Gå til innhold

Farmen 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syyykt! Ganske så rått at Marit ble valgt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper Marit vinner, at det er derfor Silje griner. Er såååå lei henne! 

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde aldri brutt avtaler. Da hadde jeg heller gjort som Charlotte og valgt å ikke inngå noen avtaler. Jeg hadde ikke valgt å inngå avtaler for så å bryte dem

Skrevet

Håper Marit vinner, at det er derfor Silje griner. Er såååå lei henne! 

Silje er ikke typen til å gråte for sitt eget nederlag. Hun gråter fordi hun sendte Marit ut. Hun har nok litt dårlig samvittighet for å ha brutt avtalen

Skrevet

Det spennende nå er ikke tvekampen, for Marit taper soleklart. Det spennende er om Marit velger Silje som ny storbonde 

• Liker 2
Gjest Stringfellow1
Skrevet

det var iallefall en litt hyggeligere tone mellom denne første kjempen og andre kjempen, enn det var mellom Habibi og hun Marit-kjerringa. 

Skrevet

Dette var et godt eksempel på hvordan kvinner er, dolker sin "beste venninne" når hun finner det for godt. Hun hadde tross alt to andre å velge. Ikke for det, er superglad for at disse to skal kjempe mot hverandre! Tror nok Marit tok det mye tyngre enn hva hun vil gi inntrykk av.

Skrevet

Silje er ikke typen til å gråte for sitt eget nederlag. Hun gråter fordi hun sendte Marit ut. Hun har nok litt dårlig samvittighet for å ha brutt avtalen

du har nok rett i det, men lov å håpe. 

Skrevet

Det blir sikkert tømmer-rulling igjen da...

Anonymkode: 3455d...2a2

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

I den settingen betegnelsen "mann" ble brukt om Marte var den et kompliment siden den viser at hun er den hardeste motstanderen de andre kvinnene har 

Marte bør ta det som et kompliment, men måten de sa det på var ikke positivt. Det hadde vært bedre om de snakket om at de fryktet henne som konkurrent. 

Anonymkode: 867d8...add

• Liker 2
Skrevet

Tror nok Marit tok det mye tyngre enn hva hun vil gi inntrykk av.

Enig. Hun tok det påfallende fint. Jeg hadde vært skuffet hvis min beste venn som jeg i tillegg hadde en avtale med, hadde dolket meg i ryggen ved første anledning, men Marit er kanskje lei av Farmen. Allerede for flere uker siden klaget hun seg over André og sa hun ville hjem igjen hvis ikke storbonden valgte ham som førstekjemper

Skrevet

Jeg er for øvrig enig med Charlotte i at det er best om Marit forsvinner siden hun preger hele gruppa når hun er sur og lei, noe som skjer stadig vekk

• Liker 2
Skrevet

Jeg håper Silje kommer inn igjen!! 

• Liker 1
Skrevet

Hvis Marit hadde ville vunnet dette hadde ho valgt kunnskap! Jaja, vi får se da hvordan det går.

Skrevet

Skuffet over deltakerne i år. Veldig kjedelige folk. Gøyere når det er folk som ikke er helt "normale" som Frank osv :P

Anonymkode: 527f7...8c4

Kun Mads og Marte som var/er skikkelige der inne. De andre er kjedelige. 

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Tusen jævlig takk tv2 for all spoilingen deres...

Anonymkode: e6a38...37f

• Liker 1
Skrevet

Tusen jævlig takk tv2 for all spoilingen deres...

Anonymkode: e6a38...37f

Har de spoilet noe nå? Merket isåfall ikke noe:vetikke:

Anonymkode: bc75e...593

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...