AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #1921 Skrevet 10. november 2015 Hvordan er finaleuken, skal det være så så mange jenter og så så mange gutter igjen? Jeg tror Silje velger Marte som førstekjempe. Jeg håper Marte vinner over Charlotte, men det er ikke sånn at jeg håper Charlotte ryker ut heller. Synes Marte er ei verdig vinner av Farmen. Anonymkode: 867d8...add 1
Salka Skrevet 10. november 2015 #1922 Skrevet 10. november 2015 Jeg tror også Marte blir valgt. Håper og tror hun vinner over Charlotte. Så kan neste storbonde om det blir en gutt velge Silje til 1.kjempe og Marte vinne over henne også og dermed være sikret plass i finalen. Redd Charlotte velger Silje til storbonde igjen om hun ryker ut, men håper hun velger Øystein. Hun er jo god venn med han også.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #1923 Skrevet 10. november 2015 Humor fra TV 2 har vel vært alltid vært for landets white trash.Anonymkode: 3455d...2a2For et ufattelig umodent og idiotisk utsagn... Men så handler nå tråden om farmen. Lag deg din egen tråd og syt over norsk humor der du Anonymkode: e6a38...37f 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #1924 Skrevet 10. november 2015 En "avtale" eller "allianse" inne på Farmen-gården, er vel egentlig ikke verdt fem flate øre. Enkelte av kvinnfolka der inne påstod jo til og med at dem kom til å trekke seg fra heile programmet, dersom Andre ikke ble valgt som første kjempe for ett par uker siden.... Anonymkode: 3455d...2a2Var vel én enkelt, ikke enkelte.Jeg håper at Marte vinner hele greia. Anonymkode: 9e356...86a 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #1925 Skrevet 10. november 2015 Jeg håper at Marte taper hele greia. En mer uverdig vinner skal man lete lenge etter... Anonymkode: e6a38...37f
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #1926 Skrevet 10. november 2015 Jeg håper at Marte taper hele greia. En mer uverdig vinner skal man lete lenge etter...Anonymkode: e6a38...37fHva begrunner du det med? Anonymkode: 867d8...add 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #1927 Skrevet 10. november 2015 Hva begrunner du det med? Anonymkode: 867d8...addJeg kan spørre deg det samme Anonymkode: e6a38...37f
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #1928 Skrevet 10. november 2015 Hvordan er finaleuken, skal det være så så mange jenter og så så mange gutter igjen?Anonymkode: 867d8...addJeg trodde det var slik at finale-uken skulle begynne når det var enten fem eller seks deltakere igjen inne på gården? Forrige sesong (tror jeg det var) så var det aller først ein slags øksekast-konkurranse, hvor alle sammen skulle kaste øks etter tur. Den personen som vinner denne øksekast-konkurransen, fikk ett slags "frikort" eller noe slik at man slipper å være med på den neste konkurransen....Den neste konkurransen var delt i tre, om jeg ikke husker helt feil. En oppgave var å lage mat (forrett, hovedrett, dessert) og de kunne selvfølgelig ikke bruke moderne kjøkken-maskiner eller noe. Alt sammen skulle være omtrent slik det var for cirka hundre år siden. Blant annet med en gammel ovn, hvor deltakerne måtte huske må å legge inn ved for å holde varme oppå komfyren. En annen oppgave var kanskje å kjøre med hest og kjerre gjennom en slags løype eller noe, og den tredje oppgaven var ett eller annet som skulle bygges (for eksempel ett gjerde som skal bygges lengst mulig) 0g deltakerne fikk poeng fra en til fem, etter hvor bra dem gjorde det. Den personen som får flest poeng til sammen fra disse tre oppgavene går videre, sammen med vinneren av øksekast-konkurransen.Etterpå er det kanskje en slags hinderløype eller en eller annen form for konkurranse, og den personen som vinner dette kommer videre sammen med vinneren av øksekast-konkurransen + vinneren av den tre-delte konkurransen. Disse tre skal sikkert konkurrere på en eller annen måte, og en person må sikkert reise fra gården etterpå. Etterpå kommer vel selve finalen med to deltakere i ein kunnskapskonkurranse.... Anonymkode: 3455d...2a2 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #1929 Skrevet 10. november 2015 Jeg kan spørre deg det sammeAnonymkode: e6a38...37fJeg opplever Marte som real, raus (delte sjokoladen sin med alle istedet for å stjele fra fellessskapet), arbeidssom, omgjengelig og smart. Hun gjennomskuer de andres spill og lar seg ikke bruke/manipulere. Jeg har ikke sett noe ved Martes oppførsel som kan karakterisere henne som uverdig vinner. Anonymkode: 867d8...add 16
Salka Skrevet 10. november 2015 #1930 Skrevet 10. november 2015 Jeg opplever Marte som real, raus (delte sjokoladen sin med alle istedet for å stjele fra fellessskapet), arbeidssom, omgjengelig og smart. Hun gjennomskuer de andres spill og lar seg ikke bruke/manipulere. Jeg har ikke sett noe ved Martes oppførsel som kan karakterisere henne som uverdig vinner. Anonymkode: 867d8...addHelt enig! Marte er absolutt en verdig vinner! 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #1931 Skrevet 10. november 2015 Synes Gaute er en verdig vinner av Farmen. Han har gjort en utmerket jobb. God figur på TV Anonymkode: 527f7...8c4 1
Arabella Skrevet 10. november 2015 #1932 Skrevet 10. november 2015 Synes Gaute er en verdig vinner av Farmen. Han har gjort en utmerket jobb. God figur på TVAnonymkode: 527f7...8c4Han har vunnet en gang, han. Jeg husker ikke i hvilken sesong.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #1933 Skrevet 10. november 2015 Han har vunnet en gang, han. Jeg husker ikke i hvilken sesong.Ganske sikker på at det var første sesong. Sara Natasha Melbye var programleder, hvis jeg ikke tar helt feil. Anonymkode: 867d8...add 2
loffen Skrevet 10. november 2015 #1934 Skrevet 10. november 2015 Jeg opplever Marte som real, raus (delte sjokoladen sin med alle istedet for å stjele fra fellessskapet), arbeidssom, omgjengelig og smart. Hun gjennomskuer de andres spill og lar seg ikke bruke/manipulere. Jeg har ikke sett noe ved Martes oppførsel som kan karakterisere henne som uverdig vinner. Anonymkode: 867d8...addHelt enig! Hun er flink og real og ærlig så langt jeg kan se. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #1935 Skrevet 11. november 2015 Ganske sikker på at det var første sesong. Sara Natasha Melbye var programleder, hvis jeg ikke tar helt feil. Anonymkode: 867d8...addÅh, kom igjen, da. Du vet godt at det var første sesong og at Sarah Natasha Melbye var programleder. Anonymkode: 26ae2...6f2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #1936 Skrevet 11. november 2015 Åh, kom igjen, da. Du vet godt at det var første sesong og at Sarah Natasha Melbye var programleder.Anonymkode: 26ae2...6f2Å hei. 😳 Nei, det visste jeg ikke godt. Hadde jeg sagt at sånn er det hadde jeg måtte googlet det først, og det gjorde jeg ikke. Jeg mener å huske det var sånn, men jeg har elendig hukommelse som følge av sykdom. Men takk, nå fikk vi bekreftet at jeg husket riktig (for en gang skyld) 🙊😄 Anonymkode: 867d8...add
jealhk94 Skrevet 11. november 2015 #1937 Skrevet 11. november 2015 Det er vel Marte som blir 1.kjempe i dag. Taktisk smart av Silje, men veldig dumt å gå inn med en avtale om å love å ikke ta hverandre. Tror Silje hadde klart seg fint uten avtalen med både Andrè og Marte uansett.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #1938 Skrevet 11. november 2015 Det blir sikkert litt spennende å følge med i kveld.... Anonymkode: 3455d...2a2
Gjest Hold the door Skrevet 11. november 2015 #1939 Skrevet 11. november 2015 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #1940 Skrevet 11. november 2015 Now it's braking løs. Det hadde vært litt moro hvis André ble førstekjempe.Tror dere forresten at Charlotte hadde slått Marte i tømmerrulling? Det hørtes ut som Silje og Charlotte trodde det, etter hvordan de snakka forrige episode. Jeg tenker at Marte hadde vunnet i den grenen mot Charlotte. Hun er jo litt tyngre, men hun virker veldig stødig med god balanse. Jeg vet ikke om det har noe å si.Så ut som om Charlotte hadde god kontroll mot Anja (som også er tyngre og sterkere), og det skal jo ikke ha så mye med tyngde og hvor sterke man er i denne grenen. Anonymkode: 75778...ab1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå