Gå til innhold

Er det enklere å bule ut magen når man har mindre muskler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg bare lurer på en ting. Vet noen om det er slik at det er enklere å bule ut/blåse opp magen dersom man har mindre muskler? Altså at jo større magemuskler man har, jo vanskeligere er det å blåse opp magen sin?  Prøvde å lete opp noe på google men fant ikke noe hjelpsomt.

Skrevet

Hm. Det var jo også noe å lure på :)

Ikke at det er et bevis for noe, men just my two cents.. Jeg har ei venninne som kan blåse opp magen så mye at hun ser ut som hun er gravid i femte måned (uten å overdrive), og hun trener 7 dager i uka. Mye styrke og fullkropp og har også vært instruktør i trening i slynger, så regner med det er en del magemuskler der selv om hun ikke har lav nok fettprosent til å ha markerte ruter.

Hun har visst kunnet det siden hun var veldig liten. Er vel et partytriks noen får til og andre ikke, uten at jeg vet hvorfor.

Nå begynte jeg også å lure!

Skrevet

Jeg kan også lage gravidmage uten problemer. Magen har alltid vært veldig muskuløs med mageruter.(trener mye). Ikke vet jeg hvor musklene blir av, men de er ikke et hinder for å blåse opp magen. :D

Anonymous poster hash: 7891a...7ba

Skrevet

Haha, jeg og kan blåse opp magen noe helt sinnsykt. Kun ett fåtall av mine venner har fått se det, og alle blir like sjokkerte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...