AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Hei. Jeg har tatt en del snutter på min iPhone 6 i saktefilm. Skulle sette meg ned nå og redigere disse litt og sette de sammen, men når jeg legger de over på pc'en syns ikke denne sakte effekten, det ser heller ut som om videoen bare hakker (starter/stopper). Noen som vet hvordan jeg kan få dette til å komme frem slik det gjør på iphone? Og hvis jeg for eksempel legger ut en sånn snutt på facebook, vil det da si at kun de som ser på videoen fra telefonen vil få den riktige "versjonen"? På forhånd takk! Anonymous poster hash: c0c2a...f02
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Ingen? Anonymous poster hash: c0c2a...f02
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Prøv VLC: http://www.videolan.org/vlc/ Anonymous poster hash: 1a829...055
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Er det et program jeg kan redigere og sette sammen snuttene i? Bruker Windows Movie maker nå... Men der vises ikke den sakte filmen, det bare vises hakkete... Anonymous poster hash: c0c2a...f02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå