pks Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Hei😊 Jeg har en Mummikopp Gul / Moomin Mug Yellow / Muki keltainen, 1990 - 1996 som jeg vurderer å selge. Lurer på om noen av dere vet hva både en brukt og ubrukt går for? Hadde vært morsomt å vite. Min er 20 år gammel, brukt, ikke like sterk gulfarge, noen riper, ingen skår/andre skader, så regner da med at den ikke vil være like populær som en ubrukt.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Vet ikke, men har sett mummikopper til 5-600kr på Finn. Ta en titt der Anonymous poster hash: 9fa35...f6a
Kaisamaia Skrevet 13. august 2015 #3 Skrevet 13. august 2015 På Facebook går de til over 1000 kr. De som er ute av produksjon. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Denne gir en grei pekepinn:http://moomin-mugs.blogspot.no/p/moomin-mugs-price-guide.html?m=1 At den er brukt og bleket gjør nok at den taper seg litt i verdi. De som selges for masse penger er gjerne sjeldne og med lapp. Men meld deg feks inn på en av salgsgruppene på Facebook og legg ut en annonse der.Anonymous poster hash: 6151d...9b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå