tørkestativ Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Kjøpte et pudder når jeg var i hellas, men finner det ikke igjen her i norge! Det heter clinique teint double effect. Noe som et hvor jeg kan finne det? Har sett på kicks, som fører clinique, men de hadde ikke dette pudderet...
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Sikker på at det er riktig navn? Clinique har ingen produkt med det navnet. http://www.clinique.com/franchise-mpp-powder-Collection Anonymous poster hash: 3b402...3f4
tørkestativ Skrevet 12. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2015 (endret) Ooops nei! Haha det var det som stod bakpå pudderet, men ser nå at det er superpowder double face... har du noe erfaring med bestilling fra denne nettsiden? Shipper de til norge? Ser det koster 23 dollar.. altså ca 185 kr. Syns dette virket veldig billig? Betalte mer for det i hellas, og det var på sephora. Endret 12. august 2015 av tørkestativ
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 http://www.sephora.com/superpowder-double-face-makeup-P122736?keyword=CLINIQUE%20Superpowder%20Double%20Face%20Makeup%20P122736&skuId=51904&_requestid=123651 Anonymous poster hash: bf0e9...f5d 1
tørkestativ Skrevet 12. august 2015 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2015 http://www.sephora.com/superpowder-double-face-makeup-P122736?keyword=CLINIQUE%20Superpowder%20Double%20Face%20Makeup%20P122736&skuId=51904&_requestid=123651Anonymous poster hash: bf0e9...f5d daaa husker jeg sikkert feil ang pris...men shipper disse to butikkene til norge? Finner ikke noe info om det
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #6 Skrevet 12. august 2015 Både kicks og douglas.no har i alle fall double face i nettbutikkene sine, det kan godt hende du finner det på Vita Exclusive også. Sephora sender Clinique ikke til Norge. Anonymous poster hash: 3b402...3f4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #7 Skrevet 12. august 2015 daaa husker jeg sikkert feil ang pris...men shipper disse to butikkene til norge? Finner ikke noe info om det Sephora shipper iallfall til Norge, men er usikker på om alle merkene shippes. Ser at noen skriver at Clinique ikke kan sendes på Sephora, men fant ikke noe om det på nettsiden. Kan være at det var dyrere i butikken du kjøpte det i, for du må mest sannsynlig betale frakt for varen og da blir det jo dyrere Men Clinique selges mye av i norske parfymerier også Fant pudderet på feelunique og hadde tenkt å anbefale deg å handle derfra, men de shipper såklart ikke Clinique til Norge. Så teit! Anonymous poster hash: bf0e9...f5d
tørkestativ Skrevet 12. august 2015 Forfatter #8 Skrevet 12. august 2015 Sephora shipper iallfall til Norge, men er usikker på om alle merkene shippes. Ser at noen skriver at Clinique ikke kan sendes på Sephora, men fant ikke noe om det på nettsiden. Kan være at det var dyrere i butikken du kjøpte det i, for du må mest sannsynlig betale frakt for varen og da blir det jo dyrere Men Clinique selges mye av i norske parfymerier også Fant pudderet på feelunique og hadde tenkt å anbefale deg å handle derfra, men de shipper såklart ikke Clinique til Norge. Så teit!Anonymous poster hash: bf0e9...f5d æærh så dumt...! Har tenkt litt på å bestille fra ebay også får se hva jeg ender opp med. Må snart ha nytt. Men tusen takk for alle svar!
tørkestativ Skrevet 12. august 2015 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2015 Både kicks og douglas.no har i alle fall double face i nettbutikkene sine, det kan godt hende du finner det på Vita Exclusive også. Sephora sender Clinique ikke til Norge.Anonymous poster hash: 3b402...3f4 Det ble 315 kr med frakt fra kicks...:o men mulig jeg bestiller derfra likevel, for å slippe å vente så himla lenge!
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #10 Skrevet 13. august 2015 Det ble 315 kr med frakt fra kicks...:o men mulig jeg bestiller derfra likevel, for å slippe å vente så himla lenge! Hvis du veler 'lever til butikk' eller noe sånt som fraktalternativ er det gratis frakt, og så kan du bare dra å hente det i butikken nærmest deg. Hvis man vil finne ut av hvilke merker sephora sender til Norge er det bare til å velge Norge som land, legge et produkt fra det merke man vil ha i handlekurven, og så klikke seg inn på handlekurven, da ståt det med rød tekst under produktene som ikke kan sendes til Norge. Anonymous poster hash: 3b402...3f4
tørkestativ Skrevet 13. august 2015 Forfatter #11 Skrevet 13. august 2015 Hvis du veler 'lever til butikk' eller noe sånt som fraktalternativ er det gratis frakt, og så kan du bare dra å hente det i butikken nærmest deg. Hvis man vil finne ut av hvilke merker sephora sender til Norge er det bare til å velge Norge som land, legge et produkt fra det merke man vil ha i handlekurven, og så klikke seg inn på handlekurven, da ståt det med rød tekst under produktene som ikke kan sendes til Norge.Anonymous poster hash: 3b402...3f4 takk!
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #12 Skrevet 13. august 2015 Hvis du googler navnet, kanskje det kommer opp flere nettbutikker som har det pudderet ☺️ Er jo mange flere nettbutikker enn de som er nevnt her. ☺️ Anonymous poster hash: 235e8...686
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå