Gå til innhold

greeney, har du prøvd ecstasy? (spørsmål fra mamma)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det fikk jeg spørsmål fra mamma om, på sms akkurat nå. Da jeg flyttet hjemmefra (som er mange år siden nå) hadde hun vistnok funnet en tablett med smileyfjes på rommet mitt.

Det er nesten 10 år siden jeg flyttet hjemmefra, også spør hun meg om det ? :ler: Hallo!?

Jeg har da ikke peiling, husker ikke noen slik tablett, og det eneste jeg har prøvd av narko er hasj, da jeg var yngre.

Hun har operert en tå, ligger hjemme, kjeder seg og spiser valium, men det får da være måte på å tenke på ting. :ler:

Syntes det var litt morsomt, bare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: Hva svarte du?

"Hæ? Hva ER det du snakker om!?" :ler:

Skrevet

Kanskje det var en fluortabelett?

Eller har du prøvd ecstacy Greeny *se strengt på*

Skrevet
... Da jeg flyttet hjemmefra (som er mange år siden nå) hadde hun vistnok funnet en tablett med smileyfjes på rommet mitt....

Flux kanskje? :) hvit tablett med smileyfjes på!! :tunge1:

Skrevet

Jøsses! :hoho:

Hadde mamma spurt om nope sånt hadde jeg ledd meg ihjel...

Hun har nok litt for god til Greeny...

Skrevet
Hun har operert en tå' date= ligger hjemme, kjeder seg og spiser valium, men det får da være måte på å tenke på ting. :ler: :ler: ...tenker det er valiumen som snakker!!

Jeg hadde også slike liggende rundt omkring...men det var ikke noe mer spennende en Fluor!!

Jeg var så plaget med å blø neseblod en periode, og da lurte storebror på om jeg sniffet kokain!!

Familier kan være heeelt skrudde av&til!!!

Skrevet

Flux kanskje?  :)  hvit tablett med smileyfjes på!!  :tunge1:

Har sterke tenner, så jeg har aldri hatt behov for fluortabletter. Men, det kan jo godt være at jeg hadde en for det. Jeg fikk bare litt :hakeslepp: av spørsmålet. Hvorfor spurte hun meg ikke bare den gangen, da? :klø: Det lurer jeg på!

Skrevet

:ler: jaja, mødre kan være rare iblandt!! :ler:

tror virkelig jeg hadde begynt å lure jeg også, om mamma hadde kommet med ett sånt type spørsmål NÅ!! så lenge etterpå.... :roll::ler:

Skrevet

Fordi hun var redd for svaret da og egentlig har tenkt å ikke si noe om det, men nå har hun valium innabords og tungebåndet er løsere :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
. Hvorfor spurte hun meg ikke bare den gangen' date=' da? :klø: Det lurer jeg på! [/color']

Hun har yhelt sikkert lest om det etter eller annent sted nå. :ler:

Skrevet
Fordi hun var redd for svaret da og egentlig har tenkt å ikke si noe om det, men nå har hun valium innabords og tungebåndet er løsere  :ler:

Må vel være det, ja. :ler: Men 10 år? :riste: Morsomt! :ler:

Gjest Hillary..
Skrevet

På sms, også!

Folk bruker for mye sms, spør du meg.

Skrevet

hehe...stakkars mamaen din! Hun har sikkert kjedet seg noe veldig der hun ligger og knasker valium.

Mammaen min er også flink til å komme med de mest utrolig spørsmål.....selv om jeg nå nærmer meg 30 år. En periode var hun overbevist om at jeg hadde spisevegring....og jeg som HATER å kaste opp! Jeg er tynn, har alltid vært tynn og vil alltid være tynn. Man kan da spise normalt og allikevel være tynn. En gang gikk hun så langt at hun lyttet ved dodøra :roll:

En annen gang hadde hun hørt litt for mye på bygdesladderet( mor og far bor på landet), der gikk det nemlig festlige rykter om at jeg var lesbisk...grunnen til disse ryktene? Jeg rotet aldri, eller hadde med meg typer hjem etter fest.......jaja, skjønner jo at det kan være kjedelig å bo på landet, men de kan i allefall prøve å holde seg litt til den virkelige verden! Etter jeg fikk høre om de lesbiskryktene, tok jeg med meg ei venninne hjem da jeg besøkte mor og far, og gikk hånd i hånd med henne i "sentrum".............hehe....DA ble det fart i ryktene da!! :hoho::hoho:

Mammaen min har vel etterhvert skjønt at hun har vært litt overbeskyttenende og litt vel bekymret for mitt ve og vel til tider.......Litt godt å ha mammaer som bryr seg også,da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...