AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Jeg har tenkt på noe som kanskje kan forklare feminismen. Basert på to tanker er det ikke synd på kvinner: - Kvinner er født med en jobb de kan livnære seg på, som kone. - Folk bryr seg mer om dem, på grunn av større biologisk verdi for stammen (å da hevde at individer diskriminerer de, er da helt tullete). - De har alltid hatt sjanse til å livnære seg gjennom arbeid, men færre har i alle fall tatt de høyeste stillingene. Ut fra dette så har jeg tenkt litt, når feminisme er et overskuddsfenomen, med ønsker som de uansett ville fått oppfylt og at de i dag faktisk har det bedre enn den mannlige befolkningen. Er det da noe annet som er på gang, noe biologisk? Ja, det tror jeg. Et par år siden såg jeg på katten vår, den hadde tragisk nok kommet seg ut og den var ikke kastrert (vi fikk ikke tak i den heller). Det var ei hoe og det var i alle fall to hankatter der. Så ho sprang og sprang og skulle liksom "teste" dem eller noe slikt. Det samme har jeg sett på national geographic. Der skal ho dyrene teste hannene ved å eksempelvis springe fra og teste dem. Med tanke på at det stort sett er unge damer og sikkert med mye østrogen. Er feminisme en form for testing av mennene. For å se om de er svake og uverdige for avkom? Til mer feminisme for innpass, til lavere blir jo fertiliteten ... Hva tenker dere om teorien? Anonymous poster hash: fb8e1...c59 Anonymous poster hash: fb8e1...c59 5
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Jeg har tenkt på noe som kanskje kan forklare feminismen. Basert på to tanker er det ikke synd på kvinner: - Kvinner er født med en jobb de kan livnære seg på, som kone. - Folk bryr seg mer om dem, på grunn av større biologisk verdi for stammen (å da hevde at individer diskriminerer de, er da helt tullete). - De har alltid hatt sjanse til å livnære seg gjennom arbeid, men færre har i alle fall tatt de høyeste stillingene. Ut fra dette så har jeg tenkt litt, når feminisme er et overskuddsfenomen, med ønsker som de uansett ville fått oppfylt og at de i dag faktisk har det bedre enn den mannlige befolkningen. Er det da noe annet som er på gang, noe biologisk? Ja, det tror jeg. Et par år siden såg jeg på katten vår, den hadde tragisk nok kommet seg ut og den var ikke kastrert (vi fikk ikke tak i den heller). Det var ei hoe og det var i alle fall to hankatter der. Så ho sprang og sprang og skulle liksom "teste" dem eller noe slikt. Det samme har jeg sett på national geographic. Der skal ho dyrene teste hannene ved å eksempelvis springe fra og teste dem. Med tanke på at det stort sett er unge damer og sikkert med mye østrogen. Er feminisme en form for testing av mennene. For å se om de er svake og uverdige for avkom? Til mer feminisme for innpass, til lavere blir jo fertiliteten ... Hva tenker dere om teorien? Anonymous poster hash: fb8e1...c59 Anonymous poster hash: fb8e1...c59 Det er bedre å velge en mann i moden alder,når man selv har fått litt vett i knollen... En å velge en i ung alder.Skal man ha tak i topp genmatriale,så må man først vente se hva mannen klarer å prestere i godt voksen alder.Hva det blir av han til slutt... Er han frisk og sprek i høy alder? Holder han seg ungdomelig og virill i høy alder? Har han sikret seg en god jobb,inntekt,utdanning,og evt.verdier og eiendommer? Disse svarene får ikke en kvinne i 20 års alderen,når mannen kanskje er 30 år. Disse svarene får hun,når han er fylt 50!!! Derfor,veldig dumt å få barn ung,og med en ung mann! Vent med å spille ut siste kortet.Til du kan gjøre det klokeste og beste valget,av menn.... Hvis du er en klok intelligent kvinne.Venter du,har is i magen,og tenker nøye over alt.Før du slår deg til ro... Anonymous poster hash: 376b5...cca
