AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Vi vurderer å ta ny takst på huset, for å få bedre rente vilkår. Vi har lån via et forsikringsselskap. De tilbyr gratis takst via takstmann hos de. Eller vi bestiller en selv,og betaler. Er det lurt å ta han som er gratis? Tenker at selskapet er intr I at taksten ikke blir for høy? Tenker mest på om de samarbeiderAnonymous poster hash: fd603...c2d
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Vi vurderer å ta ny takst på huset, for å få bedre rente vilkår. Vi har lån via et forsikringsselskap. De tilbyr gratis takst via takstmann hos de. Eller vi bestiller en selv,og betaler. Er det lurt å ta han som er gratis? Tenker at selskapet er intr I at taksten ikke blir for høy? Tenker mest på om de samarbeiderAnonymous poster hash: fd603...c2d Hvorfor skulle de bry seg om hva taksten er? Anonymous poster hash: 034da...ad5
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 Hvorfor skulle de bry seg om hva taksten er? Anonymous poster hash: 034da...ad5 Hvorfor? Får jeg høy takst, så blir renten lavere. Sjekker tilsvarende bolig på nett og ser jeg er godt innenfor 60%...Anonymous poster hash: fd603...c2d
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Hvorfor? Får jeg høy takst, så blir renten lavere. Sjekker tilsvarende bolig på nett og ser jeg er godt innenfor 60%...Anonymous poster hash: fd603...c2d Får du høy takst låner du kanskje mer. Anonymous poster hash: 034da...ad5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå