Gå til innhold

Farmen 2015

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mente offerne, de han svindlet. De vil ikke være enig meg deg...

Anonymkode: e6a38...37f

Jeg driter i de. Kan være folk som prøver å lure til seg penger også det. Går ikke an å stole på folk. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan i all verden skal dette være mulig da?

Under Tinget på søndag, så satt det vel seks deltakere igjen på de benkene der?

Pluss ein person som kom tilbake etter tvekampen, da Marit endelig måtte reise fra gården.

Når finale-uken skal begynne, så skal det vel sitte igjen kanskje fem eller seks deltakere?

Anonymkode: 3455d...2a2

Det er vel fordi både Mads og Vibeke har trukket seg. De fikk inn to utfordrere, istedet for en som har vært normalt i de tidligere sesongene. Den ekstra utfordreren var vel for Vibeke som trakk seg i uke 2. Istedet for å ta inn en utfordrer nummer 3 for Mads så er de en mindre enn ''normalt''. Tidligere har de ihvertfall vært 6 stykker i starten av finaleuka!

Det står ihvertfall på TV2 sumo at det skal sendes 33 episoder totalt, hittil er det sendt 21. Da er det 12 episoder som gjenstår = 4 uker igjen på gården (2 vanlige uker , 1 uke der de kjemper om semifinaleplass og siste uken med semifinale + finale)

Sånn som det ser ut nå, så skal 2 stykker ryke før finaleuka (en denne uka og en i uke 9). Ser ut som om det da blir 5 stykker som skal kjempe om de tre semifinaleplassene (uke 10), semifinale og finale er i uke 11. Hvis ikke de sender noen inn igjen da? Noe som er lite sannsynlig, for da hadde de vel gjort det med en gang!? er

Anonymkode: 75778...ab1

Skrevet

Jeg driter i de. Kan være folk som prøver å lure til seg penger også det. Går ikke an å stole på folk. 

Wow...

• Liker 5
Skrevet

Jeg digger han og er i mot de som skriver dritt om han. Jeg digger også Marte og er i mot de som skriver dritt om henne. Har ikke sett noen har skrevet dritt om henne. Profilbildet mitt er Kevin Zegers.

Jeg liker også Marte. Har ikke noe imot Mads heller, jeg tror som sagt egentlig han er en god gutt som har gjort noen dumme valg. Håper han lærer av sine feil ihvertfall. Er jo alvorlig det han har gjort og han må ta den straffen han fortjener.

Kevin Zegers er jaggu lik Mads på det bildet! Trodde nesten det var Mads jeg. :) 

Skrevet

Jeg liker også Marte. Har ikke noe imot Mads heller, jeg tror som sagt egentlig han er en god gutt som har gjort noen dumme valg. Håper han lærer av sine feil ihvertfall. Er jo alvorlig det han har gjort og han må ta den straffen han fortjener.

Kevin Zegers er jaggu lik Mads på det bildet! Trodde nesten det var Mads jeg. :) 

Så klart skal han ta sin straff hvis han er skyldig, noe ingen andre kan vite. Kommer an på om det er han som er den skyldige.. Likevel er det ikke grunn til at fremmede skal snakke dritt om han eller noen andre på nettet. Folk må begynne å se på seg selv, ikke angripe andre. Det er creepy at voksne holder på sånn. 

Skrevet

Så klart skal han ta sin straff hvis han er skyldig, noe ingen andre kan vite. Kommer an på om det er han som er den skyldige.. Likevel er det ikke grunn til at fremmede skal snakke dritt om han eller noen andre på nettet. Folk må begynne å se på seg selv, ikke angripe andre. Det er creepy at voksne holder på sånn. 

Du kan umulig ha hengt noe særlig på internett før.   :fnise:

Det er vel dette som er normalen, selv om man liker det eller ikke ....

Skrevet

Du kan umulig ha hengt noe særlig på internett før.   :fnise:

Det er vel dette som er normalen, selv om man liker det eller ikke ....

Normalt for tilbakestående folk som ikke har noe bedre å gjøre.

Anonymkode: f720e...bb9

Skrevet

Jeg dømmer de som virkelig har oppført seg som dritt, ikke de andre. Nei du vet ikke hvordan hverken han eller noen andre som du ikke kjenner er. Du har bare lest det media har skrevet. 

Faktum er at han er tiltalt for svindel. Det sier mye om en person. Han er neppe tiltalt uten grunn.

Hvordan folk oppfører seg på Farmen trenger ikke være forenlig med hvordan de er på utsiden. Det er et spill, så noen går inn i en rolle og oppfører seg annerledes enn de ville gjort i 2015. Må ikke glemme at mangel på mat også kan føre til lettere irritasjon og krangling, og de verste egenskapene hos noen mennesker kan komme frem.

Kan f.eks godt være Marit er en god person på utsiden av Farmen, selv om de fleste ikke har det inntrykket gjennom Farmen.

• Liker 1
Skrevet

Det blir sikkert guttekamp denne uken da.

Dette begynner å bli ett par uker siden, nå...

Skrevet

Faktum er at han er tiltalt for svindel. Det sier mye om en person. Han er neppe tiltalt uten grunn.

Hvordan folk oppfører seg på Farmen trenger ikke være forenlig med hvordan de er på utsiden. Det er et spill, så noen går inn i en rolle og oppfører seg annerledes enn de ville gjort i 2015. Må ikke glemme at mangel på mat også kan føre til lettere irritasjon og krangling, og de verste egenskapene hos noen mennesker kan komme frem.

Kan f.eks godt være Marit er en god person på utsiden av Farmen, selv om de fleste ikke har det inntrykket gjennom Farmen.

Det er mange uskyldige som blir tiltalt for noe de ikke har gjort. Hva han har gjort og ikke gjort er det ingen som vet og skal heller ikke dømmes for. Det er snakk om penger. Ikke vold. 

Skrevet

Så hvem tror dere blir valgt til første kjempe denne uken ?

Skrevet

Fy faen, nå spoilet tv2 igjen hvem som sannsynligvis blir storbonde! Så reklame for farmen i pausen før sportsnyhetene nå. 

Skrevet

Så hvem tror dere blir valgt til første kjempe denne uken ?

Spørs helt hvem som blir storbonde, men tror det blir Silje eller Charlotte.

Hvis de tenker, og vil ''sikre'' seg en plass i finalen, så burde de ta Marte. Da går enda en jente ut denne uken, og da ser den siste storbonden at det kan være greit å få ut en gutt i siste uken. Ergo jentene er mer eller mindre sikret!
Men så har de snakket om å få ut Andrè en stund, og han er også en stor konkurrent. 

Jeg tenker at enten Marte eller Andrè blir førstekjempe!

Skrevet

Fy faen, nå spoilet tv2 igjen hvem som sannsynligvis blir storbonde! Så reklame for farmen i pausen før sportsnyhetene nå. 

Ble det ikke spoila i går? Vi ser jo hvem som holder kartet...

Skrevet

Charlotte?

Skrevet

Nå ble det spoilet enda mer siden hun holdt i kartet og sa noe sånt som "dette et jo mitt ansvar". Lei av det tullet til tv2 nå! 

Skrevet

Nå ble det spoilet enda mer siden hun holdt i kartet og sa noe sånt som "dette et jo mitt ansvar". Lei av det tullet til tv2 nå! 

Promotering vettu...

Skrevet

Helt til slutt i gårsdagens episode, så viste TV 2 en sånn "Dette skjer i neste episode"

Det var sikkert veldig mye av det samme, som ble vist nå. Men det var kanskje ikke  alle som fikk med seg det som skjedde helt til slutt i gårsdagens episode..

Skrevet

Promotering vettu...

Litt for hissig promotering. :P Går an å promotere uten å spoile og ødelegge spenningen til seerne. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...