WubWub Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Kjenner jeg blir kvalm av noen menneskers sadisme når jeg leser denne artikkelen : http://www.vg.no/nyheter/utenriks/dyrene/hunden-drept-eieren-fant-lapp-vi-slo-den-i-hjel-lol/a/23504039/ Med det som står i lappen så tenker jeg at det er så umodent at det er snakk om barn eller tenåringer som er ansvarlig for udåden. Forsvarsløse dyr idag og i fremtiden mer enn sannsynlig mennesker. Hva slags straff tenker du slike mennesker fortjener som sparker ihjel en forsvarsløs hund drevet av ren sadisme? I mitt hode klinger livsstid bra for mennesker som har så få skrupler kommer mest sannsynlig aldri til å bli friske uansett hvor mye behandling de får. Jeg håper og tror at politiet greier finne ut hvem som står bak så de havner i systemet for de har potensiale til å gjøre veldig mye ugreie ting. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Så du er ikke psykopat? Anonymous poster hash: 442c2...ba3 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Så du er ikke psykopat? Anonymous poster hash: 442c2...ba3 Nå må du ikke ødelegge hans gode navn og rykte ved å så tvil om det da. Anonymous poster hash: 65166...e61 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Like kvalmende som tittelen din til denne tråden. Var det nødvendig, syns du? Å dra folk til tråden ved og late som at du syns det var "LOL" og "Hehehe"? Anonymous poster hash: 6b7b3...b31 5
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 Like kvalmende som tittelen din til denne tråden. Var det nødvendig, syns du? Å dra folk til tråden ved og late som at du syns det var "LOL" og "Hehehe"? Anonymous poster hash: 6b7b3...b31 Han finner glede i å tråkke og irritere folk. Lar du deg irritere så vinner han. Ikke skriv sinte kommentarer til han, det gir han bare glede. Da sitter han der og storgliser i mens du blir sur. Overse han. Det er det klokeste en kan gjøre. Anonymous poster hash: 65166...e61 4
waco Skrevet 12. august 2015 #6 Skrevet 12. august 2015 Han finner glede i å tråkke og irritere folk. Lar du deg irritere så vinner han. Ikke skriv sinte kommentarer til han, det gir han bare glede. Da sitter han der og storgliser i mens du blir sur. Overse han. Det er det klokeste en kan gjøre. Anonymous poster hash: 65166...e61 Gjør du det da?
WubWub Skrevet 12. august 2015 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2015 Like kvalmende som tittelen din til denne tråden. Var det nødvendig, syns du? Å dra folk til tråden ved og late som at du syns det var "LOL" og "Hehehe"? Anonymous poster hash: 6b7b3...b31 Det er tatt fra artikkelen. Såklart syntes jeg ikke det er "lol" eller "hehe" Hele saken oser av grusomhet og ondskap 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #8 Skrevet 12. august 2015 Han finner glede i å tråkke og irritere folk. Lar du deg irritere så vinner han. Ikke skriv sinte kommentarer til han, det gir han bare glede. Da sitter han der og storgliser i mens du blir sur. Overse han. Det er det klokeste en kan gjøre. Anonymous poster hash: 65166...e61 Jeg irriterer meg ikke. Blir oppgitt. Og ja, jeg kjenner til hans historikk på forumet. Rapporterer deg, Wub. Anonymous poster hash: 6b7b3...b31 6
WubWub Skrevet 12. august 2015 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2015 Så du er ikke psykopat? Anonymous poster hash: 442c2...ba3 Nei på ingen som helst slags måte
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #10 Skrevet 12. august 2015 Det er tatt fra artikkelen. Såklart syntes jeg ikke det er "lol" eller "hehe" Hele saken oser av grusomhet og ondskap Så da setter du det inn i trådtittel? Skal du sitere noe, så sitér det på en ordentlig måte. Anonymous poster hash: 6b7b3...b31 3
WubWub Skrevet 12. august 2015 Forfatter #11 Skrevet 12. august 2015 Så da setter du det inn i trådtittel? Skal du sitere noe, så sitér det på en ordentlig måte. Anonymous poster hash: 6b7b3...b31 En slik tittel hadde gitt null mening. Konteksten hadde forsvunnet helt med tittelen «Vi slo den i hjel! Lol!».
Ruccula Skrevet 12. august 2015 #12 Skrevet 12. august 2015 Folk som mishandler og dreper barn eller dyr bør skytes! Det er min ærlig mening 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #13 Skrevet 12. august 2015 Folk som mishandler og dreper barn eller dyr bør skytes! Det er min ærlig mening det hadde vært for lett vei ut. et livstid bak murer er mer og bedre straff da kan de ikke utsette samfunnet for noe mer heller Anonymous poster hash: 206d6...966 2
Gjest pærecider Skrevet 12. august 2015 #14 Skrevet 12. august 2015 (endret) Jeg irriterer meg ikke. Blir oppgitt.Og ja, jeg kjenner til hans historikk på forumet. Rapporterer deg, Wub. Anonymous poster hash: 6b7b3...b31 Jeezes, han siterte fra artikkelen. Les nå det han skriver før du rapporterer, det var de som la lappen ved hunden som skrev det. Å ha en slik tittel som blikkfang er helt legitimt, når man ser på konteksten. Endret 12. august 2015 av pærecider
WubWub Skrevet 12. august 2015 Forfatter #15 Skrevet 12. august 2015 Folk som mishandler og dreper barn eller dyr bør skytes! Det er min ærlig mening Jeg syntes det er mer straff i å råtne bort i et fengsel skjermet fra sosial kontakt slik som Breivik 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #16 Skrevet 12. august 2015 Lang skoleferie og mye fritid?!Anonymous poster hash: 2bdfa...e78
Gjest pærecider Skrevet 12. august 2015 #17 Skrevet 12. august 2015 Så til tema, forskning viser at mange seriemordere/sadister startet med dyr før de gikk over til mennesker. Var en av grunnene til at dyrepoliti ble opprettet har i landet for at man skulle fange opp slike sadister in spe. Ikke bare pinte de bikkja, men også eierne. De visste godt hva de gjorde. Fyttegrisen! Gir nå Terrierfjomp og Myndefrøkna en god klem! Jeg vet ikke om rehabilitering egentlig vil hjelpe, mangel på empati er ikke lett å fikse på.
Gjest Hofmann Skrevet 12. august 2015 #18 Skrevet 12. august 2015 Jeg irriterer meg ikke. Blir oppgitt. Og ja, jeg kjenner til hans historikk på forumet. Rapporterer deg, Wub. Anonymous poster hash: 6b7b3...b31 Kan du ikke bare la være å lese, i stedet for å oppføre deg som universets sentrum, og ødelegge moroa for de av oss som faktisk liker trådene hans? 3
WubWub Skrevet 12. august 2015 Forfatter #19 Skrevet 12. august 2015 Så til tema, forskning viser at mange seriemordere/sadister startet med dyr før de gikk over til mennesker. Var en av grunnene til at dyrepoliti ble opprettet har i landet for at man skulle fange opp slike sadister in spe. Ikke bare pinte de bikkja, men også eierne. De visste godt hva de gjorde. Fyttegrisen! Gir nå Terrierfjomp og Myndefrøkna en god klem! Jeg vet ikke om rehabilitering egentlig vil hjelpe, mangel på empati er ikke lett å fikse på. Ja og det er det som skremmer meg. Det startes ofte med dyr, og lappen de la igjen viser at de ikke har skrupler overhodet og en ekstrem sadisme som kommer til å gi de behov for å skade andre livet ut. Helt avskyelig og hjerterå sak. Jeg tror heller ikke rehabilitering har så mye for seg med så skadede individer. De bør fengsles, lenge.
WubWub Skrevet 12. august 2015 Forfatter #20 Skrevet 12. august 2015 Må bare legge til dette så det ikke blir noen flere misforståelser vedrørende trådens tittel for de som ikke leser artikkelen før de svarer : En hund ble funnet død og mishandlet med en lapp hvor det stod "We beat it 2 death. Lol! Hahaha!", derav tittelen. Tittelen er på ingen måte min mening eller noe forsøk på å provosere eller le av at hunden ble mishandlet, saken er provoserende nok som den er. http://www.local10.com/news/family-finds-pet-beaten-to-death-with-note/34647100 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå