det da. 1
Gorgonzola Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 (endret) Tja. Dating og nett-dating handler vel neppe primært om filosofi, rotters tilpasningsevne, global oppvarming eller toppturer i New Zealand. Det finnes sikkert kanaler for det også men dating handler vel primært om å finne en partner og så vidt meg bekjent er sex, intimitet, fysisk attrå og interesse vesentlige faktorer? Skynder meg å tilføye at mange, ikke minst blant menn, har endel å gå på en liten smell kommunikativt. Enda verre blir det når man sitter bak hvert sitt tastatur, anonym enn så lenge..... Endret 13. august 2015 av Gorgonzola 4
Summers Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Det er nok et forsøk på å sile ut kvinner som ikke synes sex er viktig i et forhold. 5
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #5 Skrevet 13. august 2015 Tja. Dating og nett-dating handler vel neppe primært om filosofi, rotters tilpasningsevne, global oppvarming eller toppturer i New Zealand. Det finnes sikkert kanaler for det også men dating handler vel primært om å finne en partner og så vidt meg bekjent er sex, intimitet, fysisk attrå og interesse vesentlige faktorer? Skynder meg å tilføye at mange, ikke minst blant menn, har endel å gå på rent kommunikativt. Enda verre blir det når man sitter bak hvert sitt tastatur, anonym enn så lenge..... Selvsagt er det viktige faktorer, men dette er faktorer som helst bør komme på banen etter man har møttes? Når man knapt har snakket sammen av og på i 2-3 dager, kan man ikke snakke om hvem man ER, fremfor å måtte skyte inn ut av intet at man liker jenta barbert? Anonymous poster hash: f73b6...6d3 7
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #6 Skrevet 13. august 2015 Det er nok et forsøk på å sile ut kvinner som ikke synes sex er viktig i et forhold. De fleste kvinner syns nok at sex er viktig. Anonymous poster hash: f73b6...6d3 8
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #7 Skrevet 13. august 2015 Kanskje det er et forsøk på å sile ut jenter som bare vil ha venner og/eller bekreftelse? Du ANER ikke hvor mange sånne det er på datingsider. Anonymous poster hash: 7c224...a46 4
Summers Skrevet 13. august 2015 #8 Skrevet 13. august 2015 (endret) De fleste kvinner syns nok at sex er viktig. Anonymous poster hash: f73b6...6d3 Det er jo nettopp det, alle kvinner sier at de mener at sex er viktig i et forhold. Så da må man ha en måte å sile ut de som virkelig mener det. Synes man sexsnakk er respektløst på en datingside så er man kanskje ikke drømmedama for en mann som ønsker et forhold hvor sex er viktig. Endret 13. august 2015 av Summers
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #9 Skrevet 13. august 2015 Kanskje det er et forsøk på å sile ut jenter som bare vil ha venner og/eller bekreftelse? Du ANER ikke hvor mange sånne det er på datingsider. Anonymous poster hash: 7c224...a46 Hvordan vet du det? Anonymous poster hash: 775e5...cb1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #10 Skrevet 13. august 2015 Men herregud da, trenger man virkelig å skyte inn sexrelaterte ting hvor det temaet i tillegg er helt irrelevant, for å finne ut om ei dame er intr i sex i et forhold? "Hvor viktig er sex for deg i et forhold?" er et helt OK spørsmål, men så lar man temaet ligge når man har fått svar på det. Jeg føler meg ikke veldig respektert når temaet hele tiden dukker opp på ukurante måter, særlig når jeg aldri har møtt personen før. Anonymous poster hash: f73b6...6d3 5
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #11 Skrevet 13. august 2015 Det er jo nettopp det, alle kvinner sier at de mener at sex er viktig i et forhold. Så da må man ha en måte å sile ut de som virkelig mener det. Synes man sexsnakk er respektløst på en datingside så er man kanskje ikke drømmedama for en mann som ønsker et forhold hvor sex er viktig. Sex er veldig viktig for meg, men ikke noe jeg vil diskutere med en fremmed på et datingnettsted før jeg har møtt han. Anonymous poster hash: 873a9...801 10
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #12 Skrevet 13. august 2015 Hvordan vet du det? Anonymous poster hash: 775e5...cb1 Har snakket med (og møtt) en masse av dem. Anonymous poster hash: 7c224...a46
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #13 Skrevet 13. august 2015 Det er jo nettopp det, alle kvinner sier at de mener at sex er viktig i et forhold. Så da må man ha en måte å sile ut de som virkelig mener det. Synes man sexsnakk er respektløst på en datingside så er man kanskje ikke drømmedama for en mann som ønsker et forhold hvor sex er viktig. Hjelpeseg, er du seriøs? Mn vet da ikke om dama mener det før de er i et forhold! Jeg ELSKER sex, vil ha mye sex! Men jeg sitter faen ikke å diskuterer med en fremmed om jeg er barbert eller ikke, osv. Alt til sin tid, er det så vanskelig å forstå? Anonymous poster hash: f73b6...6d3 5
Summers Skrevet 13. august 2015 #14 Skrevet 13. august 2015 Sex er veldig viktig for meg, men ikke noe jeg vil diskutere med en fremmed på et datingnettsted før jeg har møtt han. Anonymous poster hash: 873a9...801 Hjelpeseg, er du seriøs? Mn vet da ikke om dama mener det før de er i et forhold! Jeg ELSKER sex, vil ha mye sex! Men jeg sitter faen ikke å diskuterer med en fremmed om jeg er barbert eller ikke, osv. Alt til sin tid, er det så vanskelig å forstå? Anonymous poster hash: f73b6...6d3 Enten kan man bruke datingsidene til å sile ut kvinnene man vil ha et forhold med eller så kan man bare ta sjansen på en tilfeldig kvinne, ha et forhold med henne over lengre tid og sjekke om hun er en bra match. Jeg tror den første metoden er en mer effektiv måte å finne en bra kjæreste på. 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #15 Skrevet 13. august 2015 Enten kan man bruke datingsidene til å sile ut kvinnene man vil ha et forhold med eller så kan man bare ta sjansen på en tilfeldig kvinne, ha et forhold med henne over lengre tid og sjekke om hun er en bra match. Jeg tror den første metoden er en mer effektiv måte å finne en bra kjæreste på. Du tror å skyte inn "jeg liker kvinner som er barberte" er en bra måte å finne en seriøs kjæreste på? Skjønner du ikke begrepet "alt til sin tid"? Fantastisk. Anonymous poster hash: f73b6...6d3 5
Petra75 Skrevet 13. august 2015 #16 Skrevet 13. august 2015 (endret) Tja. Dating og nett-dating handler vel neppe primært om filosofi, rotters tilpasningsevne, global oppvarming eller toppturer i New Zealand. Det finnes sikkert kanaler for det også men dating handler vel primært om å finne en partner og så vidt meg bekjent er sex, intimitet, fysisk attrå og interesse vesentlige faktorer? Skynder meg å tilføye at mange, ikke minst blant menn, har endel å gå på rent kommunikativt. Enda verre blir det når man sitter bak hvert sitt tastatur, anonym enn så lenge..... For min del så tenner jeg på intelligente mannfolk, og en mann som kan diskutere filosofi og aktiv dødshjelp på en reflektert måte gjør meg mye mer opphisset enn spørsmål om barberingsfrekvensen og favorittstillinger. Jeg har litt inntrykk av at en del menn (muligens kvinner også, men nå er det menn jeg har snakket med på datingsider), sliter litt med å lese motparten, og litt med det å nærme seg den andre på en subtil måte. Det er sikkert en del kvinner som tenner på direkte spørsmål om sex, men man bør kanskje sjekke beitet litt før man buser ut med de mest direkte spørsmålene? Edit: nå er ikke aktiv dødshjelp et tema som jeg finner tennende, bare for å understreke det Endret 13. august 2015 av Petra75 2
Summers Skrevet 13. august 2015 #17 Skrevet 13. august 2015 Du tror å skyte inn "jeg liker kvinner som er barberte" er en bra måte å finne en seriøs kjæreste på? Skjønner du ikke begrepet "alt til sin tid"? Fantastisk. Anonymous poster hash: f73b6...6d3 Ja, jeg tror det er en bra måte å finne en seriøs kjæreste på, en seriøs kjæreste som matcher mannen som stilte spørsmålet. Målet på en datingside er ikke å få flest mulig kvinner interessert, men å sile ut de man ikke matcher. Det er ikke alle som ønsker deg som kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #18 Skrevet 13. august 2015 Jeg falt for en nettflørt hvor vi snakket mye sex, men også mye humor og også noen veldig dype emner. Var helt ok å varme opp med sexprat Men det kommer helt an på vår kjemi så klart. Noen menn er bare patetiske når de snakker sex. Kan bli kleint. Anonymous poster hash: b47b4...35e 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #19 Skrevet 13. august 2015 Jeg gir opp. Jeg har forsøkt meg på nett-dating, og blir så skuffet over menn som hele tiden er nødt til å nevne sex i alle mulige settinger. Det er sånt jeg forventer av en 22-åring, ikke menn på 40 år. Eksempelvis har jeg snakket med èn som jeg likte veldig godt, men så blir det så mye sexuelle undertoner og hentydninger (uten at jeg har vært i nærheten av å legge opp til det), og jeg mister interessen totalt. Dette dreier seg om menn jeg ikke har møtt enda, vi er på forstadiet til å møtes i virkeligheten. For meg oppleves det respektløst, er jeg sær da? Hvordan opplever dere andre damer sånt, og dere mannfolk; hva får dere tro at sånt er ok? Anonymous poster hash: f73b6...6d3 Slutt å snakk med mannfolk da. ..noen som tvinger deg til det? Dessuten er ikke alle slik, problemet er at du satser på idioter og ikke klarer å se forskjellen på gull og gråstein. Mann30++ Anonymous poster hash: 7b77d...51a 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #20 Skrevet 13. august 2015 Jeg er helt enig i at det er respektløst, og jeg slutter å svare / sletter sånne menn. Desverre er terskelen for å være respektløse mot andre høyere på nett, siden de da kan sitte å gjemme seg bak en skjerm og skylde på at det bare er en fantasi. Mange bruker nett for sin egen del og tenker ikke på at det faktisk er et ekte menneske med følelser og selvverd de sitter å snakker til. Jeg pleier å minne de på at tenk hvor kvalmt de hadde syntes det ville vært om de så noen skrev de samme tingene til lillesøstern eller moren dems. Da blir det stille! Syntes det er viktig å si fra at sånt ikke er greit, for å bare tie da syntes jeg de vinner/slipper billig unna. Om de enklere kan se ting fra andre perspektiv så kanskje de etterhvert skjønner hvor respektløst det er, (med mindre man er på et sexforum foreksempel da og begge parter er der inne for å snakke grisete og personlig intimt) og kanskje slutter med det når de faktisk skjønner hvor jævlig det er. Og ja - da mener jeg også "milde" spørsmål som "hva har du på deg? liker du anal? stram og sexy kropp du da ville gjerne hatt en natt med den! har du cam?" osv. Anonymous poster hash: 04b1e...b4f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå