Sabrina Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Hadde flere hull i øret før, men ikke brukt de på lenge. For litt siden gikk det litt fort og jeg satte i den ene øredobben et hakk for høyt, men den gikk rett gjennom uten problem. Prøvde de andre også, og de ene svei litt, men gikk fint, mens det siste fikk jeg ikke til.... Men nå vil jeg bruke de igjen, de ble alle tatt samtidig, er det ikke rart at bare ett har grodd? Noen som har erfaring med dette? Skal jeg prøve å stikke igjennom? Tør ikke å ta i så veldig, kommer litt inn men så er det stopp. Må jeg gå å få piercet hullet på nytt? Alt er forresten nederst i øreflippen, har to på ene siden og tre på andre, er den i midten på andre som ikke vil
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Hvis de har grodd er du heldig haha.. Jeg har tilsammen 8 hull etter jævla harry smak en periode i ungdomstiden, har ikke brukt noen av hullene bortsett fra de to "vanlige" nederst på over 5 år, og har fortsatt synlige hull oppover hele ørene! Anonymous poster hash: 2ead0...1de
sol87 Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 Jeg tør ikke anbefale noe, siden jeg verken er piercer eller lege Men jeg brente en nål som jeg stakk gjennom da hullet i nesen min grodde igjen i 17-årsalderen. Det gikk fint. Som du skjønner var det en metode bare en drittunge finner på. Men om du kjøper hansker, steril nål og desinfeksjonsmiddel til sår kan du sikkert stikke gjennom hullet selv uten å frykte for de helt store konsekvensene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå