Gjest Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 (endret) ... Endret 31. august 2015 av suspiria
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Jeg skal kjøpe en fotballdrakt i gave, men vet ikke hvilket nummer jeg skal velge. Har tenkt på fødselsårstall (78). Blir det dumt med et så høyt tall? Jeg vet ikke hvilken spiller vedkommende som skal få drakter liker / har likt best. Velg heller det nummeret som en av hannes favorittspilllere har på skjorta si Anonymous poster hash: c8354...840 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Jeg skal kjøpe en fotballdrakt i gave, men vet ikke hvilket nummer jeg skal velge. Har tenkt på fødselsårstall (78). Blir det dumt med et så høyt tall? Jeg vet ikke hvilken spiller vedkommende som skal få drakter liker / har likt best. Men det kan du jo enkelt finne ut? Anonymous poster hash: c8354...840
Ananas. Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Om du ikke vet favorittspilleren og heller ikke har mulighet til å finne det ut, så ville jeg lagt ved penger til trykk ved siden av fremfor å trykke noe annet på ryggen. 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 Jeg skal kjøpe en fotballdrakt i gave, men vet ikke hvilket nummer jeg skal velge. Har tenkt på fødselsårstall (78). Blir det dumt med et så høyt tall? Jeg vet ikke hvilken spiller vedkommende som skal få drakter liker / har likt best. Hvilket lag sine drakter er det? Anonymous poster hash: c8354...840
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #6 Skrevet 12. august 2015 Skip sjueren, behold åtteren. Etter tidenes beste fotballspiller (Gazza). Anonymous poster hash: d73dc...257 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #7 Skrevet 12. august 2015 Om du ikke vet favorittspilleren og heller ikke har mulighet til å finne det ut, så ville jeg lagt ved penger til trykk ved siden av fremfor å trykke noe annet på ryggen. Lurt! Anonymous poster hash: c8354...840
Gjest Skrevet 12. august 2015 #8 Skrevet 12. august 2015 Men det kan du jo enkelt finne ut? Anonymous poster hash: c8354...840 Hvilket lag sine drakter er det? Anonymous poster hash: c8354...840 Det er Wolverhampton. Og jeg har tenkt å kjøpe samme drakt til han og sønnen vår på 5 år. Han har vært Wolves fan helt siden han var barn, så favorittspilleren kan jo egentlig være hvem som helst fra han begynte å interessere seg for fotball til nå. Jeg interesserer meg overhode ikke for fotball, så i og med at det nærmer seg bursdag vil han forstå hva jeg planlegger om jeg begynner å spørre. Når jeg først er i gang lurer jeg også på navn.. de har Ø i etternavnet sitt.. da er kanskje fornavn best?
Gjest Skrevet 12. august 2015 #9 Skrevet 12. august 2015 Om du ikke vet favorittspilleren og heller ikke har mulighet til å finne det ut, så ville jeg lagt ved penger til trykk ved siden av fremfor å trykke noe annet på ryggen. Han kommer ikke til å gidde å ordne det selv, kjenner jeg han rett
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #10 Skrevet 12. august 2015 Det er Wolverhampton. Og jeg har tenkt å kjøpe samme drakt til han og sønnen vår på 5 år. Han har vært Wolves fan helt siden han var barn, så favorittspilleren kan jo egentlig være hvem som helst fra han begynte å interessere seg for fotball til nå. Jeg interesserer meg overhode ikke for fotball, så i og med at det nærmer seg bursdag vil han forstå hva jeg planlegger om jeg begynner å spørre. Når jeg først er i gang lurer jeg også på navn.. de har Ø i etternavnet sitt.. da er kanskje fornavn best? Kan du spørre hans mor, evt søsken eller kamerater om de vet hvem som er eller har vært hans favorittspiller? Anonymous poster hash: c8354...840
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #11 Skrevet 12. august 2015 Det er Wolverhampton. Og jeg har tenkt å kjøpe samme drakt til han og sønnen vår på 5 år. Han har vært Wolves fan helt siden han var barn, så favorittspilleren kan jo egentlig være hvem som helst fra han begynte å interessere seg for fotball til nå. Jeg interesserer meg overhode ikke for fotball, så i og med at det nærmer seg bursdag vil han forstå hva jeg planlegger om jeg begynner å spørre. Når jeg først er i gang lurer jeg også på navn.. de har Ø i etternavnet sitt.. da er kanskje fornavn best? Legg ved gavekort på trykk, fra forretningen, i pakken med draktene. Og tilby deg å ordne med trykket når han har fortalt deg om hvem som er favorittspilleren Anonymous poster hash: c8354...840 1
Gjest Skrevet 12. august 2015 #12 Skrevet 12. august 2015 Kan du spørre hans mor, evt søsken eller kamerater om de vet hvem som er eller har vært hans favorittspiller? Anonymous poster hash: c8354...840 Jeg kan spørre søsteren hans
Ananas. Skrevet 12. august 2015 #13 Skrevet 12. august 2015 Han kommer ikke til å gidde å ordne det selv, kjenner jeg han rett Men hvis det er mannen din det er snakk om så kan jo DU ordne det senere. Si at du ikke visste hva han ville ha på ryggen, så du tar det med deg og ordner det bare du får et navn og nummer
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #14 Skrevet 12. august 2015 Det er Wolverhampton. Og jeg har tenkt å kjøpe samme drakt til han og sønnen vår på 5 år. Han har vært Wolves fan helt siden han var barn, så favorittspilleren kan jo egentlig være hvem som helst fra han begynte å interessere seg for fotball til nå. Jeg interesserer meg overhode ikke for fotball, så i og med at det nærmer seg bursdag vil han forstå hva jeg planlegger om jeg begynner å spørre.Når jeg først er i gang lurer jeg også på navn.. de har Ø i etternavnet sitt.. da er kanskje fornavn best? Jeg vet ikke hva som er best Anonymous poster hash: c8354...840
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #15 Skrevet 12. august 2015 Jeg kan spørre søsteren hans Så bra! Anonymous poster hash: c8354...840
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #16 Skrevet 12. august 2015 Jeg fikk fotballdrakt for laget mitt i bursdagspresang. På ryggen var mitt navn og alderen min. Satte stor pris på gaven! Anonymous poster hash: 41cb8...833 1
Gjest Skrevet 12. august 2015 #17 Skrevet 12. august 2015 Men hvis det er mannen din det er snakk om så kan jo DU ordne det senere. Si at du ikke visste hva han ville ha på ryggen, så du tar det med deg og ordner det bare du får et navn og nummer Han er ikke min lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå