Gjest Plutselig omsvermet Skrevet 13. september 2004 #1 Skrevet 13. september 2004 Jeg er en singel mann i midten av 20 åra og opplever i skrivende stund noe ganske merkelig. Til nå har jeg aldri opplevd å ha draget i noe særlig grad med unntak av noen få enkelttilfeller. Men nå har det seg sånn at jeg traff på en god venninne og en annen venninne av henne for et par måneder siden. I ettertid har jeg fått høre at hun andre litt på hæla etter meg, og ikke nok med det: Resten av venninnegjengen som jeg har truffet mange ganger tidligere synes plutselig det samme har jeg blitt fortalt av min gode venninne. Er det sånn at hvis en i venninnegjengen liker en fyr, så får resten av gjengen øynene opp for han også? At dere jenter girer hverandre opp? For nå skjønner jeg ingen ting. Fra å få null oppmerksomhet har jeg plutselig en hel venninnegjeng som svermer for meg.... :-)
Icy Skrevet 13. september 2004 #2 Skrevet 13. september 2004 easy come.. easy go... kos deg mens du kan men er nok slik at hvis en jente i flokken har godkjent deg blir du automatisk godkjent av de andre også.,
Gjest Plutselig omsvermet Skrevet 13. september 2004 #3 Skrevet 13. september 2004 easy come.. easy go... kos deg mens du kan men er nok slik at hvis en jente i flokken har godkjent deg blir du automatisk godkjent av de andre også., Kos meg??? Problemet her er vel at om jeg innleder et forhold til en av dem, og dette ikke funker, så er sjansen forspilt hos resten.
Suzy Skrevet 13. september 2004 #4 Skrevet 13. september 2004 Problemet her er vel at om jeg innleder et forhold til en av dem, og dette ikke funker, så er sjansen forspilt hos resten. Og det er et problem? Ærlig talt om du innleder et forhold til noen så er det vel fordi du er interessert i akkurat henne - ikke fordi du har tenkt å pule deg gjennom en hel venninneflokk????
Gjest Plutselig omsvermet Skrevet 13. september 2004 #5 Skrevet 13. september 2004 Ærlig talt om du innleder et forhold til noen så er det vel fordi du er interessert i akkurat henne - ikke fordi du har tenkt å pule deg gjennom en hel venninneflokk???? Har ingen hensikter å pule meg gjennom flokken. Men før man finner ut om man kan bli sammen med noen så blir det jo litt klining/dating/osv først, før man finner ut om hun kan være "the one". Altså er man på en måte litt sammen i venninnegjengens øyne før man virkelig blir sammen (og har sex).
Suzy Skrevet 13. september 2004 #6 Skrevet 13. september 2004 Hvis dere bare dater (og småkliner litt) men deretter finner ut at dette ikke var noe så er det vel ikke noe problem å date en annen av venninnene - men da forutsetter jeg at du ikke oppfører deg psyko eller gjør noe annet hun ville fortelle venninnene om som gjør deg uaktuell.
Melissa Gioberti Skrevet 13. september 2004 #7 Skrevet 13. september 2004 Har det noensinne vært en god idè å pløye seg gjennom en venninne-flokk? Dersom 1 av 5 jenter i en venninne-krets ikke vil ha deg: ikke rart at de andre ikke vil prøve etterpå- da er du "brukt" allerede, på en måte....det blir kanskje litt feil for enkelte av oss. Andre blåser vel i det og tar det alt som kommer i deres vei. Jenter er jo ikke like.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå