AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Kommer pulsklokker i bare en størrelse? Hvordan justerer man dem? Hvilke klokker passer best for damehåndledd? Anonymous poster hash: b23cb...0cf
Maximillian Cohen Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 (endret) Du får pulsklokker i alle størrelser, men de har en tendens til å bli større i takt med antall funksjoner. Om det er lengden på reimen du tenker på så vil det nok sjeldent være et problem da de stort sett er laget for å passe alle. Selv bruker jeg en pulsklokke som ser alt for stor ut for mitt håndledd, men den sitter bra og på grunn av lav vekt føles den ikke like stor som den faktisk er. Hvilke funksjoner er du ute etter? Endret 12. august 2015 av Maximillian Cohen
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Du får pulsklokker i alle størrelser, men de har en tendens til å bli større i takt med antall funksjoner. Om det er lengden på reimen du tenker på så vil det nok sjeldent være et problem da de stort sett er laget for å passe alle. Selv bruker jeg en pulsklokke som ser alt for stor ut for mitt håndledd, men den sitter bra og på grunn av lav vekt føles den ikke like stor som den faktisk er. Hvilke funksjoner er du ute etter? Tenkte på størrelsen på reimen, siden det ikke blir oppgitt hvis man ønsker å kjøpe over nettet. Er det lurest å prøve i butikken først kanskje? Av funksjoner så vil jeg ha alt som er tilgjengelig Anonymous poster hash: b23cb...0cf
Maximillian Cohen Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Jeg tror du skal ha veldig tynne håndledd før du ikke får strammet reimen nok. På mange klokker går hullene på reimen hele reimens lengde, altså langt forbi hva selv de tynneste håndledd trenger.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 Jeg har garmin f220 og veldig tynne håndledd, og den passer fint. Anonymous poster hash: 5bf15...f75
Snabeltann Skrevet 12. august 2015 #6 Skrevet 12. august 2015 Samme her. Forerunner 220 er lett og har hull rundt hele reima. Og jeg har smale håndledd. Men vi har også en forerunner 910x - og den blir altfor tung og ubehagelig å f.eks løpe med.
JHF Skrevet 12. august 2015 #7 Skrevet 12. august 2015 Jeg har en Suunto Ambit3 Sport Woman. Denne er relativt stor, men har alt av funksjoner.I forhold til smalt håndledd er det ikke noe problem, da det er hull i hele reimens lengde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå