AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Hei! Lurer på om noen har noen har erfaring med denne vesken og vet om man får plass til bøker, PC osv i den eller om man må opp på den større versjonen:)Anonymous poster hash: 7377d...ce1
skravlebøtte Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 (endret) Jeg har den selv, og jeg får plass til en iPad og bøker oppi denne (det er selvsagt litt begrenset). PC/Mac går dessverre ikke, da må du opp i Brynmore som er større. Jeg kan ta med meg f.eks. en bok og en skriveblokk i opptil A4 str., pluss et lite rundt penal som jeg bare legger oppi vedsiden av. Vesken har også regulerbare låser så du kan lukke etter hvor mye du har med deg, noe som jeg selv synes er veldig praktisk. (Har du f.eks. med deg en A4 blokk kan du bruke nederste låsen for å lukke vesken) I tillegg har den en liten lomme inni med glidelås hvor du kan ha nøkler, tlf osv. så jeg vil si at vesken er praktisk på mange måter, kanskje spesielt når du skal ha med deg passe mengde av studiemateriell pluss litt ekstra småting Ift ditt behov, høres det smartest ut å velge den som er større Lykke til med veskekjøp Endret 12. august 2015 av skravlebøtte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå