Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager ekkelt bilde, men er så nyskjerrig og spent. 6 dpo idag, og vet at vi traff skikkelig bra med tanke på eggløsning. 
Når jeg tørket meg etter å ha tisset på morningen idag, kom dette på papiret. Ikke noe før, og ikke noe etterpå. Kan dette være festeblødning?
Hilsen frøken superspent!... og takk for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe bilde her i det hele tatt...

Anonymous poster hash: f648c...6f2
Skrevet

Bilde? :)

Anonymous poster hash: 0a8f5...f13
Skrevet

Nå får jeg ikke til å legge inn bilde? :-/

Skrevet

Jeg hadde akkurat sånn ca en uke etter el. Var dessverre ikke gravid.

Anonymous poster hash: 53e39...e65

Skrevet

Du får ta en test om noen uker og finne ut.

Anonymous poster hash: 61068...f1b
Skrevet

Håper du er gravid maid

Skrevet

Noen andre som har erfaring med dette? 

Skrevet

Jeg har ikke noe erfaring selv, har aldri hatt festeblødning i mine svangerskap, men har hørt og lest at det gjerne arter seg som nettopp litt blod på toalettpapiret.

Må forresten le litt av overskriften din, syntes ikke bildet var spesielt ekkelt, særlig ikke på et forum for vordende mødre, hehe. Jeg tenker at hvis noen ikke tåler å se litt blod så overlever de neppe en fødsel ;)

Anonymous poster hash: 49105...7fe

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke noe erfaring selv, har aldri hatt festeblødning i mine svangerskap, men har hørt og lest at det gjerne arter seg som nettopp litt blod på toalettpapiret.

Må forresten le litt av overskriften din, syntes ikke bildet var spesielt ekkelt, særlig ikke på et forum for vordende mødre, hehe. Jeg tenker at hvis noen ikke tåler å se litt blod så overlever de neppe en fødsel ;)

Anonymous poster hash: 49105...7fe

Hehe, enig! Men greit å advare likevel. Sikkert ikke alle som synes det er like koselig å se, så har je ghverfall sagt i fra :) Testet meg idag, typisk å ikke klare å vente. 6-7 dpo. negatvi så klart, men føler ikke akkurat at håpet er ute. heldigvis!

Gjest Valmuen
Skrevet

Har aldri hatt festeblødning selv, men så ut som akkurat sånn det har blitt beskrevet hvertfall :) Håpet er ikke ute før tanta kommer ;)

Skrevet

Festeblødning kan være helt individuell. Noen har mye, andre har lite, noen har rosa, noen har brunt.

Bildet ditt var ikke ekkelt, og den rosa fargen så nesten ut som avfarging fra ett rosa klesplagg eller noe 😁 lykke til, du får gi beskjed hva det blir!

Anonymous poster hash: 82584...295

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...