AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 ....for denne gang! Følelsen er formidabel når man har stått på stedet hvil i ukesvis! Anonymous poster hash: 75549...4b6 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Det er da de fleste gir opp, så du skal være stolt over deg selv som holdt ut, og fikk belønning for strevet :-)Anonymous poster hash: 61d5d...06c 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Det er da de fleste gir opp, så du skal være stolt over deg selv som holdt ut, og fikk belønning for strevet :-)Anonymous poster hash: 61d5d...06c Takk. Var nær ved å gi opp, men har opplevd et vektplatå tidligere, så jeg håpet og trodde på bedre tider. http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>Anonymous poster hash: 75549...4b6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Gratulerer! Å lese dette gav meg den nødvendige styrken til å ikke kaste meg i sjokoladeskåla idag vekten har stått bom still i nesten 2 uker. Får bare holde ut, stå gjennom og vente til resultatene kommer.Anonymous poster hash: 61aae...475
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 Gratulerer! Å lese dette gav meg den nødvendige styrken til å ikke kaste meg i sjokoladeskåla idag vekten har stått bom still i nesten 2 uker. Får bare holde ut, stå gjennom og vente til resultatene kommer.Anonymous poster hash: 61aae...475 Hold ut! http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>Anonymous poster hash: 75549...4b6
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #7 Skrevet 13. august 2015 Hold ut! Anonymous poster hash: 75549...4b6 Tusen takk! Jeg skal klare det unngår vekten en ukes tid nå, men bare fortsetter som før så går det seg nok til etter hvertAnonymous poster hash: 61aae...475
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #8 Skrevet 13. august 2015 Gjorde du noe spesielt for å komme over det, eller bare fortsatte du på samme diett? Jeg skjønner ikke dette med vektplatå, er det faktisk sånn at man ikke nødvendigvis trenger å justere dietten for å komme over den kneika, det er bare en fase i vektnedgangen hvor det stopper opp litt og så vil det gå ned igjen? Er en av de som sliter med de berømte siste 5 kiloene. Anonymous poster hash: 6731b...90a
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #9 Skrevet 14. august 2015 Gjorde du noe spesielt for å komme over det, eller bare fortsatte du på samme diett? Jeg skjønner ikke dette med vektplatå, er det faktisk sånn at man ikke nødvendigvis trenger å justere dietten for å komme over den kneika, det er bare en fase i vektnedgangen hvor det stopper opp litt og så vil det gå ned igjen? Er en av de som sliter med de berømte siste 5 kiloene. Anonymous poster hash: 6731b...90a Holdt meg på noenlunde samme kalriinntak. Og ventet. Søk det opp og les litt om det. Står endel på nett. http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>Anonymous poster hash: 75549...4b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå