AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 En måned i året trekker de kr 79 to ganger. Jeg spurte dem i fjor om hvorfor de gjorde trakk to ganger den ene måneden da jeg trodde det var feil. Hun hos Dnb mente det var noe med at jeg lå på etterskudd i forhold til når jeg opprettet forsikringen. Helt ærlig så synes jeg det høres rart ut ettersom de fortsetter med det også i år. Kanskje jeg bare ikke skjønner hva hun mener. Er det noen som vet? Anonymous poster hash: 7951d...2fb
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 En måned i året trekker de kr 79 to ganger. Jeg spurte dem i fjor om hvorfor de gjorde trakk to ganger den ene måneden da jeg trodde det var feil. Hun hos Dnb mente det var noe med at jeg lå på etterskudd i forhold til når jeg opprettet forsikringen. Helt ærlig så synes jeg det høres rart ut ettersom de fortsetter med det også i år. Kanskje jeg bare ikke skjønner hva hun mener. Er det noen som vet? Anonymous poster hash: 7951d...2fb Hvor mange ganger f.o.m. 1. januar t.o.m. 31. desember i 2014 har du blitt trekt dette beløpet? Anonymous poster hash: ffc16...4f3 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Og når opprettet du denne forsikringen? Anonymous poster hash: ffc16...4f3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Er det hos DNB du har opprettet forsikring? (snakk i så fall med noen på riktig avd og få oppklart i dette og få svar på dine sp.m.) Hvis ikke, snakk med forsikringsselskapet ditt og få svar fra dem på dine sp.m. Anonymous poster hash: ffc16...4f3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 Ps Har du gått inn og lest detaljer angående disse regningene (på fakturaopplysningene), om hvilke perioder regningene er for? Anonymous poster hash: ffc16...4f3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #6 Skrevet 12. august 2015 Ps Har du gått inn og lest detaljer angående disse regningene (på fakturaopplysningene), om hvilke perioder regningene er for? Anonymous poster hash: ffc16...4f3 Det fremkommer ingen opplysninger, bare beløpet som trekkes. Jeg får heller ikke sett betalinger lengre tilbake enn september 2014 :/ Hvis ingen andre har opplevd dette så ringer jeg dem i morgen og spør igjen. Anonymous poster hash: 7951d...2fb
globalagogo Skrevet 12. august 2015 #7 Skrevet 12. august 2015 Hos meg er det alltid et større beløp første måned, og resten av beløpene er jevne. En sikkerhet for banken kanskje? Et slags forskudd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå