AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Har lest endel her om fars nye kjæreste som omtaler barnets mor som "bitch", "kjerring", m.m...forstår de to ikke alltid har verdens beste forhold men... Hva er de egentlig mødre helt konkret gjør av trenering/ødeleggelse - noen eksempler? Far og hans nye kjæreste er vel såpass sterke at de ikke lar seg knekke!Anonymous poster hash: 2b138...4af
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Setter barna opp mot den nye dama. Forhindrer samvær med far. Mere bidragskrav når far får samboer. Nydama ikke noe hun skal ha sagt,selv i hennes hjem.Anonymous poster hash: 7069e...508 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Setter barna opp mot den nye dama. Forhindrer samvær med far. Mere bidragskrav når far får samboer. Nydama ikke noe hun skal ha sagt,selv i hennes hjem.Anonymous poster hash: 7069e...508 Har lest det du skriver her før flere ganger så det er sikkert ikke uvanlig... Men i dag får jo flere og flere 50/50 delt bosted (fordrer godt samarbeid og bor svært nær hverandre): da er det ikke mulig å ødelegge for samvær. De fleste av 50/50'ene har ikke bidrag og slikt, de deler på alt. Så da er det vel ikke mulig å ødelegge/trenere for fars nye kjæreste med en slik avtaleordning...alt er vel fryd og gammen der.Anonymous poster hash: 2b138...4af
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Har lest det du skriver her før flere ganger så det er sikkert ikke uvanlig... Men i dag får jo flere og flere 50/50 delt bosted (fordrer godt samarbeid og bor svært nær hverandre): da er det ikke mulig å ødelegge for samvær. De fleste av 50/50'ene har ikke bidrag og slikt, de deler på alt. Så da er det vel ikke mulig å ødelegge/trenere for fars nye kjæreste med en slik avtaleordning...alt er vel fryd og gammen der.Anonymous poster hash: 2b138...4af For de som ikke nøler med å skyve barna foran seg er det en enkel sak å manipulere barna til å mislike steforelderen eller ikke ville være hos den andre forelderen. Forhåpentligvis er det ikke mange som gjør slikt, men det er svært ødeleggende for de som er uheldig nok til å ha slike mennesker i sitt liv. Min manns eks gikk veldig aktivt inn for å ødelegge, bl.a med nedlatende beskrivelser om hvorfor jeg ikke holdt mål og burde dumpes - på det tidspunktet hadde hun ikke møtt meg. Barnet fikk også høre at jeg hadde "stjålet pappa" og det var min skyld at mamma og pappa ikke bodde sammen.. (Bare så det er sagt, de hadde gått fra hverandre 2 år før vi møttes.) Før jeg selv havnet i denne situasjonen ville jeg ikke trodd at folk kunne finne på oppføre seg slik, det går jo direkte utover deres egen barn.. Anonymous poster hash: 46675...45b 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 For de som ikke nøler med å skyve barna foran seg er det en enkel sak å manipulere barna til å mislike steforelderen eller ikke ville være hos den andre forelderen. Forhåpentligvis er det ikke mange som gjør slikt, men det er svært ødeleggende for de som er uheldig nok til å ha slike mennesker i sitt liv. Min manns eks gikk veldig aktivt inn for å ødelegge, bl.a med nedlatende beskrivelser om hvorfor jeg ikke holdt mål og burde dumpes - på det tidspunktet hadde hun ikke møtt meg. Barnet fikk også høre at jeg hadde "stjålet pappa" og det var min skyld at mamma og pappa ikke bodde sammen.. (Bare så det er sagt, de hadde gått fra hverandre 2 år før vi møttes.) Før jeg selv havnet i denne situasjonen ville jeg ikke trodd at folk kunne finne på oppføre seg slik, det går jo direkte utover deres egen barn.. Anonymous poster hash: 46675...45b Høres ikke bra ut å bruke barna til slikt! :-( Men...barn er da uendelig glad i mor og far så det er ikke mulig å manipulere bort fra det?!Anonymous poster hash: 2b138...4af
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #6 Skrevet 12. august 2015 For de som ikke nøler med å skyve barna foran seg er det en enkel sak å manipulere barna til å mislike steforelderen eller ikke ville være hos den andre forelderen. Forhåpentligvis er det ikke mange som gjør slikt, men det er svært ødeleggende for de som er uheldig nok til å ha slike mennesker i sitt liv. Min manns eks gikk veldig aktivt inn for å ødelegge, bl.a med nedlatende beskrivelser om hvorfor jeg ikke holdt mål og burde dumpes - på det tidspunktet hadde hun ikke møtt meg. Barnet fikk også høre at jeg hadde "stjålet pappa" og det var min skyld at mamma og pappa ikke bodde sammen.. (Bare så det er sagt, de hadde gått fra hverandre 2 år før vi møttes.) Før jeg selv havnet i denne situasjonen ville jeg ikke trodd at folk kunne finne på oppføre seg slik, det går jo direkte utover deres egen barn.. Anonymous poster hash: 46675...45b Kan kun si meg enig i hva du skriver... Trodde virkelig at jeg skulle klart å holde meg unna slik styr, spesielt siden jeg har et godt forhold til min eks og hans samboer! Anonymous poster hash: 73a61...67b
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #7 Skrevet 12. august 2015 Setter barna opp mot den nye dama. Forhindrer samvær med far.Mere bidragskrav når far får samboer. Nydama ikke noe hun skal ha sagt,selv i hennes hjem.Anonymous poster hash: 7069e...508 Dette er bestemt av staten, ikke av mor. Klart far får større bidragsevne når han får samboer, det sier seg selv. Anonymous poster hash: bd400...303 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #8 Skrevet 13. august 2015 Jeg vil tørre og påstå at etter filmen "Askepott" kom ut, så har ordet "ond stemor" blitt mer og mer brukt. Kanskje mer før, men jeg vil si at det står like mye gjeldende som den gang. Mor føler seg mest sannsynlig truet av den nye dama. Du ser jo her på KG at stemødre ikke akkurat er så godt likt Syns det er ganske barnslig jeg da... Anonymous poster hash: 95780...82c 1
Gjest O___o Skrevet 13. august 2015 #9 Skrevet 13. august 2015 Jeg har inntrykk av at den går begge veier. Første gang jeg traff barnets mor, skulle barnets far levere noe ungen hadde glemt igjen. Jeg satt i bilen, mens kjæresten overleverte greiene. Ut på trappa trippet en kvinne i 12 cm høye hæler, rumpeballe-kort skjørt, push-ups og magetopp. Løshår,løsvipper og lipgloss. Full pakke. Skal innrømme at jeg ble litt overrasket, fordi jeg igjennom andre hadde fått et helt annet inntrykk. Da hun så at jeg satt i bilen og vi fikk blikkontakt mistet hun fullstendig masken. Hun bare sto og stirret på meg leeenge. Jeg gikk ut av bilen for å hilse på henne. Hun ble rasende og trampet inn igjen + slamret igjen døra, før jeg rakk å si hei... Etterpå bombaderte hun ham med rasende tekstmeldinger. Jeg hadde sagt at jeg ikke ville møte ungen før etter seks måneder. Vel, det gikk ikke helt etter planen, fordi mor dukket opp med ungen på overraskelsesbesøk da vi var på besøk hos hans foreldre. Det hele endte i at mor prøvde å nekte meg å noen sinne treffe barnet deres igjen Og prøvde å nekte å la far ha noe med barnet å gjøre, så lenge vi var sammen. Enda jeg og barnets mor ikke var fra samme sted, hadde null felles venner eller bekjente, jeg ante ikke hvem hun var og hun visste heller ingenting om meg. Samboeren til barnets mor dukket en dag plutselig opp på jobben min. Jeg ante ikke hvem han var. Han begynte å prate om henne og fortalte meg hvordan hun hadde gjort det slutt med ham, fordi hun fortsatt elsket kjæresten min. Han var helt fortvilet, siden de hadde vært sammen i flere år og siden det slutt mellom barnets far og mor før barnet ble født... Hun kunne finne på ting som at barnet ikke fikk lov til å gå i klær jeg hadde kjøpt, ha med leker hun hadde fått av meg +++. Hun prøvde å få tanter, onkler og besteforeldre på farsiden til å nekte å invitere meg, prate med meg, osv. Da det ikke fungerte, truet hun med å nekte å la dem se barnet. Da ungen begynte å kalle meg for mamma, trodde jeg moren til barnet nesten måtte legges inn.. Jeg skjønner godt de som ikke vil bli sammen med noen som har barn fra før. Men har hørt om psycho-eks-historier om både menn og kvinner. Tror ikke barnas mødre er noe verre enn barnas fedre. For det kan komme med veldig-veldig mye bagasje
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #10 Skrevet 13. august 2015 Jeg vil tørre og påstå at etter filmen "Askepott" kom ut, så har ordet "ond stemor" blitt mer og mer brukt. Kanskje mer før, men jeg vil si at det står like mye gjeldende som den gang. Mor føler seg mest sannsynlig truet av den nye dama. Du ser jo her på KG at stemødre ikke akkurat er så godt likt Syns det er ganske barnslig jeg da... Anonymous poster hash: 95780...82c Vanskelig å bestemme seg ja? Anonymous poster hash: bd400...303 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #11 Skrevet 13. august 2015 Jeg har fått drapstrusler formidlet via ungene, og fått spørsmål om hva hore betyr av den 8 år gamle datteren. Skjerme ungene ja, way to go, crazy-mom..Anonymous poster hash: 44f0c...908 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #12 Skrevet 13. august 2015 For de som ikke nøler med å skyve barna foran seg er det en enkel sak å manipulere barna til å mislike steforelderen eller ikke ville være hos den andre forelderen. Forhåpentligvis er det ikke mange som gjør slikt, men det er svært ødeleggende for de som er uheldig nok til å ha slike mennesker i sitt liv. Min manns eks gikk veldig aktivt inn for å ødelegge, bl.a med nedlatende beskrivelser om hvorfor jeg ikke holdt mål og burde dumpes - på det tidspunktet hadde hun ikke møtt meg. Barnet fikk også høre at jeg hadde "stjålet pappa" og det var min skyld at mamma og pappa ikke bodde sammen.. (Bare så det er sagt, de hadde gått fra hverandre 2 år før vi møttes.) Før jeg selv havnet i denne situasjonen ville jeg ikke trodd at folk kunne finne på oppføre seg slik, det går jo direkte utover deres egen barn.. Anonymous poster hash: 46675...45b Akkurat det samme her. Helt ville påstander om årelang utroskap. Manipulering og faenskap. Da vi ventet barn kom ungene hans og spurte om det var sant at nå var vi ikke glade i dem mer. Knoting med samvær, manipulering av bekjent-kretser osv... Herregud så slitsomt.Anonymous poster hash: 44f0c...908 1
xinnia Skrevet 13. august 2015 #13 Skrevet 13. august 2015 Tror det finnes like mange mødre som saboterer for far's ny kjæreste- som det finnes ny kjæreste som saboterer for far's forhold med barn og eks. 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #14 Skrevet 13. august 2015 Er enig med Xinnia! Det finnes også flinke og gode stemødre som behandler stebarna veldig bra, men som saboterer samarbeid mellom far og mor i det skjulte. Alle varianter finnes Anonymous poster hash: 343e7...108 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #15 Skrevet 13. august 2015 Og jeg skulle ønske min eks fant seg en kjæreste. Tror han hadde blitt lykkeligere av det og dermed en mer stabil far. Jeg ville ønsket denne damen hjertelig velkommen....Anonymous poster hash: ff568...854 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #16 Skrevet 13. august 2015 Akkurat det samme her. Helt ville påstander om årelang utroskap. Manipulering og faenskap. Da vi ventet barn kom ungene hans og spurte om det var sant at nå var vi ikke glade i dem mer. Knoting med samvær, manipulering av bekjent-kretser osv... Herregud så slitsomt.Anonymous poster hash: 44f0c...908 Slikt vil jo være skadelig...!Anonymous poster hash: 2b138...4af
Gjest Castielz Skrevet 13. august 2015 #17 Skrevet 13. august 2015 Kvinner hater jo for det meste andre kvinner. Så er ikke rart det blir drama!
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #18 Skrevet 13. august 2015 Jeg ønsket min eksmanns kjæreste velkommen, og hun har vist seg som en flott omsorgsperson for våre barn. Minuset er at hun over tid har vist mer og mer sjalusi ovenfor meg slik at det kan virke som om min eksmann ikke får lov å ha kontakt med meg. (Eksmann og jeg har vært skilt i mange år før hun kom inn i bildet, og jeg har ny samboer mens eksmann har hatt annen samboer før denne kjæresten) Mye rart alle veier.. Anonymous poster hash: 343e7...108 1
Kattugla Skrevet 13. august 2015 #19 Skrevet 13. august 2015 Jeg tror det handler utelukkende om hvaslags menneske man er, uavhengig av om man er mor eller stemor. Noen klarer ikke å se lengre enn egen nese og mangler grunnleggende respekt for andre og det er vel slike mennesker som (ofte) skaper bry for de andre rundt seg. 2
Gjest O.G. Skrevet 13. august 2015 #20 Skrevet 13. august 2015 Tror det finnes like mange mødre som saboterer for far's ny kjæreste- som det finnes ny kjæreste som saboterer for far's forhold med barn og eks. Tror jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå