Gå til innhold

Endelig er vektplatået over...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....for denne gang!

Følelsen er formidabel når man har stått på stedet hvil i ukesvis! :)

Anonymous poster hash: 75549...4b6
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da de fleste gir opp, så du skal være stolt over deg selv som holdt ut, og fikk belønning for strevet :-)

Anonymous poster hash: 61d5d...06c

• Liker 3
Skrevet

Det er da de fleste gir opp, så du skal være stolt over deg selv som holdt ut, og fikk belønning for strevet :-)Anonymous poster hash: 61d5d...06c

Takk. Var nær ved å gi opp, men har opplevd et vektplatå tidligere, så jeg håpet og trodde på bedre tider. <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

Skrevet

Gratulerer! Å lese dette gav meg den nødvendige styrken til å ikke kaste meg i sjokoladeskåla idag :) vekten har stått bom still i nesten 2 uker. Får bare holde ut, stå gjennom og vente til resultatene kommer.

Anonymous poster hash: 61aae...475

Skrevet

Gratulerer! Å lese dette gav meg den nødvendige styrken til å ikke kaste meg i sjokoladeskåla idag :) vekten har stått bom still i nesten 2 uker. Får bare holde ut, stå gjennom og vente til resultatene kommer.Anonymous poster hash: 61aae...475

Hold ut! <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

Skrevet

Så deilig! :)

Skrevet

Hold ut! :)Anonymous poster hash: 75549...4b6

Tusen takk! Jeg skal klare det :) unngår vekten en ukes tid nå, men bare fortsetter som før så går det seg nok til etter hvert

Anonymous poster hash: 61aae...475

Skrevet

Gjorde du noe spesielt for å komme over det, eller bare fortsatte du på samme diett?

Jeg skjønner ikke dette med vektplatå, er det faktisk sånn at man ikke nødvendigvis trenger å justere dietten for å komme over den kneika, det er bare en fase i vektnedgangen hvor det stopper opp litt og så vil det gå ned igjen?

Er en av de som sliter med de berømte siste 5 kiloene.

Anonymous poster hash: 6731b...90a
Skrevet

Gjorde du noe spesielt for å komme over det, eller bare fortsatte du på samme diett? Jeg skjønner ikke dette med vektplatå, er det faktisk sånn at man ikke nødvendigvis trenger å justere dietten for å komme over den kneika, det er bare en fase i vektnedgangen hvor det stopper opp litt og så vil det gå ned igjen? Er en av de som sliter med de berømte siste 5 kiloene. Anonymous poster hash: 6731b...90a

Holdt meg på noenlunde samme kalriinntak. Og ventet. Søk det opp og les litt om det. Står endel på nett. <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...