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 Det er bedre å velge en mann i moden alder,når man selv har fått litt vett i knollen... En å velge en i ung alder.Skal man ha tak i topp genmatriale,så må man først vente se hva mannen klarer å prestere i godt voksen alder.Hva det blir av han til slutt... Er han frisk og sprek i høy alder? Holder han seg ungdomelig og virill i høy alder? Har han sikret seg en god jobb,inntekt,utdanning,og evt.verdier og eiendommer? Disse svarene får ikke en kvinne i 20 års alderen,når mannen kanskje er 30 år. Disse svarene får hun,når han er fylt 50!!! Derfor,veldig dumt å få barn ung,og med en ung mann! Vent med å spille ut siste kortet.Til du kan gjøre det klokeste og beste valget,av menn.... Hvis du er en klok intelligent kvinne.Venter du,har is i magen,og tenker nøye over alt.Før du slår deg til ro... Anonymous poster hash: 376b5...cca Alle de andre damene er "ute av gamet også".De bandt seg i ung alder med tapere,genetisk og økonomisk og IQ messig... Jeg har mindre konkuranse også.For det finnes ikke mange barnløse,attraktive ledige kvinner i min alder. Jeg har alle fordeler med å vente!Da kan jeg velge og vrake. Anonymous poster hash: 376b5...cca
Gjest Walden Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Jeg har tenkt på noe som kanskje kan forklare feminismen. Basert på to tanker er det ikke synd på kvinner: - Kvinner er født med en jobb de kan livnære seg på, som kone. - Folk bryr seg mer om dem, på grunn av større biologisk verdi for stammen (å da hevde at individer diskriminerer de, er da helt tullete). - De har alltid hatt sjanse til å livnære seg gjennom arbeid, men færre har i alle fall tatt de høyeste stillingene. Ut fra dette så har jeg tenkt litt, når feminisme er et overskuddsfenomen, med ønsker som de uansett ville fått oppfylt og at de i dag faktisk har det bedre enn den mannlige befolkningen. Er det da noe annet som er på gang, noe biologisk? Ja, det tror jeg. Et par år siden såg jeg på katten vår, den hadde tragisk nok kommet seg ut og den var ikke kastrert (vi fikk ikke tak i den heller). Det var ei hoe og det var i alle fall to hankatter der. Så ho sprang og sprang og skulle liksom "teste" dem eller noe slikt. Det samme har jeg sett på national geographic. Der skal ho dyrene teste hannene ved å eksempelvis springe fra og teste dem. Med tanke på at det stort sett er unge damer og sikkert med mye østrogen. Er feminisme en form for testing av mennene. For å se om de er svake og uverdige for avkom? Til mer feminisme for innpass, til lavere blir jo fertiliteten ... Hva tenker dere om teorien? Anonymous poster hash: fb8e1...c59 Anonymous poster hash: fb8e1...c59 Haha! I like it! Spennende teori. Skal tenke litt på den. 1
OPIgirl Skrevet 13. august 2015 #5 Skrevet 13. august 2015 Herregud så trøtte og lei jeg er av alle disse feminisme trådene. Skrevet av menn som ikke skjønner hva feminisme egentlig handler om. Du tror det sikkert ikke, men det finnes menn som er feminister også. 4
Pawn Hearts Skrevet 13. august 2015 #6 Skrevet 13. august 2015 Ingen kan mene noe som helst om "teorien" din så lenge den ikke er noen teori. Du framsetter en vag hypotese basert på noen tvilsomme antagelser og noen få iakttagelser som ikke har noe med fenomenet du vil forklare å gjøre (det er forresten ytterst uklart hva dette fenomenet er). Inntil videre vil jeg avfeie hele innlegget som forvirra vås, og inntrykket forsterkes av at du ikke klarer å telle til tre. 4
Gjest lipgloss Skrevet 13. august 2015 #7 Skrevet 13. august 2015 Herregud så trøtte og lei jeg er av alle disse feminisme trådene. Skrevet av menn som ikke skjønner hva feminisme egentlig handler om. Du tror det sikkert ikke, men det finnes menn som er feminister også. jeg er mann og feminist
Gjest lipgloss Skrevet 13. august 2015 #8 Skrevet 13. august 2015 Jeg har tenkt på noe som kanskje kan forklare feminismen. Basert på to tanker er det ikke synd på kvinner:- Kvinner er født med en jobb de kan livnære seg på, som kone.- Folk bryr seg mer om dem, på grunn av større biologisk verdi for stammen (å da hevde at individer diskriminerer de, er da helt tullete).- De har alltid hatt sjanse til å livnære seg gjennom arbeid, men færre har i alle fall tatt de høyeste stillingene. Ut fra dette så har jeg tenkt litt, når feminisme er et overskuddsfenomen, med ønsker som de uansett ville fått oppfylt og at de i dag faktisk har det bedre enn den mannlige befolkningen. Er det da noe annet som er på gang, noe biologisk? Ja, det tror jeg. Et par år siden såg jeg på katten vår, den hadde tragisk nok kommet seg ut og den var ikke kastrert (vi fikk ikke tak i den heller). Det var ei hoe og det var i alle fall to hankatter der. Så ho sprang og sprang og skulle liksom "teste" dem eller noe slikt. Det samme har jeg sett på national geographic. Der skal ho dyrene teste hannene ved å eksempelvis springe fra og teste dem. Med tanke på at det stort sett er unge damer og sikkert med mye østrogen. Er feminisme en form for testing av mennene. For å se om de er svake og uverdige for avkom? Til mer feminisme for innpass, til lavere blir jo fertiliteten ... Hva tenker dere om teorien?Anonymous poster hash: fb8e1...c59 Anonymous poster hash: fb8e1...c59 Er det bare meg,sjønner ikke sammenhengen her,virker helt tullete hele innlegget
Cuntzilla Skrevet 13. august 2015 #9 Skrevet 13. august 2015 Hva jeg synes om teorien? Vel, den velter jo allerede på premisset om at feminisme alltid har vært overflødig. Videre er metodikken med å se på katten din og overføre det til mennesket heller ikke spesielt valid. Og hypotesen du til slutt bygger ut fra dette vaklende grunnlaget er det så lite logikk i at jeg må innrømme jeg sliter med å forstå hva den egentlig er. Med andre ord ville jeg kanskje finpusset litt på denne teorien før jeg forsøkte å få den publisert i en fagjournal. Eller la den ut på KG. 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #10 Skrevet 13. august 2015 Alle de andre damene er "ute av gamet også".De bandt seg i ung alder med tapere,genetisk og økonomisk og IQ messig... Jeg har mindre konkuranse også.For det finnes ikke mange barnløse,attraktive ledige kvinner i min alder. Jeg har alle fordeler med å vente!Da kan jeg velge og vrake.Anonymous poster hash: 376b5...cca Du er klar over at disse mennene som du snakker om ikke ønsker seg en selvstendig egoistisk feminist på 50 år som kone, sant? Det er mannen som skal vente, ikke du! Kvinnen burde skaffe seg en mann i 20 årene, gjerne en som er litt eldre, når hun selv er på topp! Menn bryr seg ikke om karrieren hennes!Anonymous poster hash: 174cf...d04
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #11 Skrevet 13. august 2015 Du er klar over at disse mennene som du snakker om ikke ønsker seg en selvstendig egoistisk feminist på 50 år som kone, sant? Det er mannen som skal vente, ikke du! Kvinnen burde skaffe seg en mann i 20 årene, gjerne en som er litt eldre, når hun selv er på topp! Menn bryr seg ikke om karrieren hennes!Anonymous poster hash: 174cf...d04 Hvilken alder jeg føler meg på topp i...vell det var ikke i 20 årene : )Jeg føler meg på topp i moden alder.Og jeg er fortsatt mye yngre enn en 50 åring.Så jo-kvinner bør vente lengst mulig til de er selvstendige.Og mannen er en bonus og fordel,og ikke et " må -ha" for å overleve økonomisk. Anonymous poster hash: 376b5...cca 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #12 Skrevet 13. august 2015 Alle påstandene dine er jo helt feil! Ingen kan livnære seg på å være kone. Ingen kan brødfø seg selv eller en familie uten en jobb. Folk bryr seg ikke mer om kvinner. Kvinner opplever daglig å bli hetset av fremmede på vei til arbeidsplassen, på arbeidsplassen, på vei hjem, eller på nett. Av alle jenter mellom 15 og 18 år har 90% blitt kaldt hore eller ludder (norsk undersøkelse gjort for noen år siden) uten grunn. Kvinner blir oftere overfalt enn menn og utsatt for diskriminering forhold til både seksuell trakassering og jobbintervjuer/stillinger. Kvinner får i mange land ikke engang lov til å bestemme over sin egen kropp, og i USA er 99,9% av de som stemmer i mot abort - MENN. I kina så blir jentefostere tatt livet av fordi det er så mye vanskeligere for kvinner å komme seg inn på arbeidsmarkedet sånn at det ikke lønner seg økonomisk for en familie å ha flere jentebarn. Kvinner har langt fra alltid kunnet livnære seg på arbeid. Det var først på 1930 tallet i norge at kvinner fikk lov til å ha vanlig lønnet arbeidsstilling utenom gårdsarbeider, og kvinner får fremdeles ikke lik lønn som menn i akuratt samme stilling med akuratt samme utdannelse. Anonymous poster hash: b6f63...3c6 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #13 Skrevet 14. august 2015 Alle påstandene dine er jo helt feil! Ingen kan livnære seg på å være kone. Ingen kan brødfø seg selv eller en familie uten en jobb. Folk bryr seg ikke mer om kvinner. Kvinner opplever daglig å bli hetset av fremmede på vei til arbeidsplassen, på arbeidsplassen, på vei hjem, eller på nett. Av alle jenter mellom 15 og 18 år har 90% blitt kaldt hore eller ludder (norsk undersøkelse gjort for noen år siden) uten grunn. Kvinner blir oftere overfalt enn menn og utsatt for diskriminering forhold til både seksuell trakassering og jobbintervjuer/stillinger. Kvinner får i mange land ikke engang lov til å bestemme over sin egen kropp, og i USA er 99,9% av de som stemmer i mot abort - MENN. I kina så blir jentefostere tatt livet av fordi det er så mye vanskeligere for kvinner å komme seg inn på arbeidsmarkedet sånn at det ikke lønner seg økonomisk for en familie å ha flere jentebarn. Kvinner har langt fra alltid kunnet livnære seg på arbeid. Det var først på 1930 tallet i norge at kvinner fikk lov til å ha vanlig lønnet arbeidsstilling utenom gårdsarbeider, og kvinner får fremdeles ikke lik lønn som menn i akuratt samme stilling med akuratt samme utdannelse. Anonymous poster hash: b6f63...3c6 Det er så mye faktafeil og latterlige påstander i denne teksten at du og dine medsøstre er grunnen til at feminismen blir latterliggjort. Anonymous poster hash: 089d2...e7c
debatant Skrevet 14. august 2015 #14 Skrevet 14. august 2015 (endret) redigert Endret 14. august 2015 av debatant
AmandaVI Skrevet 14. august 2015 #15 Skrevet 14. august 2015 Jeg har tenkt på noe som kanskje kan forklare feminismen. Anonymous poster hash: fb8e1...c59 Tenk litt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå