Gå til innhold

Ny på helsestudio HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da har jeg endelig tatt steget, min dvaske kropp skal bli litt strammere.

Jeg begynner forsiktig og har til nå besøkt helsestudioet 2 ganger. Jeg begynte med tredemølle 4 runder på sånn bane rask gange og litt jogg. 

Og her kommer dere fitte spreke mennesker inn, jeg lurer på hvordan jeg skal øke dette?

Er det lurest å øke lengde eller lage oppoverbakke først? Jeg er helt blank.

Målet er å få litt bedre kondis og bli strammere i kroppen.

Jeg har valgt meg ut noen apparater, disse prøvde jeg sist gang, og idag la jeg inn

10 x 3 før jeg gikk videre til neste apparat. Så tok jeg samme rund 2 ganger til. Altså 10x3x3. Blir det riktig?

Jeg har bestemt meg for å konsentrere meg om mage, rygg, rumpe og lår. I første omgang slik at jeg blir vant med det å trene. 

Noen av dere freshe som kan komme med input? Da blir jeg så glad.

Anonymous poster hash: faadb...fad
Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

Tilbyr ikke treningssenteret en gratis innføringstime med veileder? Mange steder gjør det. Evt. kan du jo betale for en time. Noen ting må vises, og ikke skrives om.

Skrevet

fitte spreke :fnise:  :fnise:

Skrevet

Så da har jeg endelig tatt steget, min dvaske kropp skal bli litt strammere.

Jeg begynner forsiktig og har til nå besøkt helsestudioet 2 ganger. Jeg begynte med tredemølle 4 runder på sånn bane rask gange og litt jogg.

Og her kommer dere fitte spreke mennesker inn, jeg lurer på hvordan jeg skal øke dette?

Er det lurest å øke lengde eller lage oppoverbakke først? Jeg er helt blank.

Målet er å få litt bedre kondis og bli strammere i kroppen.

Jeg har valgt meg ut noen apparater, disse prøvde jeg sist gang, og idag la jeg inn

10 x 3 før jeg gikk videre til neste apparat. Så tok jeg samme rund 2 ganger til. Altså 10x3x3. Blir det riktig?

Jeg har bestemt meg for å konsentrere meg om mage, rygg, rumpe og lår. I første omgang slik at jeg blir vant med det å trene.

Noen av dere freshe som kan komme med input? Da blir jeg så glad.

Helt enig i c25k-programmet som blir anbefalt her.

Det er forresten anbefalt å ha litt stigning på mølla, 1-1,5, når man løper. Grunnen er at dette minsker belastningen på beina.

Anonymous poster hash: a2491...9d6

Skrevet

Tilbyr ikke treningssenteret en gratis innføringstime med veileder? Mange steder gjør det. Evt. kan du jo betale for en time. Noen ting må vises, og ikke skrives om.

Jada, jeg har absolutt planer om å ha en time med PT. Ønsker bare å få opp litt kondisjon og bli kjent med kroppen min og studioet først. Er redd for at det skal bli litt mye om jeg har en PT og ikke får noe utav det fordi jeg er så utkjørt. Jeg er en gammel dame som aldri har trent før og tror det er best å begynne stille.

Tusen tusen takk!!!! 

fitte spreke :fnise:  :fnise:

Huff :fnise:  Det kom visst litt feil ut.

Helt enig i c25k-programmet som blir anbefalt her.

Det er forresten anbefalt å ha litt stigning på mølla, 1-1,5, når man løper. Grunnen er at dette minsker belastningen på beina.

Anonymous poster hash: a2491...9d6

Tusen takk!

Idag har jeg ikke særlig gangsperr, dermed kan jeg øke litt på imorgen.

Jeg tror jeg kan komme til å like min nye livsstil. :trene:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...