AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Ok, her kommer et fjortis innlegg til. Men jeg har vært på date med en fantastisk hyggelig mann 3 ganger ila 6 uker. Det har blitt lenge mellom hver gang pga jobb og flytting osv. Første og andre date tok han initiativet til og han var en perfekt gentleman og stemningen var god. Tredje daten tok jeg initiativ til og den var like fin og jeg overnattet hos han. Dagen etter var alt veldig hyggelig og på ingen måte kleint. Dagen etter 3 date reiste han på ferie for 2 uker, men før han reiste la han meg til på FB. Ellers har jeg ikke hørt noe. Han har en halv uke igjen med ferie og jeg lurer på om jeg burde sende en melding eller ikke? Jeg burde sendt han en melding den dagen han reiste og ønsket han god tur, men dagen var så hektisk på jobb osv at det ble det ikke av. Eller bør jeg vente til han kommer hjem før jeg sender en melding? Hva skal jeg skrive? Tenkte noe ala: Håper du har det fint på ferie og nyter de siste dagene der. Håper du vil treffes når du kommer hjem? Jeg VET jeg ikke skal overtenke dette, men jeg er jente, jeg kan ikke for det. Jeg har ikke hørt fra han, utenom at han la meg til på FB, men jeg vil jo vise at jeg er interessert uten å virke for pågående. Hilsen mo-i-knærne-jente-85 Anonymous poster hash: 81f45...b15 Anonymous poster hash: 81f45...b15
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Jeg likte ikke meldingsforslaget ditt, i alle fall. "Håper du vi møtes etc." hørtes i overkant passivt og krypende ut. Jeg ville heller flesket til med "Jeg gleder meg til å se deg igjen snart". Anonymous poster hash: 0a5ab...ed8
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 Vent til han kommer hjem og spør om ferien var bra. Vet det er kjipt men han er fokusert på ferien sin nå. Menn er flinkere til å koble ut og fokusere på en ting av gangen mens vi tenker på alt - konstant Anonymous poster hash: ab473...aca
Gjest BethD Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Jeg likte ikke meldingsforslaget ditt, i alle fall. "Håper du vi møtes etc." hørtes i overkant passivt og krypende ut. Jeg ville heller flesket til med "Jeg gleder meg til å se deg igjen snart".Anonymous poster hash: 0a5ab...ed8 Enig !
Gjest Overrasket Skrevet 13. august 2015 #5 Skrevet 13. august 2015 (endret) Hvem er han på ferie med, alene eller med andre? Dersom han reiste alene er jeg sikker på at han vil høre fra deg. Skriv f.eks. "Hei kjekken (eller et eller annet humoristisk). Jeg har planlagt noe for oss (dato/klokkeslett). Jeg gleder meg! Håper du er ledig da?" Så må du jo planlegge noe spesifikt, da... Endret 13. august 2015 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #6 Skrevet 13. august 2015 Jeg likte ikke meldingsforslaget ditt, i alle fall. "Håper du vi møtes etc." hørtes i overkant passivt og krypende ut. Jeg ville heller flesket til med "Jeg gleder meg til å se deg igjen snart".Anonymous poster hash: 0a5ab...ed8 Enig, jeg skriblet bare noe farten. Hvem er han på ferie med, alene eller med andre? Dersom han reiste alene er jeg sikker på at han vil høre fra deg. Skriv f.eks. "Hei kjekken (eller et eller annet humoristisk). Jeg har planlagt noe for oss (dato/klokkeslett). Jeg gleder meg! Håper du er ledig da?" Så må du jo planlegge noe spesifikt, da... Han er på ferie med familien, brødre og søsken. Men jeg tror jeg bare dropper hele meldingen da og venter noen dager til han har kommet hjem. TS Anonymous poster hash: 81f45...b15
Gjest BethD Skrevet 13. august 2015 #7 Skrevet 13. august 2015 Hvorfor det ? Skader jo ikke med en liten sms
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå