AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Jeg har sett en søt fyr i blokka mi, og om jeg så han jevnlig hadde jeg ikke kommet inn her for hjelp , men problemet er at på ett år så har jeg bare sett han tre ganger! Vi er åpenbart i oppgangen på helt forskjellige tidspunkter, men han virker altså sååå sjarmerende og "meg". Jeg tør ikke å henge opp lapp ved postkassene akuratt, så noen tips til hva jeg kan gjøre for å vise han at jeg har lyst til å henge med han? Kanskje jeg spør forgjeves, og at det ikke er annet å gjøre enn å innfinne seg med å se han sjeldent, og gradvis utviklet hei'et i heisen til mer prating og etterhvert at vi blir bedre kjent, men det kommer jo til å ta så lang tiiiid når jeg ser han så sjelden. Anonymous poster hash: b6e96...5c8
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Spør han om å låne noe verktøy, og ta det derfra. Det hadde funket på meg ihvertfall. Anonymous poster hash: 55f5a...1d1 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Spør han om å låne noe verktøy, og ta det derfra. Det hadde funket på meg ihvertfall. Anonymous poster hash: 55f5a...1d1 Gå å banke på døra hans mener du? Er ikke det veldig obvious? Det var egentlig ganske smart, og jeg hadde turt det, men når jeg da leverer tilbake verktøyet vil jeg ikke greie å si noe mere enn takk for lånet tror jeg - siden "lånet" blir så obviously da at han skjønner at jeg kun gjorde det for å sjekke han opp. Kleint å gjøre det så obvious! Anonymous poster hash: b6e96...5c8
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Er det ikke bra at det er litt obvious da? Så skjønner han hva du vil Når det er en vilt fremmed slik, så kan du nesten ikke regne med at han kommer til å ta kontakt og be deg på date eller noe. Anonymous poster hash: 455a3...eed 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 Gå å banke på døra hans mener du? Er ikke det veldig obvious? Det var egentlig ganske smart, og jeg hadde turt det, men når jeg da leverer tilbake verktøyet vil jeg ikke greie å si noe mere enn takk for lånet tror jeg - siden "lånet" blir så obviously da at han skjønner at jeg kun gjorde det for å sjekke han opp. Kleint å gjøre det så obvious! Du må jo være litt på da. Når du leverer tilbake verktøyet så må du ha med noe som "takk for lånet". Feks. et hjemmelaget gavekort på 1 stk øl eller kaffe på kafeen rett ved der dere bor. Eller ferske bakevarer og spørre om han stiller med kaffe. Sistnevnte kan kjøres på en mer safe måte også ved å skippe spørsmålet om kaffe og se om han tar initiativet til å invitere deg inn. Gjør han ikke det så vil han sikkert bli glad for bakevarene uansett, og du har ikke tapt ansikt. Kun fantasien setter grenser her egentlig.... P.s. bakevarer må være hjemmebakt og varme fra ovnen ved overlevering Anonymous poster hash: 55f5a...1d1 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #6 Skrevet 12. august 2015 Det er dessverre bare 'obvious" som gir resultater. Anonymous poster hash: 28f0d...79e 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #7 Skrevet 12. august 2015 Hvordan sjekke opp noen uten at han merker det. Vet ikke om det er helt strategien, nei Anonymous poster hash: 08928...385 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #8 Skrevet 12. august 2015 Er det ikke bra at det er litt obvious da? Så skjønner han hva du vil Anonymous poster hash: 455a3...eed Joda men det er en ganske brå og creepy overgang fra å sagt hei to ganger i heisen, som man gjør med alle andre som bor her, til å banke på døra hans (greit nok) OG spørre om han vil ta en øl/kaffe liksom. Er ikke det veldig brutalt , jeg foretrekker å gå litt gradvis frem og ikke "rett på byttet" som en løve! Dette hadde vært så mye greiere om jeg så han ofte, for da kunne jeg pratet litt og litt mer med han hver gang "hei går det bra?" "Hei ut å nyte sola du også ja" "sitter du her i bakgården igjen, har du fyr eller? hva driver du med ellers da?" osvosv .... Anonymous poster hash: b6e96...5c8
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #9 Skrevet 12. august 2015 Altså, jeg hadde ikke skjønt at du sjekket meg opp om du kom og ville låne en skrutrekker og that's it, så i såfall bør du gjøre noe mer ut av det. Anonymous poster hash: aec65...988 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #10 Skrevet 12. august 2015 Dette hadde vært så mye greiere om jeg så han ofte, for da kunne jeg pratet litt og litt mer med han hver gang "hei går det bra?" "Hei ut å nyte sola du også ja" "sitter du her i bakgården igjen, har du fyr eller? hva driver du med ellers da?" osvosv .... Prate med han på neste dugnad? Men hva har du egentlig å tape på å være litt direkte? Anonymous poster hash: 55f5a...1d1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #11 Skrevet 12. august 2015 Bakevarer er helt uaktuelt. Seriøst...Skal ikke fri til han liksom..... Ja nei nevermind folkens, bør vel finne ut av dette selv. Men godt mulig jeg faktisk følger det verktøy tipset, og gir han en sixpack vi kan dele som takk for hjelpa Anonymous poster hash: b6e96...5c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå